ervaring bagageregeling van 11 april, doe er je voordeel mee
#1
Ik begin even een nieuwe topic want die vorige verzandde in een discussie.

Wij vlogen vrijdag (11 april) met de eerste charter naar Lesbos en de handbagage wordt heel erg streng gecontroleerd.
Je moet je tas/ trolley in een mal zetten en als dat niet past mag hij niet mee het toestel in maar gaat het ruim in. Discussie niet mogelijk, dit zijn gewoon de nieuwe regels en het personeel kan er ook niets aan doen.
Vooralsnog doen ze dit gratis maar wees dus gewaarschuwd. Bij de gate doen ze dit nogmaals dus mensen die er doorheen zijn geglipt, al snap ik niet hoe dat kan, die lopen alsnog daar tegen de lamp want daar staat dezelfde mal en moet weer je handbagage er in. Wij zagen dat mensen daar dus ook nog werden gesommeerd hun tas af te geven om in het ruim te plaatsen. De trolley die we altijd meenamen, mocht dus deze keer niet meer mee het vliegtuig in en de wat zachtere die nog een beetje te vouwen was en niet echt vol zal, kon zo wel mee.
Het gewicht van je bagage wordt ook streng gecontroleerd dus wees verstandig en bij twijfel........ boek thuis wat extra bagage online bij voor de zekerheid, is een stuk goedkoper dan op het vliegveld.
Gaat allemaal op een vriendelijke manier maar er is dus echt wel wat veranderd per 1 april.
Gewaarschuwd mens telt voor twee.

Wat NIET meer hoeft is als je parfum etc hebt gekocht en je vliegt naar een Schengenland dan wordt dat niet meer geseald.

doe er je voordeel mee, of niet natuurlijk.

Als eerste charter vanuit Nederland hadden we een zeer warm welkom op Lesbos, zo leuk.

Quote
#2
En met welke maatschappij was dat?

Wat ik totaal niet begrijp: bij de check-in past een koffertje in de mal, bij de gate niet. Logische conclusie lijkt me dan dat er 2 verschillende mallen staan.
In België noemen we dat boerenbedrog en geldklopperij.
Patrick's signature
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#3
Mariet,

Het was de eerste vlucht naar Lesbos,zouden ze daarom eens willen zien wat het effect zou zijn als ze streng controleerden?
Overigens:goede vakantie!

Patrick,

Bij de gate werd de handbagage opnieuw in zo'n mal geplaatst,zou het niet zo kunnen zijn dat er geprobeerd werd alsnog die personen te "vangen" die bij de eerste controle erdoor "geglipt"waren?
Quote
#4
Transavia zegt dat beide mallen hetzelfde zijn, alleen bij één mal gaat de koffer rugwaarts er in en bij de andere zijwaarts.
Quote
#5
Dat was bij Transavia en beide mallen waren precies hetzelfde en de tas/trolley gaat er op precies dezelfde manier in, of je het nu op de ene of de andere manier probeert; het past of het past niet.
Soort van check, check, re-check bij de gate nogmaals.
Denk niet dat het alleen bij de eerste vlucht gebeurt maar vooralsnog bij elke vlucht want het zijn nu eenmaal veranderingen waar iedereen mee te maken heeft dus denk bijna zeker te weten dat dit het hele seizoen gaat gebeuren.
Quote
#6
Weet iemand de precieze afmeting van zo'n mal; dan zou je thuis al kunnen meten. Hoe doen ze het met de lengte van een tas/koffer; als je 'm ergens doorheen moet schuiven kan je toch nooit de lengte meten Huh , of zie ik iets over het hoofd Blush
Quote
#7
Nou Mariët, dat was wel een heel bijzonder welkom!
Dat belooft wat voor jullie "longstay" ...... Veel plezier!
Antoinette.
Quote
#8
(14 April 2014, 10:58)Ger schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Weet iemand de precieze afmeting van zo'n mal; dan zou je thuis al kunnen meten. Hoe doen ze het met de lengte van een tas/koffer;
als je 'm ergens doorheen moet schuiven kan je toch nooit de lengte meten Huh , of zie ik iets over het hoofd Blush
Ger,
Bij iedere maatschappij is het verschillend, wel staat VAST dat het NIET de totale maat van 115 cm mag over treffenExclamation
Dus je zal moeten gaan zoeken bij de voorwaarden, FIJN hé ÉÉN europaAngry
Quote
#9
(13 April 2014, 21:29)Mariët schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Ik begin even een nieuwe topic want die vorige verzandde in een discussie.

