Fodelianakis olijfolie                 
Ithikon Akmeotaton
#1
Kostas Karagiozidis van de groep Ithikon Akmeotaton heeft zich een nieuwe bouzouki aangeschaft... en dat was meteen de gelegenheid om een nieuwe video te posten op YouTube.

Let vooral op het talent van Kostas om een zuivere stem te combineren met de grote gave om verschillende instrumenten te kunnen bespelen.

En dan te weten dat hij een heel warme en tegelijk bescheiden persoonlijkheid is. Ik had het genoegen om hem deze zomer even te kunnen spreken (dankzij de vriendelijke organisatoren van het Grieks Zomerfeest in Bredene, die Ithikon Akmeotaton op hun affiche konden plaatsen!).

vlagreco's signatuur YAMAS !   ->  
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




 
Quote
#2
Na een zware werkdag, inclusief ellende wegens het pak sneeuw, maakt Kostas mijn dag goed met een nieuwe videoclip. Ook ditmaal is Kostas 'duiveltje-doet-al' met zijn gitaar, bouzouki, piano, zang, mixing.

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.







Heerlijk!
vlagreco's signatuur YAMAS !   ->  
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




 
Quote
#3
een mooi groep. en in meerdere segmenten van de griekse muziek, gelukkig niet op de verkeerde. het is mooi om te zien dat er jonge mensen de griekse muziek op een goede manier verder de toekomst in nemen.hij doet ook in de traditionele muziek van ons , en aangezien dat zelf ook een Pontier is hij doet het in zijn traditionele dialect.
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#4
Prachtig,even helemaal terug in de sfeer van onze Griekse kafenion,op Samos waar de grieken enthousiast meezingen met Costas.onder het genot van een heerlijk Grieks wijntje of een ouzootje.
Nog 4 maanden maar,ben al een beetje aan het aftellenSadeven Off Topic)
A.s. weekend van vrijdag t/m/ zondag komen er 15 Grieken uit Athene naar Leeuwarden om te zaalvoetballen,gaan ze morgen van Schiphol halen en ze brengen elk jaar voor ons prachtige muziek mee om naar te luisteren,de eerste klanken al als de bus start.bij elk doelpunt van hun schalt de Sirtaki door de sporthal,ze brengen enorm veel sfeer mee,zij werken allemaal bij InterAmerican Greece een onderdeel van Achmea waar ik zelf ook werk.Daarnaast ook Turken,Russen,Bulgaren,Slowaken,Ieren,Roemenen en 25 nederlandse teams allemaal Achmea collega"s.Maar deze Grieken bepalen toch wel de echte sfeer voor mij natuurlijk. Ook een mooi moment om mijn Grieks wat bij te spijkeren en de Griekse sfeer even op te snuiven.Druk weekend en even geen Oriste bij lezen.
Allemaal fijn weekend,
Groetjes Margaritha
Margaritha's signatuur sirtakisirtaki
Quote
#5
dat is mooi.laat je ons weten hoe goed hebben ze gedaan de grieken?? ik ben ook benieuwd hoe deze oude Interamerikan doet onder de Nederlandse leiding.
veel plezier .
Quote
#6
Tzmis,dank je hou je hierover op de hoogte
Als je zaterdag niet gaat schaatsen nodig ik je uit om naar hun prestaties te komen kijken.
Locatie: Sportcomplex “De Trije”

Jan Rodenhuisplein 3

8801 ET Franeker

Aanvang 09:00 uur tot17:00.
Alle noordelijke Oriste fans zijn natuurlijk welkom.
Groetjes Margaritha
Margaritha's signatuur sirtakisirtaki
Quote
#7
Vandaag weer een nieuwe video van Ithikon Akmeotaton, pas op YouTube geplaatst:

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




&v=Q29r5qjOvmQ#!
vlagreco's signatuur YAMAS !   ->  
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




 
Quote
#8
ox ti agalma super liedje jongens toch mprabo sou vlagreco, en nog anderen ook, fantastische clip ik ben aan het genieten hoor!

schoon ook ze Tzimi die pontioko, ken je die cd van Kazantzidis die is ook goed hoor, doet mij er aan denken
ik geniet hier opa

Kent er iemand de pontische taal, ik versta dat niet helemaal, wel een beetje grieks, ligo

hoe doe je die dansertjes hier?Huh
Quote
#9
Music 
Weer een nieuwe video van Ithikon Akmeotaton, da 's weer genietensirtaki:

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




&list=UUcjlHI7UJ14SJqC34u13mZg

En ook nog een relatief nieuwe:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




&list=UUcjlHI7UJ14SJqC34u13mZg
vlagreco's signatuur YAMAS !   ->  
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




 
Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)