goedkope vluchten
#1
Voor wie er nog even tussenuit wil en van Brussel, Luik of Charleroi wil vliegen in juni deze aanbiedingen, zitten een paar dure tussen maar de rest is spotgoedkoop, daar krijg je nog geen treinkaartje voor.

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






en dat samen met deze temperatuur.

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote
#2
Ga je dit soort aanbiedingen ook niet spotgoedkoop in Nederland vinden?

Woon al een tijdje in BE maar wij vliegen toch altijd via Nl omdat na berekeningen het daar toch goedkoper is. en als Nederlander voel ik me eigen toch verplicht om de goedkoopste uit te zoeken Wink
Quote
#3
(13 June 2014, 10:16)sam schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Ga je dit soort aanbiedingen ook niet spotgoedkoop in Nederland vinden?

Woon al een tijdje in BE maar wij vliegen toch altijd via Nl omdat na berekeningen het daar toch goedkoper is. en als Nederlander voel ik me eigen toch verplicht om de goedkoopste uit te zoeken Wink

Goedkoper als €115 vv met koffer en dat diverse keren per jaar kan ik in NL niet vinden. Ik schrijf er ook altijd bij als je vandaar wilt vliegen, daar komt nog bij de altijd vriendelijke stewardessen daar kunnen die van transvertragia en corendon nog eens een puntje aan zuigen.
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote
#4
@Arthur

Transvertragia ?????

Ik kan me meer heugen dat we vertraging met Transavia hebben gehad. Niet alleen op het traject AMS of RTM naar HER of CHQ, maar ook andere bestemmingen.
Ze zijn eigenlijk best goed.
Quote
#5
(13 June 2014, 15:59)Xander schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




@Arthur

Transvertragia ?????

Ik kan me meer heugen dat we vertraging met Transavia hebben gehad. Niet alleen op het traject AMS of RTM naar HER of CHQ, maar ook andere bestemmingen.
Ze zijn eigenlijk best goed.

Hier het zelfde. In 2001 voor de laatste maal met MartinAir gevlogen, daarna meestal Transavia. Samen met AirBerlin de enigste twee maatschappijen waarbij wij in ieder geval nooit vertraging hebben gehad.
Overigens, € 115,00 retour incl bagage is inderdaad een heel goede deal.
JohanV's signatuur Many people walk in and out our lives, but only true friends leave footprints.

[Afbeelding: footsteps.png]
Quote
#6
(13 June 2014, 15:59)Xander schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




@Arthur
Transvertragia ?????
Ik kan me meer heugen dat we vertraging met Transavia hebben gehad. Niet alleen op het traject AMS of RTM naar HER of CHQ, maar ook andere bestemmingen.
Ze zijn eigenlijk best goed.

Helemaal mee eens Xander, ook ik ben zéér tevreden over Transavia. In al die jaren dat we met ze vliegen hebben we alleen 2 jaar geleden een keer anderhalf uur vertraging gehad i.v.m. een mogelijk mankement van het vliegtuig op Samos. Verder nooit vertraging gehad. Ben zeer tevreden over Transavia zelf maar zeker ook over het personeel.
"Transvertragia" is wat mij betreft dan ook een onnozele maar vooral onterechte benaming.
Quote
#7
Met alle respect Moderator e/o Ger, ik vind jouw term aan Arthur gericht 'onnozel' hierin op z'n minst overtrokken! Vliegervaringen verschillen van mens tot mens. Sommigen applaudiseren bij wéér 'n geslaagde landing, terwijl anderen zo'n actie eigenlijk normaal vinden. Als passagier met 'n lengte van ca. 1,70 meter is het 'goed' toeven in de Transavia-cabine, terwijl het daarboven soms of vaak afzien is. Een ieder heeft hierin zo zijn afwegingen bij de beoordeling van de geboden service. Om iemand met 'n afwijkende indruk daarin als 'onnozel' te bestempelen begrijp ik eigelijk niet.
Bart0riste's signatuur Een vooroordeel is een mening die doorgaans niet op feiten is gebaseerd.....
Quote
#8
(13 June 2014, 18:25)Bart0riste schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Om iemand met 'n afwijkende indruk daarin als 'onnozel' te bestempelen begrijp ik eigelijk niet.