Hoezo de vorige topic verzandde in een discussie, deze niet dan??.
Quote
#10
Zie hier de afmetingen van de handbagage van Transavia:

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#11
(14 April 2014, 13:56)Cornelius schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




(13 April 2014, 21:29)Mariët schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Ik begin even een nieuwe topic want die vorige verzandde in een discussie.

Hoezo de vorige topic verzandde in een discussie, deze niet dan??.

niet toen ik hem begon, nu jij 'dit' schrijft dus wel. Confused je voegt niets toe.

@Ger ik zou even op de site kijken van de luchtvaartmaatschappij waar jij mee vliegt. Bij Transavia werd er echt gelet op breedte, dikte en ook lengte. Je trolley moet er echt helemaal inpassen.

Bedankt @Antoinette, het was zo gaaf !!!Big Grin
Quote
#12
Elke maatschappij heeft zijn voorwaarden toch op zijn site staan? Ik zie het hele probleem niet? Confused
JohanV's signature Many people walk in and out our lives, but only true friends leave footprints.

[Afbeelding: footsteps.png]
Quote
#13
Jammer eigenlijk dat alles zó wordt uitgekleed. Er was eens een tijd dat er op een vlucht nog een maaltijd/lunch werd geserveerd; koffie en thee waren eveneens inbegrepen. Nu betaal je € 2,50 voor een kartonnen beker warm water met theezakje en betaal je je bagage per kilo. Waar houdt dat op? Pay-tv op de monitor boven je stoel? Een bijdrage voor de veiligheidsinstructies? Betalen per toiletbezoek in het vliegtuig? Vergoedingen voor het personeel dat de bagage op de band legt? En niet te vergeten het salaris van het personeel van de verkeerstoren, aftanken van het vliegtuig, bandenslijtage enz, enz.........
Waar zitten we over pak 'm weg 5 jaar?
Is (en blijft) reizen nog wel leuk op deze manier Huh Huh
Quote
#14
Zit wat in Ger maar wat kunnen we er aan doen, helemaal niets we zijn aan die maatschappijen overgeleverd.
Denk dat het toch grotendeels een probleem van de Nederlandse maatschappijen is want toen we met Aegen en Olympic vlogen was er wel een maaltijd en ook vrije kilo's als ik me goed herinner.
Quote
#15
Ger, ik kan je wel volgen in je reactie, maar als tegenwicht wil ik het volgende neerleggen: Vergelijk eens wat een NS retourtje Middelburg - Schiphol kost (en dan afgezet per kilometer ) , met een retourtje Schiphol - Athene.
Dan mogen we toch nog niet klagen?
JohanV's signature Many people walk in and out our lives, but only true friends leave footprints.

[Afbeelding: footsteps.png]
Quote
#16
(14 April 2014, 18:48)Ger schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Betalen per toiletbezoek in het vliegtuig?

Dat ballonnetje heeft O'Leary van Ryanair al eens losgelaten. Net zoals staanplaatsen bij korte vluchten.
Patrick's signature
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#17
(14 April 2014, 20:03)Patrick schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




(14 April 2014, 18:48)Ger schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Betalen per toiletbezoek in het vliegtuig?

Dat ballonnetje heeft O'Leary van Ryanair al eens losgelaten. Net zoals staanplaatsen bij korte vluchten.

hoe doe je dan in vredesnaam 'fasten seatbelts' Huh
Quote
#18
(14 April 2014, 18:48)Ger schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Jammer eigenlijk dat alles zó wordt uitgekleed. Er was eens een tijd dat er op een vlucht nog een maaltijd/lunch werd geserveerd; koffie en thee waren eveneens inbegrepen. Nu betaal je € 2,50 voor een kartonnen beker warm water met theezakje en betaal je je bagage per kilo. Waar houdt dat op? Pay-tv op de monitor boven je stoel? Een bijdrage voor de veiligheidsinstructies? Betalen per toiletbezoek in het vliegtuig? Vergoedingen voor het personeel dat de bagage op de band legt? En niet te vergeten het salaris van het personeel van de verkeerstoren, aftanken van het vliegtuig, bandenslijtage enz, enz.........
Waar zitten we over pak 'm weg 5 jaar?
Is (en blijft) reizen nog wel leuk op deze manier Huh Huh

