Foto van de week (+info)
#41
2 oude vriendinnen ontmoeten elkaar na jaren weer.
Foto genomen in Faraklada (Messinia) mei 2012
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




vlassada's signatuur kalispera hellas Marjan
Quote
#42
De bodem van ingezonden foto's voor de rubriek 'foto van de week' komt langzaam maar zeker in zicht (hint Big Grin )

Heb je ook een foto voor de rubriek: oriste at wageral punt en el
Quote
#43
[Afbeelding: ibyvie.jpg]Alleen op de wereld... Rolleyes

[Afbeelding: dnc8zr.jpg]

Deze foto heb ik een paar jaar geleden op Kefalonia getrokken.
Quote
#44
yep!!!

mijn pas ingestuurde foto van Mirthios/Plakias staat nu bovenin....
deze staat trouwens ook bij de ''griekse gids'' bij foto's van kreta...
bij het onderwerp ''pasen'' heb ik daar ook een aantal foto's van grieks pasen staan...

robienne
Quote
#45
[Afbeelding: 29ld54i.jpg]

[Afbeelding: 15x7apt.jpg]

Ere wie ere toekomt:
Deze foto's zijn gemaakt door NASA astronaut Douglas Wheelock, aan boord van International Space Station......
1. Griekenland 2. Cyprus

En omdat ik deze ook prachtig vind:
3. Μεγαλείο ό Αγ Νικόλας (Kostis Giapitzakis) I ♥ Crete

[Afbeelding: 2vbpmxe.jpg]
Quote
#46
Hallo Ger,

Wat leuk om mijn eigen foto als foto van de week er weer op te zien.
Is en blijft een mooi plekje daar in Afissos.
Gisteren naar de vakantiebeurs geweest, en je kon er weer volop genieten van de Griekse sfeer heerlijk .

[Afbeelding: 2l91p28.jpg]
Quote
#47
Ik ben zeer vereerd dat mijn foto deze week bovenaan prijkt! Maar heb ik nu echt doorgegeven dat het in Heraklion is? Dat zou een grote vergissing zijn geweest, ik was daar nog nooit... de foto is gemaakt in Rethymnon!
Quote
#48
(17 March 2013, 15:27)IngridAmsterdam schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Ik ben zeer vereerd dat mijn foto deze week bovenaan prijkt! Maar heb ik nu echt doorgegeven dat het in Heraklion is? Dat zou een grote vergissing zijn geweest, ik was daar nog nooit... de foto is gemaakt in Rethymnon!

Wie niet in staat is om fouten te maken, is tot niets in staat. Ger heeft het momenteel niet onder de wind, en is blijkbaar full time bezig met het gekibbel en de welles nietes berichten op zijn geesteskindje ( prikbord). Je zou voor minder het noorden verliezen.

Sto Kallo
Jef Dockx
Jef Dockx's signatuur " Εγώ... σαλεύω, ή το νησι... ταξιδεύει; "
                                                      ( Κ. Ι. ΣΕΡΒΑΝΤΩΝΑΚΗ )

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#49
Mijn oprechte excuses Ingrid; je hebt inderdaad Rethymnon opgegeven.
Ik heb de fout inmiddels hersteld.
Het blijft een mooie foto ;)

Ger

(17 March 2013, 15:27)IngridAmsterdam schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Ik ben zeer vereerd dat mijn foto deze week bovenaan prijkt! Maar heb ik nu echt doorgegeven dat het in Heraklion is? Dat zou een grote vergissing zijn geweest, ik was daar nog nooit... de foto is gemaakt in Rethymnon!
Quote
#50
Efcharistó polí! :)
Quote
#51
Yesssssss er staat weer een foto van mij als foto van de week ....
Weer erg leuk om het mooi plekje terug te zien het was bij een mooi restaurant in Afissos op de Pilion.
En nu weer uitkijken naar volgende week op naar Lesbos kijken of we daar ook mooie fotos kunnen schieten...

En voor alle mensen die nu in Griekenland zijn of wonen.
Fijne Paasdagen !!!!!!!!!!!!!

Groetjes Els en Jac Cuijpersgreeksmiley2
Quote
#52
En ja .....er staat weer een foto van mij als foto van de week.
De mooie zonsondergang in het dorpje Pétra op het mooi eiland Lesbos.

Zou zo ook daar weer gelijk terug willen maar helaas er mag weer gewerkt worden .
Nu uitkijken naar de zomer vakantie waar we Kefalonia gaan ontdekken.
Iemand nog leuke tips???????

Voor alle forum lezers en Griekenland genieters alvast een hele fijne vakantie 2013 ...