Even goed lezen Bart; ik bestempel niemand als onnozel en het is uiteraard niet mijn bedoeling om iemand te kwetsen, maar veroordeel wél de opmerking op zich (die hier wel vaker langskomt). Ondanks dat Transavia in mijn optiek z'n stinkende best doet om het iedereen zo goed mogelijk naar zijn/haar zin te maken gaat er bij die maatschappij - zoals bij élk groot en complex bedrijf- wel eens iets mis. Soms misschien door eigen fouten, soms door externe factoren waar het bedrijf geen invloed op heeft. Dat kan je nou eenmaal niet 100% uitsluiten. Om het bedrijf nou meteen zo af te branden gaat mij wat ver.
Quote
#9
Ben ik het helemaal mee eens, Ger. Ook hier alleen maar positieve ervaringen met Transavia. En in elke economyclass zit je opgepropt als je langer bent dan 1.70, dat is echt niet alleen bij Transavia. Maar naar Griekenland is dat prima te doen, transatlantisch is een ander verhaal maar daar kun je tegenwoordig bij iedere maatschappij economy comfort boeken.
Quote
#10
Neem mij niet kwalijk Ger, kennelijk heb ik niet goed gelezen....!
Wat ik wel goed gelezen heb is dat d'r door jou n.a.v. deze topic een enquette was gestart over wel/niet vertragingen bij Transavia, en de mening daarover van Oriste-leden.....
Bart0riste's signatuur Een vooroordeel is een mening die doorgaans niet op feiten is gebaseerd.....
Quote
#11
Mijn mening over Transavia is ook dik in orde.. de meeste min punten aan vliegen lijken mij eerder de mede passagiers, de stewardessen kunnen ook niet meer dan de passagier wat te drinken aanbieden tijdens een vlucht. En vertragingen lijken mij eerder aan de luchthaven dan aan het vliegtuig / maatschappij zelf.
Ik geef toe dat 4.5h vliegen naar Cyprus in een 737-800 niet echt ruim was en na 1.5h begon ik me inderdaad te vervelen, maar tickets die wel de ruimte en de comfort bevatten vallen niet onder dit topic over goedkope vluchten vanuit BE naar GR, maar wel merci voor de goedkope tips Wink
Quote
#12
Ik begon deze topic over goedkope vluchten, doe er je voordeel mee.
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote
#13
Ik heb eens even gekeken, inderdaad lekker goedkoop. Leuk voor de mensen die in de gelegenheid zijn op korte termijn te boeken
Quote
#14
(14 June 2014, 09:38)Arthur schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Ik begon deze topic over goedkope vluchten, doe er je voordeel mee.

@Arthur
Mee eens, we geraken off-topic.
Echter, jij was het die over Transvertragia begon, en dan voel ik me geroepen om dat recht te zetten a.d.h.v. mijn ervaringen.
En mijn ervaringen met Transavia zijn al weer jaren dik in orde. Ook qua prijs overigens.
Quote
#15
(13 June 2014, 09:50)Arthur schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Voor wie er nog even tussenuit wil en van Brussel, Luik of Charleroi wil vliegen in juni deze aanbiedingen, zitten een paar dure tussen maar de rest is spotgoedkoop, daar krijg je nog geen treinkaartje voor.

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






en dat samen met deze temperatuur.

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





Jetair begint ook de concurrentie van Ryanair te voelen, waarschijnlijk
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Opgelet bij boeken van goedkope vliegtickets Patrick 5 2.027 30 June 2018, 22:24
Laatste bericht: JohanV
  Goedkope tickets vanuit België ADO 26 15.481 21 June 2016, 19:57
Laatste bericht: Patrick
  Vluchten kan niet meer. Cor Nieuw Vennep 10 5.415 15 June 2016, 09:19
Laatste bericht: Pippelientje
  Laatste vluchten van Transaero TreinopStad 1 1.888 03 October 2015, 23:17
Laatste bericht: Karel
  Goedkope vakantie in Griekenland Wick 7 5.292 04 November 2012, 08:31
Laatste bericht: TreinopStad
Big Grin Goedkopen Vluchten naar de Epirus papajani 22 13.834 18 April 2012, 20:00
Laatste bericht: Patrick
  Goedkope drankjes in Athene... Aleko 1 6.850 23 July 2011, 09:32
Laatste bericht: Ger
  Olympic annuleert alle vluchten van en naar Brussel Dirk 1 2.187 05 March 2011, 20:09
Laatste bericht: Arthur
  Rechtstreekse vluchten op normale tijden? Arnold 6 4.736 01 December 2010, 13:53
Laatste bericht: Arnold

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 2 gast(en)