Grieksegids nieuws     
de griekse keuken
#1
wie o wie kan mij helpen of tippen aangaande boek de griekse keuken van rianne buis.
de uitgever levert het niet meer
wie wil er van af of heeft nog een exemplaar over?

hoor het heel graag

jos
Quote
#2
joso, ik ben bang dat je achter het net vist, zie:

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




JohanV's signatuur Many people walk in and out our lives, but only true friends leave footprints.

[Afbeelding: footsteps.png]
Quote
#3
Je bent niet de enige. Ik zoek ook al 'land en stad' om het boek te krijgen maar helaas. Confused Ook op internet is het niet meer verkrijgbaar alsmede bij diverse boekwinkels gevraagd zonder resultaat. Rianne Buis zou het eigenlijk opnieuw uit moeten brengen. Er is op dit forum al vaker een oproep geweest.
---
Martino's signatuur Martino

sirtaki lovegreece
Quote
#4
Hier is ook nog een leuk boekje van Rianne Buis te bestellen met ook Griekse recepten! Wie weet staan daar ook nog lekkere recepten in ...
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#5
Op Marktplaats staat er nog ééntje:

Kijk eens hier
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




&previousPage=lr


Trouwens, veel van Rianne's recepten zijn ook op deze website te vinden:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




&rpp=10&start=0&nofilter=1
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  griekse keuken Els DR 4 3.082 21 March 2019, 00:46
Laatste bericht: jacq1970
  Voor de (kook)liefhebbers van de Griekse keuken Corry 4 3.368 19 November 2013, 11:22
Laatste bericht: Loontjah

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 2 gast(en)