Meeting Oríste-leden?
#41
Hey, hier had ik overheen gelezen...
Leuk idee!
Ga zeker proberen om erbij te kunnen zijn!
Quote
#42
Als nieuwe gebruiker ben ik zeker geïnteresseerd in een bijeenkomen van Griekofielen. Heft dit onderwerp reeds tot besluitvorming geleid?

Naar ik begreep is het moeilijk om 1 locatie te vinden voor aal Nederlanders en Vlamingen samen. Begrijpelijk want mensen uit Leeuwaarden en Ieper wonen niet onmiddellijk bij elkaar in de buurt. Kunnen we niet beter klein beginnen en bijvoorbeeld een drie- of viertal sub-bijeenkomsten houden (Noord-Nederland, Zuid-Nederland en Vlaanderen als geheel of eventueel verdeeld in Oost/West Vlaanderen/Vlaams Brabant enerzijds en Antwerpen/Limburg anderzijds) om dan te zien hoe het evolueert. Wonende in de regio Gent ben ik zeker bereid om samen met anderen een dergelijk treffen te organiseren. Mogelijks zal het dan ook gemakkelijker worden om geschikte data te vinden.
Quote
#43
(22 August 2014, 15:43)9930zomergem schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Als nieuwe gebruiker ben ik zeker geïnteresseerd in een bijeenkomen van Griekofielen. Heft dit onderwerp reeds tot besluitvorming geleid?

Naar ik begreep is het moeilijk om 1 locatie te vinden voor aal Nederlanders en Vlamingen samen. Begrijpelijk want mensen uit Leeuwaarden en Ieper wonen niet onmiddellijk bij elkaar in de buurt. Kunnen we niet beter klein beginnen en bijvoorbeeld een drie- of viertal sub-bijeenkomsten houden (Noord-Nederland, Zuid-Nederland en Vlaanderen als geheel of eventueel verdeeld in Oost/West Vlaanderen/Vlaams Brabant enerzijds en Antwerpen/Limburg anderzijds) om dan te zien hoe het evolueert. Wonende in de regio Gent ben ik zeker bereid om samen met anderen een dergelijk treffen te organiseren. Mogelijks zal het dan ook gemakkelijker worden om geschikte data te vinden.

ik woon in 9320 , is ook niet ver om bvb iets te organiseren voor Oost-Vlaanderen en Vlaams-Brabant en Antwerpen bijeen mss ?
Quote
#44
Bij deze dus een oproep: wie van de Oristeforummers zou interesse hebben voor een treffen op een centraal punt ergens in Vlaanderen ?, oproep is bestemd voor leden van West en Oost-Vlaanderen, Antwerpen en Vlaams Brabant . Dan zijn de afstanden toch niet zo groot. Alle opmerkingen en suggesties zijn van harte welkom !
Ik weet dat een dergelijke oproep niet eenvoudig is, maar proberen kan zeker geen kwaad.
Quote
#45
Jaxzeker en vast interesse
Quote
#46
(29 August 2014, 06:26)Dirk schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Jaxzeker en vast interesse

tot dusver geen reacties gekregen, U bent de eerste !Huh
Quote
#47
Zoals ik al eerder schreef, kan ik zelf niet op 9 november.
Ik heb een voorstel van 3 data.
Ik zou zeggen, de meeste stemmen gelden.

Zondag 2 november
Zaterdag 15 november
Zondag 16 november

Ik ga kijken hoe groot de animo is. Is het een klein gezelschap dan houd ik het bij mij thuis, is de groep te groot dan organiseer ik het in een Grieks restaurant.
Ideeen over de invulling van de middag etc zijn altijd welkom.

Ik hoop op enthousiaste reacties, en vooral aanmeldingen.

Groet Oscar
Quote
#48
Het lijkt me niet handig als iedereen hier opgeeft wanneer hij/zij wel of niet kan. Het is handiger als de organisator via een PB iedereen die wil komen (aanmelden via een PB bij organisator) een datumlijstje stuurt en dat allen dat dan ingevuld via een PB terugsturen aan de organisator
Quote
#49
Mijn voorkeur gaat uit naar een zaterdag en 15 november is prima.
Je mag ons (2 personen) wel noteren voor die datum.
Quote
#50
Je mag ons( 2 personen) noteren voor za. 15 november.
Onder voorbehoud van locatie en programma.
Ben bereid om mee te denken cq helpen.

