test profielfoto
#1
doet ie ut of doet ie ut niet Huh

nee dus
Quote
#2
Beste Mariët, als dat het terras van je kasteel in Petra is, is "ut" wel gelukt. En die elders aangeboden koffietje of wijntje vind ik ook niet te versmaden. Cor.
Quote
#3
Ja hoor Mariët, werkt wel degelijk. Klik maar eens op je naam in je eerste berichtje, dan zie je het. De profielfoto moet je niet verwarren met het kleine fotootje onder de naam, zoals bijvoorbeeld bij Cor en mij; da's een avatar. Maar die heb jij (nog) niet aangemaakt zie ik.
Quote
#4
(17 April 2014, 17:38)Ger schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Ja hoor Mariët, werkt wel degelijk. Klik maar eens op je naam in je eerste berichtje, dan zie je het. De profielfoto moet je niet verwarren met het kleine fotootje onder de naam, zoals bijvoorbeeld bij Cor en mij; da's een avatar. Maar die heb jij (nog) niet aangemaakt zie ik.

aha Ger daar ben ik mee in de war, ik dacht dat dit een avatar zou worden.
Leuk hè Cor, ons kasteeltje en als je in de buurt bent Rolleyes koffie staat klaar, of wat anders natuurlijk.

Jaaa nu wel gelukt.
Quote
#5
Misschien leuk voor anderen die ook hun profiel wat willen personaliseren:

Via
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




kan je uitgebreid lezen hoe e.e.a. in z'n werk gaat Wink
Quote
#6
Ger, ik probeer dit ook te doen, alleen zet hij mijn foto steeds ondersteboven. Ik pak de foto van de iPad, zou het daar aan kunnen liggen?
Quote
#7
(18 April 2014, 12:49)Vito schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Ger, ik probeer dit ook te doen, alleen zet hij mijn foto steeds ondersteboven. Ik pak de foto van de iPad, zou het daar aan kunnen liggen?

Vreemd Vito; daar heb ik nog niet van gehoord. Misschien even via een PC proberen cq de foto 'op z'n kop' opslaan en dan proberen te plaatsen, in de hoop dat je iPad 'm dan toch goed opslaat Huh
(ik neem aan dat je het over de profielfoto hebt; of bedoel je de avatar?)
Je kunt als het toch niet wil lukken de foto ook naar mij sturen dan zet ik 'm erop.
Succes,

Ger
Quote
#8
Ik had het over de avatar. Ik zal hem eens uploaden voor de gein, dan kun je het zien. Geen bijzondere foto maar meer voor het idee.
Zie je :)
Quote
#9
Ik zie niets raars Vito, hij staat helemaal goed hoor. Weet je zeker dat je monitor wel goed staat Tongue

Nee hoor, even serieus; heb geen idee waarom dat (blijkbaar alleen bij jou) gebeurt. Ik heb 'm zelf even omgedraaid.
Quote
#10
(18 April 2014, 12:49)Vito schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Ger, ik probeer dit ook te doen, alleen zet hij mijn foto steeds ondersteboven. Ik pak de foto van de iPad, zou het daar aan kunnen liggen?


Ik kreeg eens een filmpje van mijn nichtje, opgenomen op haar iPad maar ik kreeg hem op mijn laptop ook ondersteboven. Mijn nichtje vertelde mij dat dit altijd gebeurde met dingen opgenomen op een iPad. Ik heb er verder geen verstand van.
Quote
#11
(19 April 2014, 11:05)Mariët schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




(18 April 2014, 12:49)Vito schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Ger, ik probeer dit ook te doen, alleen zet hij mijn foto steeds ondersteboven. Ik pak de foto van de iPad, zou het daar aan kunnen liggen?


Ik kreeg eens een filmpje van mijn nichtje, opgenomen op haar iPad maar ik kreeg hem op mijn laptop ook ondersteboven. Mijn nichtje vertelde mij dat dit altijd gebeurde met dingen opgenomen op een iPad. Ik heb er verder geen verstand van.

Nou begrijp ik wat iPad-bezitters bedoelen als ze zeggen er 'ondersteboven' van te zijn Tongue . Geef mij m'n Samsung Galaxy Tab2 maar hoor Wink
Quote
#12
Ik zie hem nu ook goed, dank je wel, Ger.

Mariët, dan zal het daar wel aan liggen. Deze foto is idd genomen met de ipad.
Quote
#13
Dit euvel schijnt vaak voor te komen ...

Misschien hebben jullie hier iets aan ?

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)