Grieksegids nieuws     
oudedagvoorziening
#1
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#2
Ha, ha het is, dat ik net terug ben van een heerlijke korte vakantie in Parga.
kan er nu hard om lachen. Menig oud politicus zou zich in zijn graf omdraaien.
Quote
#3
...misschien de methode uit Tilburg toepassen, voor een langere
vakantie , Wim:)
Quote
#4
(22 June 2014, 14:47)Wim M schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Ha, ha het is, dat ik net terug ben van een heerlijke korte vakantie in Parga.
kan er nu hard om lachen. Menig oud politicus zou zich in zijn graf omdraaien.

Ik ga vanaf oktober van vadertje Drees trekken Wim, als hij zag hoe de staat met onze AOW omgaat zou hij zich in zijn graf omdraaien, voor elk jaar na 1947 geboren 1 maand aftrek.
Maar dan heb ik en vele andere met mij het nog altijd beter als duizenden Grieken die het met een aalmoes moeten doen.
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote
#5
Mw Klijnsma hoeft zelf niet te tuinieren. Zij heeft natuurlijk een heel goed pensioen, daar zorgen ze wel voor!
greece67's signatuur zwaaivlag
LIVE YOUR LIFE! YOU ONLY HAVE ONE!

Quote
#6
dit is wat er kan gebeuren met je moestuin, als je te lang op vakantie gaat :) [Afbeelding: 5yhw7q.jpg]
Quote
#7
Arthur, dat krijg ik ook. Moet 2 maanden wachten. (1949) Oktober kan ik ook scoren. Sinds januari met een nette regeling er uit. 45 1/2 jaar wel gewerkt.
Geniet er maar van op Kreta.
Quote
#8
(24 June 2014, 15:03)Wim M schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Arthur, dat krijg ik ook. Moet 2 maanden wachten. (1949) Oktober kan ik ook scoren. Sinds januari met een nette regeling er uit. 45 1/2 jaar wel gewerkt.
Geniet er maar van op Kreta.

Ik ben al in april 2010 gestopt met werken kon mooi met pre pensioen met 60 jaar en 6 maanden, na 44 jaar en meer als 5.000.000 km (vijf miljoen) vond ik het welletjes, sinds die tijd alleen nog maar siga siga, beetje rondvaren beetje vissen en genieten.
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote
#9
De Nederlandse oudedag (gemiddeld) ziet er toch nog niet zo slecht uit, jammeren op een hoog niveau?
Johannes
[Afbeelding: 2z5sk9i.jpg]
Quote
#10
Het hangt er maar net van af hoe je alles berekent. Bij NL wordt vaak het eigen huis als vermogen meegerekend, maar daarmee kun je niet bij de benzinepomp betalen .... Vergeleken met Griekenland is NL wel beter af vermoed ik toch
Quote
#11
Volgens mij staat een vermogen los van inkomen, toch? Mocht de waarde van de woning wel meegerekend worden, dan zou het plaatje een stuk negatiever uitpakken denk ik. Er staan heel wat woningen "onder water" zoals ze dat momenteel netjes noemen. Undecided
offtopic2 Nu hoeft dat "onder water" staan geen probleem te zijn als je gewoon in je woning blijft wonen natuurlijk...
JohanV's signatuur Many people walk in and out our lives, but only true friends leave footprints.

[Afbeelding: footsteps.png]
Quote
#12
(24 June 2014, 08:50)metaxa schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




dit is wat er kan gebeuren met je moestuin, als je te lang op vakantie gaat :) [Afbeelding: 5yhw7q.jpg]

Wie weet leveren de escargots wel meer op. Wink
Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)