Gezegde
#1
Ik weet even niet waar ik de vraag moet stellen, maar ik probeer het hier.
Op dit forum heb ik eens een mooie uitspraak gelezen, iets van: ooit kom je op een plek waar je altijd naar terug wilt gaan.
Vond/vind ik zo'n mooie uitspraak, wie kan deze nogmaals opschrijven?
Quote
#2
Beste Oscar, heb je wat meer aanknopingspunten? Gaat het om een Grieks gezegde, of anderszins? Het intrigeert me wel, mijn zoekacties (in mijn eigen hersenpan en op het www) leidden tot nu toe tot niets..

Tina
Quote
#3
Misschien staat de door jou genoemde spreuk in deze topic (of via één van de links in deze topic)?
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




&pid=11018#pid11018
Quote
#4
Het is niet echt een bestaande uitspraak. Ik heb het ooit voorbij zien komen hier in het forum.
De uitspraak was gedaan tegen een lid hier. Ik weet niet meer wie, maar het is gezegd op een of ander moment.
Een griekse man zei ooit tegen hem of haar: ooit kom je op een plek, waar je altijd naar terug wilt gaan (of iets in die strekking).
Kan me herinneren dat ik dat een mooie uitspraak vond (zo mooi dat ik hem vergeten ben hahah)
Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)