zeewater kreta goed voor rugklachten
#1
Goedemorgen,

Gisteravond hadden we een discussie in de kroeg-na de voetbal-
dat het zeewater metname op Kreta goed zou zijn voor
rugklachten,door het zoute water blijf je lekker drijven en wordt
je lichaam heerlijk gemasseerd.Is er misschien een dokter
bij het forum die zoiets kan bevestigen-of een fysiotherapeut.
Nou heb ik zelf geen rugklachten maar heel veel mensen wel.

Groeten uit een bewolkt en droog Rotterdam.
JVW
Quote
#2
Als je echt lekker wilt drijven moet je in de dode zee gaan zwemmen; daar is het zoutgehalte zo hoog dat het bijna onmogelijk is om ónder water te zwemmen. Zonder A-diploma kan je daar rustig de zee in :)
Voor een heerlijke massage kan je altijd een Chinese masseuse vragen, er lopen er genoeg op de Griekse stranden.
Zelf denk ik dat zeewater geen invloed heeft op eventuele rugklachten, maar aan het eind van een mooie voetbalavond in een kroeg zou ik misschien van mening veranderen.
Quote
#3
Ha, ha, laat me raden... het kostte je een rondje. Zwemmen is wel goed voor je rug. Je weegt in het water minder en gebruikt veel spieren.
Quote
#4
Broodje aap verhaal, ik ben reumapatiënt, ziekte van Bechterew (reuma in de ruggenkolom en dat zoutwater goed is voor je rug is onzin.
Ik woon op Kreta omdat de luchtvochtigheid een stuk lager is dan in Nederland (dat is goed) en omdat je 10 maanden per jaar kan zwemmen in de zee wat erg goed is voor je rug.

Mijn medicijngebruik is sinds ik hier woon enorm teruggelopen (op de raki na)
Quote
#5
(30 June 2014, 17:04)Cornelius schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Mijn medicijngebruik is sinds ik hier woon enorm teruggelopen (op de raki na)

Big GrinBig GrinBig GrinBig GrinBig Grin
Quote
#6
Droge (warme) lucht en zwemmen zijn goed tegen een heel aantal kwaaltjes ..... Ontstressen trouwens ook Wink
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Samariakloof Kreta goed te doen? leon10 11 14.487 10 October 2013, 11:13
Laatste bericht: messara
  Bergthee op Kreta zo goed als uitgeroeid. Jef Dockx 2 3.144 01 August 2013, 14:55
Laatste bericht: Jef Dockx
  Goed nieuws voor de herders op Kreta Jef Dockx 6 5.003 10 August 2012, 12:57
Laatste bericht: Erwin
  eindelijk goed weer op Kreta Arthur 2 3.867 21 May 2011, 17:38
Laatste bericht: grek

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)