Nieuwe cd Parios
#1
Ik zoek de nieuwe cd van Parios : Onira Kano. Graag een betrouwbare site waar ik gratis kan downloaden. Bedankt.
Quote
#2
als ik niet vergis de cd werd niet verkocht maar bij een krant meegegeven. ik denk dat je kan het downloaden voor 1.55 hier
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#3
Bedankt voor de tip, maar je moet daar wel minimum 15€ opladen als je met visa wilt betalen en dan wordt dan omgezet in Rupees, en ik vind dat allemaal nogal raar.
Quote
#4
(13 May 2014, 16:47)Syrietje schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Bedankt voor de tip, maar je moet daar wel minimum 15€ opladen als je met visa wilt betalen en dan wordt dan omgezet in Rupees, en ik vind dat allemaal nogal raar.

Ik download regelmatig via Music-Bazaar, echt prima site!
Quote
#5
Niet gratis, wel betrouwbaar: te downloaden voor € 9,99 bij iTunes. Of gratis afluisteren op Spotify, dat kan natuurlijk ook. Heb even gekeken, de cd staat erop. (Ga gelijk even luisteren, dank!)
Quote
#6
Hallo Syrietje,

Je kunt de cd (gratis) downloaden bij activeloads.
Wel registreren.

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#7
Bedankt voor de tips !
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Zaterdag 12 februari Yiannis Parios op MEGA TV iakovos 7 1.928 13 February 2022, 23:44
Laatste bericht: iakovos
  Yannis Parios Erwin 51 39.487 29 May 2013, 16:12
Laatste bericht: Brandaki
  Te koop: Ticket Parios 22 mei Brussel Syrietje 2 2.605 17 May 2013, 18:13
Laatste bericht: Syrietje
  Giannis Parios Edwin 12 10.987 17 July 2011, 23:57
Laatste bericht: Tekemel
  Gezocht: nieuwste CD Parios Yorgos 4 4.227 14 January 2010, 22:07
Laatste bericht: theeke

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 2 gast(en)