wintervluchten
#1
Ik weet dat het vroeg is, maar weet iemand al iets over wintervliegschema's van Kreta of Athene naar Nederland of Duitsland?
Barbaraki's signatuur beleef het echte Kreta op
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#2
Bij Aegean Airlines zijn deze via de site al te boeken.
Angeliki's signatuur Χαιρετισμους! 
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




  gremo
Quote
#3
Kreeg vanochtend de mail van Transavia over wintervluchten. Vanaf november alleen vanaf Amsterdam naar Athene met Transavia.
Quote
#4
Ik vlieg buiten het seizoen AMS-ATH met Transavia en dan vanaf ATH met Aegean door naar HER of CHQ. Liefst naar CHQ, maar dat hangt van de aansluiting op ATH af.
Moet er wel bij zeggen dat vliegen vanaf België of Duitsland mij te ver reizen is. AMS is voor mij 20 minuten rijden, daarom vlieg ik altijd vanaf AMS, en dan heb je heel weinig (geen) keuze.
Buiten de schoolvakanties niet duur overigens.
Quote
#5
Ook Ryanair biedt vanaf deze winter 14 vluchten/week vanaf Charleroi naar Athene aan.

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#6
Goede morgen

Ja gisterenavond heb ik eens even goed zitten kijken naar de mogelijkheden om vanaf Kreta naar Noord Europa te komen.
Het is gewoon droevig om uit te vinden dat wij hier op dit eiland gewoon een poot worden uitgedraaidBlush.
Vanaf Athene en Thesaloniki zijn er voldoende mogelijkheden tegen redelijke prijzenBig Grin
Maar vanaf Kreta zijn de aansluitingen gewoon bar slecht.
Of je moet heel de dag wachten of één nacht overblijven op de heen of terug reis.
De enigste goede combinatie is met Ryanair naar Athene en dan met Transavia naar Amsterdam.
Aegean heeft nu ook zijn prijzen bekend gemaakt, alleen NIET voor doorvluchten, naar Athene nu soms 2 tot 3 x zo duur als met Ryanair.
Om dan maar helemaal niet te spreken over de prijzen naar Düsseldorf en/of BrusselAngry
Je moet NU boeken of afwachten tot oktober wanneer de aanbiedingen van Aegean komen, en dan ben je hopelijk net zo duur kwijt.
Dit is onze ervaringen van de laatste jaren, maar ik moet er wel bij vermelden dat je dan ALLEEN moeten vliegen met die enkele vlucht die dan goedkoop is,
als je aan een vaste datum vast zit, dan ben je de klos.
Het is jammer dat Griekenland zo slecht voor zien wordt van goedkope vluchten t.o.v. Spanje, waar zit dit in, politiek?????
Dan zouden ze juist met meer goedkope vluchten moeten komen, is ook goed voor het winter toerisme Big Grin
Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)