Studentenkorting - waar moet je aan voldoen?
#1
Hoi!

Wanneer ik kaartje wil boeken voor de trein van Athene naar Thessaloniki dan kan ik ook kiezen voor studentenkorting. Nu heb ik alleen een studentenkaart van Fontys Hogescholen, Is dit voldoende, of bedoelen ze hier Griekse studentenkaarten mee? Iemand ervaring?
Quote
#2
Ik weet niet beter dan dat korting (in het binnenland) alleen geldt voor de bewoners/studenten, die ook een woonadres hebt in Griekenland c.q. in Griekenland studeren....
Quote
#3
Vroeger was het zo dat je een internationale studentenkaart moest tonen. Die waren gratis te bestellen via je eigen onderwijs-instelling.
Quote
#4
(07 April 2014, 20:25)ElsR schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Vroeger was het zo dat je een internationale studentenkaart moest tonen. Die waren gratis te bestellen via je eigen onderwijs-instelling.

ik kan ook nergens letterlijk vinden welke pasjes geldig zijn. Ik kan inderdaad de ISIC, die je ook bij CJP kunt krijgen. Ik heb nu ook op mijn CJP pas de
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




gevonden. Ik zal ze eens e-mailen.
Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 2 gast(en)