Sssst Ger, breng ze nou niet op ideeen! Tongue
Quote
#19
Mariët, dat het iets is van Nederlandse maatschappijen ben ik niet met je eens. Het is begonnen met de low cost carriers zoals Ryanair en EasyJet en daarna volgden er steeds meer. Transavia wil zich ook als zodanig profileren en moet toch ergens zijn geld vandaan halen. Want zeg nou zelf, een retourtje Athene voor € 160,-, dat kan toch ook bijna niet?
Ook in de VS is het heel normaal om te betalen voor ruimbagage.
Quote
#20
ik heb een retourtje Theasaloniki voor 60 euro. ik denk even en ik wil graag correcties , waar ik fout denk. ik neem een zachte reistas en doe niet veel in zo dat dit in de mal past. bij ryan mag je nog een tweede tasje meenemen. aan hun maat kom ik er uit op de beauty case van mijn vrouw.
kan dat kloppen??
nog iets anders OSe heeft nog steeds Thesaloniki Athene voor 9 euro. op tijd de aanbiedingen volgen. s ochtends of in de middag, het is een mooi reis.
Quote
#21
Ger,

Ik ben het roerend met je eens:wat volgt er nog meer?Misschien dat er nog veel meer posten komen om te betalen: het salaris van de piloot,de 2e vlieger,de stewardessen,plaatsen met een raampje of zonder,een stoel die wel of niet verstelbaar is,wel of geen gebruik kunnen maken van een bagagebak,kortom alleen binnenkomen,zitten en wachten totdat je er bent.Dat was vroeger inderdaad wel anders met een charter.Onze zoon vliegt momenteel van hot naar her en heeft heel veel comfort in de business afdeling,maar vraag niet wat zo'n ticket kost.De prijsvechters zijn ermee begonnen en ja dan moet je je daar vaak bij aansluiten.Er is ergens een grens,voor mij althans wel,je wilt toch niet als een soort pakketje vervoerd worden? Jammer,jammer!
Quote
#22
Transavia heeft zijn nieuwe toestellen niet meer uitgerust met een entertainment systeem en gaat ze stap voor stap ook uit de andere toestellen halen. Te veel gewicht en veel mensen hebben een Ipad bij zich, dus maken geen gebruik van hun systeem.
Quote
#23
(14 April 2014, 18:48)Ger schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Jammer eigenlijk dat alles zó wordt uitgekleed. Er was eens een tijd dat er op een vlucht nog een maaltijd/lunch werd geserveerd; koffie en thee waren eveneens inbegrepen. Nu betaal je € 2,50 voor een kartonnen beker warm water met theezakje en betaal je je bagage per kilo. Waar houdt dat op? Pay-tv op de monitor boven je stoel? Een bijdrage voor de veiligheidsinstructies? Betalen per toiletbezoek in het vliegtuig? Vergoedingen voor het personeel dat de bagage op de band legt? En niet te vergeten het salaris van het personeel van de verkeerstoren, aftanken van het vliegtuig, bandenslijtage enz, enz.........
Waar zitten we over pak 'm weg 5 jaar?
Is (en blijft) reizen nog wel leuk op deze manier Huh Huh

Bij Ryanair dien je -dacht ik- extra te betalen als je een zitje met een ietsje meer beenruimte wil (aan nooduitgang bij de vleugel).
Patrick's signature
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#24
Is bij Transavia en Arkefly ook zo bij stoelreservering.
Quote
#25
(15 April 2014, 19:08)Patrick schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Bij Ryanair dien je -dacht ik- extra te betalen als je een zitje met een ietsje meer beenruimte wil (aan nooduitgang bij de vleugel).
Dat moet ik bij Transavia en Arkefly al jaren om met mijn 2 meter plus mee te kunnen.Dodgy
jjohn's signature Groet,
John. 
Quote
#26
(13 April 2014, 21:29)Mariët schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Ik begin even een nieuwe topic want die vorige verzandde in een discussie.


Dodgy

(14 April 2014, 13:56)Cornelius schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Hoezo de vorige topic verzandde in een discussie, deze niet dan??.


