De nieuwe Griekse gids glossy #6 is uit!
#1
Vanmiddag plofte ie weer op de deurmat: 104 pagina's vol Griekenland-leesplezier oftwel de Griekse Gids Glossy nummer 6 (zomer 2014).
Wat mij betreft inmiddels een collectors-item geworden ;)

[Afbeelding: grieksegids-cover-nr6.jpg]

In deze editie onder andere:Tien mooie Griekse steden: Athene, Chania, Corfu,
Kalamata, Kos, Mykonos, Naflion, Rhodos, Thessaloniki en Zakynthos.
Verder een mooi stuk over Westelijk Macedonië en over de regio Preveza (inclusief Parga, Epirus en achterland).
Verder een artikel over de bijzondere bergen van Zuid-Pindos, een interview met Ingeborg Beugel, een beschrijving van Patmos, Leros en Sissi op Kreta, lekkere recepten, kortom, te veel om hier allemaal op te noemen.

De Glossy is à € 6,95 te bestellen op
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#2
Ger is-ie ook digitaal te verkrijgen?
Quote
#3
(06 May 2014, 18:02)ElsR schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Ger is-ie ook digitaal te verkrijgen?

(nog) niet op Android; wél op Ipad

Kijk eens hier stop
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




(puntje 8)
Ger's signatuur "Imagine there's no countries, it isn't hard to do
Nothing to kill or die for, and no religion too
Imagine all the people living life in peace...

You may say I'm a dreamer, but I'm not the only one
I hope someday you'll join us, and the world will be as one........."

-John Lennon
Quote
#4
hier ook vanmiddag op de deurmat word weer genieten
ger64's signatuur groeten Petra en ger
lovegreece  
Quote
#5
Heb hem ook binnen, wordt weer genieten! :)
JohanV's signatuur Many people walk in and out our lives, but only true friends leave footprints.

[Afbeelding: footsteps.png]
Quote
#6
Ook hier is tie binnen!! Donderdag vrij, dus ik hoop hem lekker in de tuin te lezen in de zon. Met een kleine ouzo wellicht....gremo
Quote
#7
@WillemP Die ouze moet zeker lukken, maar het zonnetje?
@Ger Yep! Gidsje besteld. Er staat iets in over Parga en dat is voor ons leuk, want wij gaan in juni 12 dagen met de familie. Voor de jongelui is het wel leuk aan de boulevard. (voor ons ook hoor!)
Quote
#8
Heb de Griekse Gids inmiddels ook ontvangen, ziet er weer smakelijk uit. Veel leesplezier allemaal.
Quote
#9
Ik wist niet dat dit tijdschrift ook bestond. Heb hem snel besteld en hoop hem ook snel binnen te krijgen. Ben benieuwd!

Toch maar weer goed dat dit forum bestaat duimpie zonneschijnduimpie
Martino's signatuur Martino

sirtaki lovegreece
Quote
#10
(07 May 2014, 12:30)gaste171 schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Ik wist niet dat dit tijdschrift ook bestond. Heb hem snel besteld en hoop hem ook snel binnen te krijgen. Ben benieuwd!

Toch maar weer goed dat dit forum bestaat duimpie zonneschijnduimpie

Ik heb hem binnen! Ziet er goed uit. Denk ook aan een ouzootje en wat mezedes en een rustig moment. Goede tip voor dit blad, ik ben nu al fan :)
Martino's signatuur Martino

sirtaki lovegreece
Quote
#11
Yessssss , hier is die ook in de bus gevallen.
En wat weer een mooie fotos.
Dat wordt een leesweekend en alvast voor genieten ...
Jammer dat ik nummer 1 mis......
Quote
#12
(10 May 2014, 16:07)Els Cuijpers schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Jammer dat ik nummer 1 mis......

Je kunt nummer 1 wél nog als pdf downloaden en eventueel uitprinten en/of op je tablet zetten:

Kijk eens hier
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Ger's signatuur "Imagine there's no countries, it isn't hard to do
Nothing to kill or die for, and no religion too
Imagine all the people living life in peace...

You may say I'm a dreamer, but I'm not the only one
I hope someday you'll join us, and the world will be as one........."

-John Lennon
Quote
#13
Bedankt Ger voor de tip......mijn collectie is compleet.....Perfektbedankt
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  De Griekse Gids Glossy zomer 2024 komt eraan! Ger 13 2.286 14 February 2024, 00:42
Laatste bericht: Electra63
  De Griekse Gids Glossy editie zomer 2023 komt eraan! Ger 6 3.789 08 February 2023, 18:21
Laatste bericht: Pieter
  De Griekse Gids Glossy zomer 2022 komt eraan! Ger 2 1.908 09 January 2022, 16:01
Laatste bericht: Ger
  Griekse Gids Glossy zomer 2021 komt eraan Ger 14 3.450 03 December 2020, 23:15
Laatste bericht: WillemP
  De Griekse Gids Glossy (zomer 2020) is uit! Ger 3 3.033 19 January 2020, 15:22
Laatste bericht: jjohn
  Griekse Gids Glossy zomer 2019 Ger 1 3.728 06 January 2019, 10:25
Laatste bericht: Debs
  Voorlopig geen nieuwe Griekse Gids Glossy Ger 2 2.433 04 December 2017, 17:33
Laatste bericht: Costas
  De Griekse Gids Glossy zomer 2017 komt eraan! Ger 8 4.592 31 December 2016, 16:51
Laatste bericht: Ger
  Griekse Gids Glossy (zomer 2016) is uit! Ger 15 9.572 26 October 2016, 20:32
Laatste bericht: Costas
  De Griekse Gids Vlaggetje 2 3.047 21 September 2016, 18:42
Laatste bericht: Vlaggetje

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)