Rethimon tips?
#1
wie weet vind ik hier mijn huisje bij rethimon,met een stuk grond om permanenet te huren.ik ben 66 en mijn griekse vriend die 50 jaar in Nederland heft gewoond is 75,maar we voelen ons jonger dan menige jeugd kopen of huurkopen is ook een optie maar dat later.als het echt naar onze wens is kunnen we 800 euros betalen.graag ook een wat afgelegen huis.ik hoop reacties te krijgen en alvast bedankt voor de moeite, vr gr maniuschka adonaki
Quote
#2
Ik denk dat je voor 800 Euro een klein paleisje kunt huren in de buurt van Rethimno. De huurprijzen liggen echt aanzienlijk lager is mijn ervaring en voor 500 Euro kun je in deze omgeving een behoorlijk huis huren met redelijk wat grond.
Overigens een prima idee om eerst te huren! Kopen kan altijd nog.
/Ger
Quote
#3
Ik ben het daarmee eens, voor 800 euro moet je in de buurt van Rethimno een riant vrijstaand huis met tuin kunnen krijgen mits je voor een langere termijn huurt.
Quote
#4
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#5
Nog een tip: de website waar Patrick aan refereert geeft een prima indicatie van de vraagprijzen, maar informeer vooral gewoon bij de locals of die iets te huur weten in de buurt. Ook huizen die reeds voor een langere tijd te koop staan zijn wel eens te huur. Als je voor langere tijd (>1 jaar) wilt huren dan zijn er beslist prima opties op dit moment.
/Ger
Quote
#6
Tip van mijn kant is bijna gelijk aan die van Lyonesse,
Boek een vakantie voor een 1 maand of zo naar Platanes net buiten Rethymon, 's avonds daar eten, en even rondvragen aan de ober's/eigenaren,
hier heeft IEDEREEN vrienden en kennissen die wat te huur hebben voor lange tijd, vaak met grote tuinen net buiten de stad,
in die omgeving oost van Rethymon, zoals Adele, Pige, Platanes enz. enz.
Stuur mij anders een PB , dan zal ik je lijst makelaars sturen waar je ook huur huizen kunt vinden, je zal zien hoe GROOT de keuze is.
succes ermee
Quote
#7
Ook van mij een tip: geef nooit van tevoren aan dat je 800,- per maand kan missen, gaat niemand wat aan ;)
Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)