Fodelianakis olijfolie                 
Zwaluwen
#1
Ze waren er misschien al langer, maar ik heb vandaag voor het eerst 4 zwaluwen boven Pitsidia, zuid kreta,  zien vliegen. Is de lente al op komst ?
Quote
#2
Leuk om te lezen, hier in Amsterdam zie ik sommige vogels nog naar het zuiden vliegen. Winter op komst?
Quote
#3
Wij zien ze hier regelmatig over het dorp (Koutsouras-regio) scheren maar niet de laatste 3 weken omdat het sinds dan redelijk is gaan afkoelen op deze hoogte (410m) en begin volgende week wordt het hier nog kouder met minimum temperaturen net maar boven het vriespunt.
Onze Griekse buurman beweert zelfs dat het zaterdag/zondag ook hier gaat sneeuwen...
Quote
#4
(18 January 2022, 07:50)Wim M schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Leuk om te lezen, hier in Amsterdam zie ik sommige vogels nog naar het zuiden vliegen. Winter op komst?
Nee Wim, die komen in zuid Limburg een terrasje pikken, bij julie is alle dicht dank geitenwollensok Halsema Big Grin
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)