Grieksegids nieuws     
Leuke app om mee te oefenen
#1
Hallo,

Ik heb bij de google playstore gezocht naar griekse apps. Ef staan er best veel(ik heb alle gratis versies gedownloadBig Grin) maar ik dacht ik deel het hier(hoop dat dat magBlushblush:) de app waar je goed mee kunt oefenen heet: fabulo. Je kunt hiermee oefenen. Je kunt hem vinden voor heel veel talen. Bij mij kon ik alleen niet altijd 100% halen door een mogelijke fout denk ik, maar je kunt er wel mee oefenen! Tip: je moet wel even je griekse toetsenbord aanzetten van je tablet anders kun je de helft niet maken.

Veel plezier.

Groetjes kimber
Quote
#2
(07 April 2014, 13:29)Kimber schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




maar ik dacht ik deel het hier(hoop dat dat magBlushblush:)

Natuurlijk mag dat Kimber; gráág zelfs. efcharisto
Er is hier op 't forum zelfs een aparte rubriek voor Griekenland-gerelateerde apps Wink

Mochten er nog meer lezers leuke apps kennen deel ze hier zodat ook anderen ermee aan de slag kunnen.

NB: Ik zie dat dit jouw eerste post is op dit forum dus: [Afbeelding: kalosirthate.jpg] op Oríste!
Héél veel lees- en schrijfplezier hier!
Quote
#3
De app Internet Polyglot is er ook een waarmee je in verschillende talen, spelenderwijs, woorden kunt leren. Bovendien niet alleen aap, noot en Mies maar een scala aan onderwerpen. Het is mogelijk met plaatjes te oefenen maar ook alleen met woorden en dan vooral Grirks φυσικά !
Quote
#4
Inderdaad een leuke app, maar bij mij loopt hij zowel op mijn tablet als op mijn telefoon regelmatig vast als ik een tijdje bezig ben.....


(07 April 2014, 13:29)Kimber schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Hallo,

Ik heb bij de google playstore gezocht naar griekse apps. Ef staan er best veel(ik heb alle gratis versies gedownloadBig Grin) maar ik dacht ik deel het hier(hoop dat dat magBlushblush:) de app waar je goed mee kunt oefenen heet: fabulo. Je kunt hiermee oefenen. Je kunt hem vinden voor heel veel talen. Bij mij kon ik alleen niet altijd 100% halen door een mogelijke fout denk ik, maar je kunt er wel mee oefenen! Tip: je moet wel even je griekse toetsenbord aanzetten van je tablet anders kun je de helft niet maken.

Veel plezier.

Groetjes kimber

(07 April 2014, 15:50)Dimitris schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




De app Internet Polyglot is er ook een waarmee je in verschillende talen, spelenderwijs, woorden kunt leren. Bovendien niet alleen aap, noot en Mies maar een scala aan onderwerpen. Het is mogelijk met plaatjes te oefenen maar ook alleen met woorden en dan vooral Grirks φυσικά !

Inderdaad een erg fijne app. met veel uiteenlopende onderwerpen. Handig om te gebruiken om mijn woordenschat op een eenvoudige manier aan te vullen. En dan maar hopen dat de woorden ergens blijven hangen Wink
Quote
#5
100% Grieks is ook een fijne, makkelijke app om basis/vakantie Grieks te leren.
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  woorden oefenen: de familie (spel) Karidiès 0 1.025 01 November 2021, 11:00
Laatste bericht: Karidiès
  naamvallen oefenen Karidiès 1 1.036 24 December 2020, 08:55
Laatste bericht: davy
  Griekse werkwoorden App Cynthia 0 1.985 03 March 2013, 18:53
Laatste bericht: Cynthia
  Grieks op een leuke manier oefenen Brandaki 2 2.574 03 March 2013, 15:48
Laatste bericht: Brandaki

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)