Even voorstellen
#1
Ik heb inmiddels enkele postings geplaatst op dit forum, maar heel onbeleefd zonder me voor te stellen.Blush
Dat wil ik hierbij graag goedmaken.

Mijn naam is Ger, gepensioneerd, en ik woon sinds eind 2012 in Kastelli (Kissamos). Wij zijn met onze zeilboot in 2012 naar Griekenland gezeild en besloten toen om ons semi-permanent op Kreta te vestigen.

Kissamos omdat het een relatief klein plattelandsstadje is met ontzettend fijne inwoners. We werden onmiddelijk opgenomen hier door de mensen. In NL kenden we onze buren niet eens...

Mijn naam op dit forum is Lyonesse, de naam van onze boot (die trouwens inmiddels is verkocht). "Ger" was helaas al uitverkochtUndecided
Quote
#2
Dag Ger,

[Afbeelding: kalosirthate.jpg] op Oríste! ; leuk dat je ons hebt gevonden én je je ook nog even voorstelt up

Héél veel lees- en schrijfplezier op dit forum!

Groet, je naamgenoot Ger (en dus de reden waarom je naam al 'uitverkocht' was Blush )

PS: Mocht je het leuk vinden (moet uiteraard niet maar mag wél) kan je ook iets over jezelf schrijven in een 'Griekenland-CV' in je profiel. Klik maar eens op mijn naam links van dit bericht, dan zie je wat ik bedoel. Waar je dat kunt doen lees je hier:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Nogmaals welkom bij de club vlaggetje.gif
Quote
#3
Welkom Ger, je hebt wel een leuk haven plaatsje uitgezocht om te wonen, het is ook een van mijn favorieten.
grz Arthur
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote
#4
Welkom Ger Lyonesse, misschien mag je wel een keer met Arthur mee de zee op .... Smile
Quote
#5
Dit is wel even offtopic Els, het is toch iets te ver weg ,sommige mensen vergissen zich in de afstanden op Kreta, van Ammoudara naar Kastelli is 237 km. Als van oost naar west wilt ben je even onderweg, het zijn 346 km en ben je zeker 7 uur bezig.
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote
#6
Welkom Ger Lyonesse op dit mooie forum
Ger enJosé
Quote
#7
Oeps!
Quote
#8
Ben vergeten te melden dat ik sinds we hier zijn een blog bijhoud:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




waar ik min of meer regelmatig onze belevenissen hier probeer bij te houden.
Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)