Groet, Martino

Ps. Ik zag dat je dacht aan Utrecht. In Houten nabij Utrecht zit ook een Grieks restaurant en daar is parkeren iets makkelijker. Station op ± 5 min lopen!

Ben bereid om mee te denken cq helpen als de afstand het toelaat.
Martino's signatuur Martino

sirtaki lovegreece
Quote
#51
je kunt mij noteren voor zaterdag 15 of zondag 16 november. Ik zie nog niet zoveel reacties. hebben er nog mensen via een pb gereageerd?
Quote
#52
We houden zaterdag 15 november aan!

Cor nieuw Vennep
Frederique (2 pers)
Gaste 171 (2 pers)
Marjan
en ondergetekende kunnen dan aanwezig zijn.
Quote
#53
Ruim 2000 leden en niet meer belangstellenden?
Quote
#54
Wordt het in Utrecht gehouden, tukkeroscar? Of is dat nog niet bekend?
Quote
#55
Ander keertje dan maar. Pour les flamands la même choseSmile
Quote
#56
Je mag mij ook noteren voor zaterdag 15 november! Ik ga uit van Houten, klopt dat inderdaad, Oscar?
Quote
#57
Helaas de 15e reeds vol. Had de 9e wel gekund .... Tja je kunt het niet iedereen naar de zin maken Smile
Quote
#58
Nou dat is al een redelijke opkomst.
Utrecht of Zeist wordt het gehouden (of Houten moet voor iedereen gunstiger liggen)

Als er een hoge opkomst is, zal het Utrecht (of Houten) zijn.
Bij een lage opkomst wordt het Zeist (ik woon in Zeist, bij een lage opkomst is het bij mij thuis).

Ik sta (nog steeds) open voor ideeën wbt aankleding van de dag.
Quote
#59
Een hele dag had ik niet begrepen, ik dacht dat het om een etentje ging. Als er goede parkeergelegenheid is ben ik van de partij bij het etentje. OV kennen ze niet waar ik woon :)
Quote
#60
Ik sluit me wel bij Vito aan. Ik was ook van een etentje in een Grieks restaurant uitgegaan. Goede parkeergelegenheid lijkt mij ook wel handig.
Quote
#61
Jammer dat de datum naar de 15de is gegaan. Dan is m'n oudste jarig dus ik moet verstek laten gaan. Ik wens jullie wel heel veel plezier!
Quote
#62
Alleen een etentje is ook prima hoor! Ik zal wel even uitzoeken wat handig is.
Quote
#63
@ Vito het is zeker de bedoeling dat het restaurant makkelijk te bereiken is met de auto.

Het is lastig om een geschikte locatie te vinden, Houten waar over gesproken is, is ook niet makkelijk te bereiken.
In Zeist zit een Griek, die is makkelijk te bereiken, en gratis parkeren (na 17.00 uur)
Maar een ander restaurant in de buurt is ook prima, ik hoor graag wat opties!
Tot nu toe hebben de volgende mensen zich opgegeven:
Cor nieuw Vennep, Frederique (2x), Gaste171 (2x), Marjan, Spitimaskreta, Vito, En ikzelf TukkerOscar.

Het eerste wat ik/we moeten vast stellen is de locatie.
Quote
#64
Restaurant Nikos in Utrecht.
Heeft pakeergelegenheid genoeg. (Eigen parkeerlaatsen op dak)
Elke vrijdag en zaterdag live Griekse muziek.
Bereikbaarheid met auto en openbaar vervoer.
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




iakovos's signatuur [Afbeelding: angel.gif]
Quote
#65
Iakovos,

Ben jij er ook bij? Of help je mij/ons alleen met het vinden van een geschikt restaurant?
Quote
#66
Hallo Tukkeroscar,

Is er al iets meer bekend over de meeting? En eventueel waar.
Er zijn jammergenoeg nog maar weinig aanmeldingen, dat zou toch beter kunnen. Beste oriste leden laat wat van je horen!

Groeten Ostria
Quote
#67
Komt de meeting nog van de grond?

