Grieksegids nieuws     
Griekse TV en radiostations on line
#1
Hallo,
na wat speuren en uitproberen heb ik mijn pagia radio/TV op mijn website aangevuld met zoveel links als ik kon vinden. Per station of link zijn er weer diverse keuzes. Ongetwijfeld hebben liefhebbers al veel zelf gevonden, maar wellicht zit er toch iets nieuws bij.
Helaas kan ik voor ERT-world geen link vinden die werkt zonder een stream te moeten downloaden.
Yiannakis
Yiannakis's signatuur με την Ελλάδα εγώ ξυπνάω και κοιμάμαι.....

SAB SKY 4900 HD FTAC -  Triax Schotel  78/80 cm. op Moteck SG 2100A Diseqc 1.2 motor -  Single uni  LNB
Quote
#2
Ziet er goed uit Yiannakis up

Voor ERT-World kan je misschien naar
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




linken. Werkt prima!

Ger
Quote
#3
(16 March 2010, 13:35)Ger schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Ziet er goed uit Yiannakis up

Voor ERT-World kan je misschien naar
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




linken. Werkt prima!

Ger

Ger,
die software werkt goed. Ik heb het overgenomen op mijn webpagina.
ERT zit nu onder HELLENIC TV-2 in het rijtje.
op ERT WORLD krijg ik een waarschuwing Η μεταδοση του δορυφορηκού........ die ik al veelvuldig overal tegen kom. Schijnt dus iets te zijn wat echt niet werkt.
Op andere sites start Real player vaak op en geeft een fout, die niet te herstellen is daar downloaden van de laatste versie, die ik dan meestal al heb, niet werkt. Ook oplossingen op het net aangaande proxyservers werkt niet. Hier zit hardnekkig ites fout. Weet jij een oplossing?
By the way, je hebt een prachtsite.
Yiannakis
Yiannakis's signatuur με την Ελλάδα εγώ ξυπνάω και κοιμάμαι.....

SAB SKY 4900 HD FTAC -  Triax Schotel  78/80 cm. op Moteck SG 2100A Diseqc 1.2 motor -  Single uni  LNB
Quote
#4
Ger,
{misschien deed ik iets fout met het antwoorden}
die software werkt goed. Ik heb het overgenomen op mijn webpagina.
ERT zit nu onder HELLENIC TV-2 in het rijtje.
op ERT WORLD krijg ik een waarschuwing Η μεταδοση του δορυφορηκού........ die ik al veelvuldig overal tegen kom. Schijnt dus iets te zijn wat echt niet werkt.
Op andere sites start Real player vaak op en geeft een fout, die niet te herstellen is daar downloaden van de laatste versie, die ik dan meestal al heb, niet werkt. Ook oplossingen op het net aangaande proxyservers werkt niet. Hier zit hardnekkig ites fout. Weet jij een oplossing?
By the way, je hebt een prachtsite.
Yiannakis
Yiannakis's signatuur με την Ελλάδα εγώ ξυπνάω και κοιμάμαι.....

SAB SKY 4900 HD FTAC -  Triax Schotel  78/80 cm. op Moteck SG 2100A Diseqc 1.2 motor -  Single uni  LNB
Quote
#5
Een radiostation met fijne muziek:

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Ik weet nu niet of dit met Hellas-satelliet te ontvangen is.
Ik luister via internet-radio.

Een aanrader!
Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)