Grieksegids nieuws
Songfestival: Giorgos Alkaios & Friends
#1
Giorgos Alkaios & Friends gaan voor Griekenland

Giorgos Alkaios & Friends zijn de Griekse kandidaten in Oslo. Ze wonnen vanavond met het nummer Opa de nationale finale waaraan zeven kandidaten deelnemen.
Lees
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




het gehele artikel.



Bron:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




12 maart 2010.


Ger
Quote
#2
Zojuist is bekend geworden dat de Griekse inzending doorgaat naar de finale. Ook België zal dan van de partij zijn.

Ger
Quote
#3
Ik geef de Grieken best een goede kans hoor, ik vind het wel een leuk nummer met een hippe act. Voor wat de semi-finale van gisteren betreft is België mijn absolute favoriet voor de eindzege.

Jan(nis)
Quote
#4
Ik heb ze dinsdagavond tijdens de eerste voorronde gezien en moet zeggen dat ik het een lekker, swingend en vrolijk nummer vond. Heerlijk ook die typisch Griekse "touch" eraan. De vertolkers zien er ook nog eens goed uit dus wat mij betreft maken ze een goede kans.
Hopelijk wordt er nu eens écht naar de kwaliteit en de performance gekeken en krijgen we niet weer van die "goede buren"-stemmingen.

"Greece, twelve points, La Grèce douze points" Big Grin

NB:Jammer ook van Sieneke; ik wil nou niet meteen zeggen dat ze zaterdag zou moeten winnen maar wat mij betreft verdiende ze zeker een plaatsje in de finale.

K-A
Quote
#5
Mocht iemand 'm willen downloaden:

MP3:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Video:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Hoppaaaaaa...........
Quote
#6
Multiquote:NB:Jammer ook van Sieneke; ik wil nou niet meteen zeggen dat ze zaterdag zou moeten winnen maar wat mij betreft verdiende ze zeker een plaatsje in de finale.

K-A

Vind ik ook , maar goed ...
Het griekse liedje is trouwens keigaaf , dus ben benieuwd greeksmiley1
djdakman's signatuur
Quote
#7
Je weet het maar nooit met het songfestival maar ik vind "Opa" keigoed.

Maar.........de Oostbloklanden zullen wel weer op elkaar gaan stemmen net zoals de Skandinavische landen dus slak dat schiet niet echt op vrees ik Confused

En, eerlijk is eerlijk, er zitten een paar erg goede nummers en dus échte concurrenten bij. We kunnen alleen maar up voor Giorgos en z'n vrienden ;)

Fleur

(28 May 2010, 20:28)djdakman schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Vind ik ook , maar goed ...
Het griekse liedje is trouwens keigaaf , dus ben benieuwd greeksmiley1
Fleurootje's signatuur Bij vlagen ben ik geniaal maar helaas is het vrijwel altijd windstil......
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Utrechtse Stefania voor Griekenland naar Songfestival Natascha 2 1.439 04 February 2020, 08:54
Laatste bericht: Goedas
  Eurovisie songfestival 2019 Patrick 1 2.032 09 March 2019, 02:30
Laatste bericht: Patrick
  ERT: Voorronden Eurovisie songfestival 2018 Ger 5 3.023 11 March 2018, 10:06
Laatste bericht: Wim M
  Giorgos & Nikos Stratakis 20 mei '17 naar Utrecht Nikos1 7 5.547 24 March 2017, 22:35
Laatste bericht: kalimera kreta
  Griekenland op Eurovisie Songfestival 2017: Demi Ger 1 2.197 22 January 2017, 11:51
Laatste bericht: kokino17
  2013: Griekenland niet naar Songfestival Ger 8 6.283 24 December 2012, 18:01
Laatste bericht: Tzimis Bazoukas
  Eleftheria Eleftheriou naar songfestival Ger 8 6.727 15 March 2012, 20:15
Laatste bericht: greece67
  Giorgos Giannias gnikolakak 0 1.573 06 March 2012, 23:49
Laatste bericht: gnikolakak
  Peiling: Griekenland naar Eurovisie songfestival Ger 7 7.523 12 May 2011, 20:45
Laatste bericht: greece67
  Concert Giorgos Dalaras Greek-Music 3 4.298 11 May 2010, 13:08
Laatste bericht: prasoudi

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 2 gast(en)