Levkasman
#1
Levkasman
Is hier iemand die weet of hier ooit een film van is geweest???Undecided
Volgens mij is dit een TV serie geweest en is lang geleden uitgezonden op de NL TV.
Alle tips zijn welkom.Big Grin

Mvg.Gerrie
Kamaria's signatuur Droom niet je leven maar leeft je droom
Quote
#2
Daar is toendertijd wel degelijk een film van gemaakt:

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Ik weet niet of je thuis bent in het downloaden van films, mocht dit zo zijn google eens naar "Levkas Man download" en je krijgt héél wat hits, bijvoorbeeld deze:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Let wel: kijk wel dat je de film te pakken hebt, veel van die links verwijzen naar de gelijkname muziek, onder andere van de in die tijd populaire André Moss (Ella).

Succes,

Ger
Quote
#3
He Ger bedankt voor het snelle antwoord.
Weet jij toevallig ook of het eiland Lefkas er iets mee te maken heeft??

BVD Gerrie
Kamaria's signatuur Droom niet je leven maar leeft je droom
Quote
#4
Ja Gerrie, het gaat over een Amsterdamse jongen die geadopteerd wordt en via Malta uiteindelijk op Lefkas terechtkomt.

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Ger
Quote
#5
@Kamaria + @Ger.Ik probeerde die Rapid.org links, maar die lijken mij niet
meer geactiveerd te zijn.Bovendien is dit volgens mij niet de film of de TV-serie, maar het ingesproken geluidsboek(duurt ook 11 uur).Ik zoek ook nog even verder door de torrents, maar zal wel zeldzaam zijn.
Quote
#6
(15 March 2010, 00:36)Alekos schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




@Kamaria + @Ger.Ik probeerde die Rapid.org links, maar die lijken mij niet
meer geactiveerd te zijn.Bovendien is dit volgens mij niet de film of de TV-serie, maar het ingesproken geluidsboek(duurt ook 11 uur).Ik zoek ook nog even verder door de torrents, maar zal wel zeldzaam zijn.

Hoi Alekos
Heb nog geen tijd gehad om ernaar te kijken, is eigelijk voor slecht weer bedoeldBig Grin
Maar als je de goede link gevonden hebt zou ik er graag gebruik van willen maken.
BVD.Gerrie
Kamaria's signatuur Droom niet je leven maar leeft je droom
Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)