Verhoogd brandgevaar in Gr
#1
Als Uw verlof in Griekenland nog voor de deur staat, bekijk dan even onderstaande link die U wegwijs maakt in de gebieden met een verhoogd brandgevaar in Gr.

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Jef Dockx's signatuur " Εγώ... σαλεύω, ή το νησι... ταξιδεύει; "
                                                      ( Κ. Ι. ΣΕΡΒΑΝΤΩΝΑΚΗ )

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#2
Leuk Jef! Gisteren geboekt naar Lesbos. De aan- en af vliegende blusheli's is ook een mooi gezicht. Dat heb ik op Chios eens gezien. We hopen er voor iedereen het beste van.
Quote
#3
Ik zie ze liever aan de grond staan, dan weet ik zeker dat er nog niks ernstigs aan de hand is.
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote
#4
(03 July 2014, 05:31)Wim M schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Leuk Jef! Gisteren geboekt naar Lesbos. De aan- en af vliegende blusheli's is ook een mooi gezicht. Dat heb ik op Chios eens gezien. We hopen er voor iedereen het beste van.

Inderdaad een prachtig gezicht Wim. Wij zagen het allemaal een aantal jaren geleden van héél dichtbij gebeuren in Pilion. Een paar dagen na het blussen reden we door de buurt en zagen de enorme kraters die zo'n lading water veroorzaakt. Indrukwekkend, vooral de precisie waarmee de piloten het water dumpen. Nét niet op de woningen die bedreigd worden maar er dicht genoeg naast om het vuur te isoleren. Komt behoorlijk wat vakkennis en ervaring bij kijken lijkt me.
Quote
#5
Dat zijn zeker toppers van vliegers. Je hebt een enorme turbulentie boven de brand met een heli. Op Samos eens gezien, dat de blusvliegtuigen in vlucht gevuld werden in de baai. Zoals Arthur schreef, ze kunnen beter aan de grond staan.
Quote
#6
In 2003 met hele gezin ingesloten geweest door bosbrand. Blusvliegtuigen losten bijna recht boven ons, konden niet geevacueerd worden. Zonder hen... Blijft je je hele leven bij.
Helden zijn het, die bemanningen! duimpie
JohanV's signatuur Many people walk in and out our lives, but only true friends leave footprints.

[Afbeelding: footsteps.png]
Quote
#7
Helden zijn het zeker Johan, wat erger is dat zij en anderen hun leven elke keer weer in de waagschaal moeten stellen alleen omdat er duistere lieden zijn die perse een stuk bouwgrond willen hebben of door onzorgvuldige rokers die achteloos hun peuk weg gooien, dit wordt keer op keer in de media bekend gemaakt maar ze leren het nooit.
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)