Ik zag nl. deze post van Beems
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





Ook een leuk idee voor een meeting.
Quote
#68
Zo hebben wij eens in november 2006 een Kreta prikbord meeting gehouden (toen nog alles koek en ei was) en waar ook leden van de Griekse vereniging in Rotterdam bij waren, iedereen nam wat te eten mee en er was ook een prijsvraag, aangeboden door de beheerder van het forum Patrick, laten er nu twee eerste prijzen vallen op een foto van Harry en een foto met gedicht van mij, we kregen allebei een week een auto op Kreta van Crete Holidays.
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote
#69
Tijden veranderen Arthur.Hoe is het me vissen?

Groeten uit een mooi en rustig Rotterdam.

JVW
Quote
#70
Gaat prima @Jan, het is niet meer zo heet, de toeristen zijn bijna weg en de vissen beginnen weer te bijten, mag niet klagen.
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote
#71
Heren, mag het weer on topic alsjeblieft.

Ik zie geen reacties op de suggestie van Vito. Daar gaan wellicht Oriste fans naar toe. Roep eens wat!
En de vraag "Meeting Oríste-leden?" staat nog steeds open.
Eerste drankje is voor mijn rekening. Helpt dat? Smile
Cor.
Quote
#72
Ik vind de suggestie van Vito ook een goed idee.
Quote
#73
Ik zou wel willen,maar ik heb een afspraak met een kasteelheer in de Dordogne,ook niet verkeerd.
Arthur ,na het concert van Haris kom ik naar Kreta,kunnen we lekker vissen.-20 april in de nieuwe Luxor.-

Groeten van een haringkop uit Rotterdam.

JVW
Quote
#74
Ik vind persoonlijk een etentje het leukste.
Het restaurant in Utrecht vind ik het makkelijkste.
Het animo is zeer laag, maar ik geef niet op.

In het ergste geval komt er niemand en zit ik in een Grieks restaurant (wat geen probleem is)
Quote
#75
Maar welk restaurant heb je het dan over? Want Nikos serveert tapas, persoonlijk vind ik dat niet Grieks maar Spaans en van de foto's vind ik de inrichting ook niet Grieks, het lijkt wel v.d Valk met die stoelen.
Of had je een ander restaurant in gedachten?
Quote
#76
dat restaurant was een goede optie qua parkeren.
Maar ideeen zijn welkom.
Ik heb geen auto die ik hoef te parkeren, Dus hoor graag van de mensen die met de auto of ov komen wat makkelijk is.
Quote
#77
Beste leden,

Is er nog animo voor een meeting 15 november?
Anders laat ik het gaan...
Quote
#78
Lieve @Tukker. Ik leef met je mee! De band die
we hier met elkaar hebben is een goede, maar
elektronische. Ik heb daar vrede mee, ben geen
sociaal mens. Kan me jouw teleurstelling ook best
voorstellen. Probeer verbreding of verdieping van
de contacten hier te vinden. Het is een topforum
en ontmoetingsplaats.Groet. 
Quote
#79
signomi: geen reactie.
 
 
Quote
#80
Ik ga er niets meer voor doen. Het was een leuk idee, en er waren redelijk wat mensen enthousiast. Maar het is te lastig voor sommige mensen, wat ook zeker te begrijpen is.
Afstand, vrije tijd, drukke agenda's.
Dank aan alle mensen die enthousiast waren, meegedacht hebben, tips hebben gegeven etc etc.

Leek me leuk wat mensen te ontmoeten. Maar helaas.
Ik blijf in ieder geval actief op dit geweldige forum.

Groetjes!
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  4001 leden Arthur 2 995 11 July 2020, 21:39
Laatste bericht: Arthur
  Wat denken de forum leden hiervan? Arthur 9 3.254 15 July 2017, 14:58
Laatste bericht: Tzimis Bazoukas
  Gefeliciteerd met 3000 leden Karidiès 1 1.826 30 October 2016, 21:30
Laatste bericht: Ger
  2500 leden Arthur 11 7.803 09 August 2015, 11:26
Laatste bericht: Arthur
  Aan alle Oríste! - leden: Bedankt! Ger 22 14.629 05 January 2015, 00:32
Laatste bericht: iakovos
  Leden: 1.987 Harma 46 27.415 28 September 2014, 12:32
Laatste bericht: Tzimis Bazoukas

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 4 gast(en)