Internet op vakantie
#1
Is dat wat, loop ik bijna aan het einde van mijn vakantie toch een mogelijkheid om te internetten tegen het lijf.

Het is mogelijk om bij Cosmote een pakketje te kopen voor 15 Euro, inhoud een simkaartje voor een stikkie. Heb je geen stikkie kost het pakketje 35 Euro. Van de 15 Euro blijft 10 Euro als tegoed en kun je 5 dagen internetten. Koop je er nog twee kaartjes van 10 Euro bij dan kun je 30 dagen internetten.

Het mooie is dat je de simkaart volgende keer weer kunt gebruiken.

Het programma heet: Cosmote Internet on the Go prepaid.

Natuurlijk bied de concurentie ook zo iets aan maar voordeel van Cosmote is dat het ook buiten de steden 3G dekking bied in tegenstelling tot de concurentie.

Voor mensen met een vakantiewoning in Griekenland bied OTE een vakantiewoningpakket. Dit pakket bestaat uit telefoon en internet voor de prijs van 6 x 32 Euro. Je krijgt hiervoor in totaal 6 maanden telefoon en internet in je woning volgens de volgende verdeling: 1 maand tijdens de Kerstdagen, 1 maand tijdens Pasen en 4 maanden in de zomer.

Ik wilde u deze informatie niet onthouden.

Kalo Vradi,
Quote
#2
(29 April 2014, 21:42)Beems schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Je krijgt hiervoor in totaal 6 maanden telefoon en internet in je woning volgens de volgende verdeling: 1 maand tijdens de Kerstdagen, 1 maand tijdens Pasen en 4 maanden in de zomer.

Ik wilde u deze informatie niet onthouden.

Kalo Vradi,


Schitterend! Volgens mij kunnen enkel onze Griekse vrienden zo iets uitvinden. Big Grin

Bedankt voor de info!
Quote
#3
Vodafone biedt ook simkaarten aan voor in de dongel. 10 dagen starterspakket of abbo, wellicht ondertussen ook andere aanbiedingen. . Kijk op de Engelstalige website van Vodafone.gr voor meer info. Overigens is dat hier in het buitengebied sinds vorig jaar ook 3G, zelfs skypen en FaceTimen mogelijk.
Quote
#4
wij hebben ook OTE hier op Lesbos maar gewoon het hele jaar door al zijn we er dan niet het hele jaar.
In de zomer zijn we er toch 6 á 7 maanden vanaf april, winter hebben we nog niet gedaan.
€21,= per maand zijn we kwijt all in (telefoon en internet), vind ik ook niet duur.

Het is een leuk aanbod en leuk bedacht, dat 'vakantiewoningpakket' maar dat hun de maanden bepalen vind ik dan weer minder.
Zouden wij in ons geval dus niets aan hebben.
Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)