Peiling: Welk(e) land(en) komen volgens jou in de WK-finale? (meerdere antwoorden mogelijk)
Je hebt geen toestemming om te stemmen in deze peiling.
Griekenland
5.41%
2 5.41%
België
10.81%
4 10.81%
Nederland
51.35%
19 51.35%
Geen van deze landen; zij worden eerder al uitgeschakeld
32.43%
12 32.43%
Totaal aantal stemmen: 37 stem(men) 100%
* Je hebt op deze optie gestemd. [--]

Poll: Griekenland, België of Nederland in WK-finale?
#1
Over wereldkampioen worden zullen we het nog maar niet hebben maar alvast over de finale dromen...... waarom niet?

Welk(e) land(en) komt/komen volgens de Oríste!-leden in de finale?

Klik op de poll hierboven.

Let op: Nederland en Griekenland samen in de finale is niet mogelijk; als alles goed gaat treffen zij zich elkaar eerder in het toernooi.
Quote
#2
Tenzij de Rode Duivels zich sterk verbeteren, geef ik NL toch de meeste kans na het aanschouwen van 3 wedstrijden .... Ofschoon ik niet zeker weet of ze de finale halen ....
Quote
#3
de finale word belgie - hellas , dat weet toch iedereen ;););)
Quote
#4
(26 June 2014, 21:01)roefke schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




de finale word belgie - hellas , dat weet toch iedereen ;););)

als dat zou kunnen, dan snel er wat geld op zetten voor de rode duivels Big Grin, maar" keep on dreaming" zeker; Ik denk dat er één of ander Zuid-Amerikaans land (verdiend) wereldkamioen gaat worden.
Quote
#5
Nederland natuurlijk.
Heel toevallig ben ik op de finaledag vrij van werk dus moet het gewoon zo zijn dat Nederland in de finale komt.
Belgie ( ook al zijn jullie onze "achterburen" ) en onze geliefde Grieken zie ik niet verder komen.

Marcellos

ps, als België kampioen wordt kan ik daar de eerste tij natuurlijk niet meer gaan tanken Wink
Quote
#6
(28 June 2014, 11:37)Marcellos schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Marcellos

ps, als België kampioen wordt kan ik daar de eerste tij natuurlijk niet meer gaan tanken Wink

als belgie kampioen word is er geen probleem om te tanken, echter als NL kampioen word gaan de grenzen dicht Big Grin ;) ;)
Quote
#7
(28 June 2014, 19:27)roefke schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




(28 June 2014, 11:37)Marcellos schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Marcellos

ps, als België kampioen wordt kan ik daar de eerste tij natuurlijk niet meer gaan tanken Wink

als belgie kampioen word is er geen probleem om te tanken, echter als NL kampioen word gaan de grenzen dicht Big Grin ;) ;)

Denk eerder dat de belastingen nog meer omhoog gaan als we kampioen worden. zwaaivlag
Quote
#8
Dan nemen we toch gewoon een moestuin?
Quote
#9
Met al die krimpende aow's is een moestuin straks niet meer te betalen en dan ;-(
Quote
#10
Zouden we dan toch nog een Nederland-Griekenland krijgen? Dat wordt een moeilijke keuze ...
Quote
#11
Dat zal moeilijk meer gaan.
Als we op 8 augustus weer in Kokkari zijn gaan we weer met een gerust hart naar Andreas van de Goalbar, we zijn immers verder gekomen als de Grieken

Marcellos
Quote
#12
Griekenland had wel samenspel tegen Costa Rica maar ze missen jammer genoeg de afwerking en laten heel wat steken vallen als ze dichter bij de goal komen! Jammer...
Ik heb heel wat matchen gevolgd, maar vooral de "favorieten" vallen dik tegen. Brazilië heeft zijn faam als viervoudig wereldkampioen nog helemaal niet waar gemaakt en verdienen het zeker niet om wereldkampioen te worden! Een ploeg met dergelijke reputatie die de kwartfinale haalt met penalty''s???
Voor mij behoort Nederland inderdaad tot de betere en Mexico was ook niet te onderschatten. Het topspel van Oranje werd echter nog niet echt bovengehaald.
Onze Rode Duivels hebben temperament maar ik mis hun versnellingen en afwerking voor de goal.
We zien wel wat het wordt... België - Nederland zit er momenteel nog in en natuurlijk zal Oranje dan het onderspit delven Tongue
Quote
#13
Hoi allen.
Nu Griekenland er uit ligt,denk ik aan onze Griekse Oriste-voetbalfans en Oristefans die in Griekenland wonen en vraag me af:
Zijn jullie nu allemaal voor het Nederlands elftal en voor de Rode Duivels?
Of misschien (enkele Oriste-leden die daar wonen )voor Duitsland?
Wordt nog spannend die Rode Duivels vanavond.
Ik gun ze natuurlijk de overwinning.
Groetjes Margaritha
Margaritha's signatuur sirtakisirtaki
Quote
#14
Nu wordt het misschien nog een België-Nederland Smile
vlagreco's signatuur YAMAS !   ->  
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




 
Quote
#15
België - Nederland kan een halve finale worden......
Quote
#16
ik gok op belgie - costa rica Big Grin
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Voetbal: België vs Griekenland El Greco 0 724 01 April 2021, 19:00
Laatste bericht: El Greco
  Poll: Wat doet u als u ineens weer naar Griekenland mag? jjohn 20 3.777 10 May 2020, 20:31
Laatste bericht: kim88
  Poll: De mooiste Griekse eilanden van 2014 Ger 28 19.552 01 March 2014, 12:52
Laatste bericht: Cornelius
  Poll: Gemiddelde leeftijd Griekenland-liefhebbers? Ger 32 19.703 22 November 2013, 15:01
Laatste bericht: hilly
  Uitslag poll. Wanneer ga jij naar Griekenland? Tina K. Noume 7 5.757 19 September 2013, 10:42
Laatste bericht: Co vd Graft
  Oriste poll. Wanneer ga jij naar Griekenland? Tina K. Noume 13 8.994 18 September 2013, 19:37
Laatste bericht: Sophia
  Poll: wat is de ideale temperatuur in Griekenland Ger 32 24.465 19 August 2013, 12:37
Laatste bericht: Arthur
  Griekse restaurants in Nederland en België vlagreco 2 3.466 18 October 2011, 20:41
Laatste bericht: rhodosliefhebber

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)