vermist op kreta
#1
   
Quote
#2
Nou Nanny, het is pas een paar dagen en Kreta is heel groot. Er is (lijkt mij) geen reden tot paniek. Ik wens je wel sterkte en natuurlijk succes.
Wim
Quote
#3
Wim, ik ben niet persoonlijk betrokken bij deze vermissing, maar kwam dit bericht toevallig tegen. Als je het hele bericht doorleest ( kan alleen via facebook? Sorry ben niet echt handig met dit soort dingen te plaatsen)zie je dat meneer psychisch niet in orde is, en vandaar denk ik dat het belangrijk is dat hij snel gevonden wordt.
Quote
#4
Deze meneer is mogelijk al sinds 17 juni vermist. Op 26 juni zou hij weer naar huis vliegen, en toen is de vermissing pas ontdekt.
Quote
#5
Deze man is terecht was door de politie naar het ziekenhuis gebracht omdat hij op het vliegveld erg veel stennis maakte.

waarom de familie niet is ingelicht is niet vermeld
Quote
#6
Er wordt sinds 19 juni ook een (Brit) 73jarige man vermist op Kreta ... Hij logeerde in Pardalakis apartments in Chania.

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#7
Het zal je vader maar zijn ....
Deze man is nog steeds niet gevonden op Kreta! Wordt er aandacht besteed in de kranten EN FB hierover daar op Kreta ??

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#8
Vermist op Kreta: Deze man is nu na dikke 6 weken ook weer terecht... alleen jammer genoeg met een slechte afloop...

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 2 gast(en)