Ja, ik begrijp dit toch ook niet goed hoor. Vraag mij af waarom "dit topic" niet gewoon in het vorige bagage-afhandeling-topic kan en anders is dan het vorige. Confused

Deze zou gewoon samengevoegd kunnen worden.
Quote
#27
De nieuwe regels van Transavia zijn m.i. wel duidelijk:

Geadviseerd formaat
Max. 40 x 25 x 20 cm
Kan gegarandeerd mee aan boord! Deze tas past namelijk onder de stoel voor je of in de bagagevakken boven je hoofd.

Maximaal formaat
Max. 55 x 35 x 25 cm
Houd er wel rekening mee dat trolleys op drukke vluchten in het ruim vervoerd worden.
Quote
#28
(14 April 2014, 21:02)Sophia schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




(14 April 2014, 18:48)Ger schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Jammer eigenlijk dat alles zó wordt uitgekleed. Er was eens een tijd dat er op een vlucht nog een maaltijd/lunch werd geserveerd; koffie en thee waren eveneens inbegrepen. Nu betaal je € 2,50 voor een kartonnen beker warm water met theezakje en betaal je je bagage per kilo. Waar houdt dat op? Pay-tv op de monitor boven je stoel? Een bijdrage voor de veiligheidsinstructies? Betalen per toiletbezoek in het vliegtuig? Vergoedingen voor het personeel dat de bagage op de band legt? En niet te vergeten het salaris van het personeel van de verkeerstoren, aftanken van het vliegtuig, bandenslijtage enz, enz.........
Waar zitten we over pak 'm weg 5 jaar?
Is (en blijft) reizen nog wel leuk op deze manier Huh Huh

Sssst Ger, breng ze nou niet op ideeen! Tongue

Als ze dan toch zo met die gewichten bezig zijn ...
Over een aantal jaren zullen ze er wel werk van gaan maken : om vanaf een bepaald aantal kg lichaamsgewicht van de persoon zelf ...om daarna een extra toelage te vragen van enkele euro's per kg die daarna erboven komen Big Grin
Quote
#29
(14 April 2014, 18:48)Ger schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Jammer eigenlijk dat alles zó wordt uitgekleed. Er was eens een tijd dat er op een vlucht nog een maaltijd/lunch werd geserveerd; koffie en thee waren eveneens inbegrepen. Nu betaal je € 2,50 voor een kartonnen beker warm water met theezakje en betaal je je bagage per kilo. Waar houdt dat op? Pay-tv op de monitor boven je stoel? Een bijdrage voor de veiligheidsinstructies? Betalen per toiletbezoek in het vliegtuig? Vergoedingen voor het personeel dat de bagage op de band legt? En niet te vergeten het salaris van het personeel van de verkeerstoren, aftanken van het vliegtuig, bandenslijtage enz, enz.........
Waar zitten we over pak 'm weg 5 jaar?
Is (en blijft) reizen nog wel leuk op deze manier Huh Huh

bij Brussels airlines nog ouderwetse service,
maaltijden, drankjes, 23kg bagage bij de prijs inbegrepen
vliegt 2x per week naar Athene
binnenkort weten we of dat alles klopt, hebben voor de eerste
keer bij hun geboekt
we zijn benieuwd!
Quote
#30
(16 April 2014, 02:23)Wilma schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Als ze dan toch zo met die gewichten bezig zijn ...
Over een aantal jaren zullen ze er wel werk van gaan maken : om vanaf een bepaald aantal kg lichaamsgewicht van de persoon zelf ...om daarna een extra toelage te vragen van enkele euro's per kg die daarna erboven komen Big Grin

Die zogenaamde fat tax heeft Ryan Air ooit al eens geopperd. En in Amerika bestaat hij al. Een obesed persoon moet 2 stoelen kopen. Pas je niet in één stoel .....
Maria's signature Αχ Ελλάδα πώς κατάντησες.
Quote
#31
Wij gaan in September naar Samos en heb vlucht geboekt bij Air- Berlin mag nog steeds 23kg meenemen en ook mijn normale handbagage zonder bij betaling ook afmetingen van de handbagage nog steeds de zelfde maatvoering dus nog niks aan t handje!! Gr SiepkeDodgy
Quote
#32
Raar eigenlijk dat we ons druk maken om iets wat al jaren bestaat maar waar nooit zo naar gekeken werd. Dat handbagage malletje bestaat al alle jaren dat ik vlieg en dat zijn er veel. Soms moesten mensen laten zien dat hun handbagage paste. Die dingen stonden vaak bij een zuil bij de balierij. Mensen zijn zelf vindingrijk en lieten bijvoorbeeld handbagage bij wegbrengers of in lockers achter om zo de controle te omzeilen. Nu is het een regel én wordt ook bij de gates gecontroleerd of je de controle niet omzeild hebt. Niks mis mee toch? Ook de maten bestaan al jaar en dag.
Maria's signature Αχ Ελλάδα πώς κατάντησες.
Quote
#33
"Die zogenaamde fat tax heeft Ryan Air ooit al eens geopperd. En in Amerika bestaat hij al. Een obesed persoon moet 2 stoelen kopen. Pas je niet in één stoel ....."

