Complimenten KRO
#1
Vanavond was er in KRO 's Memories weer een Griekenland gerelateerd onderwerp. Graag wil ik langs deze weg de redactie, maar zeer zeker ook regisseur en de verantwoordelijke voor de muziekkeuze mijn welgemeende complimenten overbrengen!
Quote
#2
helemaal mee eens Erwin.
Quote
#3
Is dat misschien op internet ergens terug te vinden?
Quote
#4
Ja, was idd mooi!
Sophia, vast via uitzending gemist, KRO, Memories, ned 1, was vanavond om 21:15.
Quote
#5
De muziek was erg goed. Wie weet wie de uitvoerende was?
Quote
#6
De gehele uitzending is te zien via deze link:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Het stuk over Kitty en Nikos begint op 24:15

Het lied aan het begin heet 'Anathema Se', gezongen door Pantelis Thalassinos




Het lied een stukje verderop heet 'S'Agapo' en wordt gezongen door Alkistis Protopsalti

Quote
#7
Hier is een link met alleen het verhaal van Kitty en Nikos

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#8
Om van te genieten!
Het leven kan zo mooi zijn!
vlagreco's signatuur YAMAS !   ->  
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




 
Quote
#9
och wat ongelooflijk leuk om te zien. Bedankt voor de tip en ik houd me aanbevolen voor meer van dit soort tips want ik kijk hier nooit naar.
Quote
#10
Oude liefde roest niet Tongue
Quote
#11
ik had de aflevering niet gezien ,al sta ik altijd bij de tv als iets is over griekenland. mijn vrouw zei, je heb een mooi verhaal gemist. wat een griek. de nadruk op de griek omdat , goed, haar griek is best prima maar zij kent ook de slechte kanten van de grieken. ik heb de aflevering net gezien en ik vond het een prachtig verhaal en prachtig mensen.net als vlagreco zei wat is de leven mooi.
een van de mooiste verhalen ooit in deze serie.
Quote
#12
Gisterer avond laat was nog een mooie uitzending van de KRO genaamd
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





Dat ging over iemand die op Corfu is geboren en later door Nederlandse mensen werd geadopteerd .
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  TV-tip: KRO - Spoorloos op Kreta Ger 5 4.583 31 December 2015, 10:51
Laatste bericht: Ger

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)