[Afbeelding: 2h7mg75.jpg]
Bart0riste's signature Een vooroordeel is een mening die doorgaans niet op feiten is gebaseerd.....
Quote
#34
Zo lang je met een legacy carrier vliegt binnen europa, kun je over het algemeen gratis een tas inchecken. En Transavia is absoluut geen legacy carrier. Ik weet dat veel mensen hier fan van Transavia zijn - maar hun aanbod is, vergeleken met andere maatschappijen, bar slecht. Oók als je de prijs meeneemt in de vergelijking want zo goedkoop zijn ze helemaal niet.

En voor de veelvliegers onder ons, met een legacy carrier krijg je gratis lounge toegang (=warm buffet & drankjes), een extra koffer gratis mee (2 stuks gratis inchecken) en de beste stoelen in het vliegtuig. Dan maakt die twee tientjes prijsverschil tussen KLM en Transavia absoluut niet meer uit.
Quote
#35
Nou vandaag zag ik de eerste rechtstreekse charter van Transavia over vliegen. Het is te hopen dat ondanks alle gedoe over bagage veel mensen Griekenland /Samos als vakantiebestemming hebben gekozen, dan vaart de economie er weer een beetje wel bij.
NB All-inclusive is hier op Samos alleen maar in 1 hotel waar voornamelijk Russen zitten - blijven ze lekker de hele tijd in hun hotel/zwembad/privé-strand Smile
Quote
#36
(22 April 2014, 17:22)ElsR schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Het is te hopen dat ondanks alle gedoe over bagage veel mensen Griekenland /Samos als vakantiebestemming hebben gekozen, dan vaart de economie er weer een beetje wel bij.

Bij de Belgische touroperators geboekte zomervakanties staat Griekenland op 3 na Turkije en Spanje.
Patrick's signature
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#37
(14 April 2014, 22:19)Tzimis Bazoukas schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




ik heb een retourtje Theasaloniki voor 60 euro. ik denk even en ik wil graag correcties , waar ik fout denk. ik neem een zachte reistas en doe niet veel in zo dat dit in de mal past. bij ryan mag je nog een tweede tasje meenemen. aan hun maat kom ik er uit op de beauty case van mijn vrouw.
kan dat kloppen??
nog iets anders OSe heeft nog steeds Thesaloniki Athene voor 9 euro. op tijd de aanbiedingen volgen. s ochtends of in de middag, het is een mooi reis.

OSe staat voor welke luchtvaartmaatschappij?
Quote
#38
(23 April 2014, 09:01)lumix schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




OSe staat voor welke luchtvaartmaatschappij?

OSE = Griekse spoorwegen
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#39
Mariët, gistermiddag op de Cuyp in Amsterdam toch maar ff een koffertje gekocht met de juiste maten. Eigenlijk nog best groot voor handbagage. Vlieg met Arkefly, maar je weet maar nooit.
Quote
#40
(23 April 2014, 09:08)Ger schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




(23 April 2014, 09:01)lumix schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




OSe staat voor welke luchtvaartmaatschappij?

OSE = Griekse spoorwegen
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





Blond natuurlijk Wink
Vond het al goedkoop, had al $ tekens in mij ogen Big Grin
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  wie wil naar kreta a.s. maandag 24 april en 8 mei terug, vliegtickets van Transavia, kretaganger 1 1.431 19 April 2017, 09:20
Laatste bericht: Arthur

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)

Jouw forum-permissies
Je mag geen discussies starten.
Je mag geen reacties plaatsen.
Je mag geen bijlagen posten.
HTML staat aan.
MyCode staat aan.
Smilies staan aan.
[img]-code staat aan.