Groetjes Els en Jac Cuijpersgreeksmiley2
En voor allemaal deze spreuk

[Afbeelding: 6h3rq8.jpg]
Quote
#53
Foto van deze week, zou het Fiskardo kunnen zijn?
Quote
#54
[Afbeelding: 2013-33ff.jpg]

Dat had Fréderique er helaas niet bij geschreven; misschien kan zij de vraag beantwoorden?
Quote
#55
Voor mij is het al geleden van in '99 dat we daar nog geweest zijn, maar dat beeld is altijd blijven hangen.
Quote
#56
Klopt! Fiskardo is inderdaad het plaatsje dat op de foto staat.
Leuk trouwens dat ie foto van de week is!
Quote
#57
ik ben er in 1982 geweest toen was er maar 1 taverne en een paar winkels
in 1996 nogmaals terug,toen was het toerisme toegenomen
Quote
#58
Tja... en inmiddels toch wel de meest toeristische plaats van het eiland...
Quote
#59
Ja grek ik denk dat wij hetzelfde Fiskardo gezien hebben,wij waren er in 1981.In 2012 was het authentieke van dit plekje echt verdwenen.Maar dat geldt eigenlijk ook voor Assos en zeker voor Lassiti niet te herkennen!
Quote
#60
Wat leuk dat mijn foto deze week als foto van de week geplaatst is.
Nog even iets ter aanvulling. Deze geit gaat iedere dag met zijn baasje boodschappen doen. Soms aan een touw en soms volgt hij zijn baas, iedere keer met een wisselend gekleurd shawltje.
Op deze foto stond zijn baasje bij de bakker, de geit kijkt hier de bakkerij in.
[Afbeelding: 2013-35ff.jpg]
vlassada's signatuur kalispera hellas Marjan
Quote
#61
(24 August 2013, 16:18)vlassada schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Deze geit gaat iedere dag met zijn baasje boodschappen doen. Soms aan een touw en soms volgt hij zijn baas, iedere keer met een wisselend gekleurd shawltje.
Wat hartverwarmend Heart Geitje ziet er ook goed gezond uit.
Quote
#62
Yesssss......
En dan staat hij er de foto van de week.....
Gemaakt op het super mooie eiland Kefalonia de vuurtoren ...
Weer super trots dat er weer een foto van mij foto vd week is ....

Fijn weekend allemaal vlaggetje.gif

Els Cuijpers
Quote
#63
@Els Cuijpers

Waar staat deze precies? Volgend jaar ook terug naar Kefalonia (en Ithaka en Lefkas) en het lijkt me interessant genoeg om deze eens van dichtbij te gaan bekijken.
Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#64
(13 October 2013, 11:49)Patrick schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




@Els Cuijpers

Waar staat deze precies? Volgend jaar ook terug naar Kefalonia (en Ithaka en Lefkas) en het lijkt me interessant genoeg om deze eens van dichtbij te gaan bekijken.

Bij de haven van Argostoli Patrick
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#65
(13 October 2013, 11:49)Patrick schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




@Els Cuijpers

Waar staat deze precies? Volgend jaar ook terug naar Kefalonia (en Ithaka en Lefkas) en het lijkt me interessant genoeg om deze eens van dichtbij te gaan bekijken.

Hallo Patrick,

Deze staat in Argostoli ...als je met de ferry van Lixouri naar Argostoli gaat kun je hem mooi bekijken en als je dan in Argostoli aankomt ga je rechtsaf en vervolg je de weg naar Lassi over een mooi wandelroute en dan kom je eraan voorbij en kun je er zelfs naar binnen gaan en loop dan zekers door naar Lassi een super mooie route beter dan over de grote weg !!!!!
Alvast veel voorpret met je vakantie boeken.
Zou zo weer terug kunnen gaan Kefalonia was SUPER !!!!!
Groetjes Els [Afbeelding: 2ztjzfc.jpg]
Quote
#66
Al die mooie foto's groot en klein, een lust voor het oog.
Ik zit me dan hier te verbijten met het rottige hollandse weer Confused

OHHHHh wat zou ik zo graag daar nu willen zijn Big Grin
Imogen's signatuur ΟΠΟΙΟΣ ΞΕΡΕΙ ΠΟΛΛΑ,ΜΙΛΑΕΙ ΛΙΓΟ!!!! greekfilm
Quote
#67
Bedankt Els (en ook Ger),

Zijn dit jaar gewoonweg niet ver genoeg gegaan. Bij de haven van Argostoli zijn we de stad in getrokken.
Kefalonia beviel ons zo goed (en ook Ithaka en Lefkas) dat we al besloten hadden om volgend jaar terug te gaan vóór we er dit jaar vetrokken zijn. Volgend jaar wordt het dus terug (in de omgekeerde volgorde van dit jaar) Kefalonia, Ithaka en Lefkas met als aperitiefje Zakynthos. Genoeg om 5 weken te vullen.
Dit was even off-topic, sorry daarvoor.
Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#68
[Afbeelding: 210n78n.jpg] 2 oudjes op weg naar huis in Vourliotes!!
Quote
#69
Ger,

Bedankt voor het plaatsen van mijn foto als foto v/d week.
Ries's signatuur Gr, Ries

Reizend met een HYMER B544 Fiat Ducato iTDi 230
Quote
#70
Mooie foto Ries......en de Peleponessos .....ook voor ons een mooie herinnering.
Quote
#71
Even een kleine rechtzetting bij de foto van deze week. Ik zag dat ik een kleine vergissing (nou, klein? Zeg maar flater Blush ) maakte bij het doorsturen naar Ger. Het is uiteraard Fiscardo in Kefalonia en niet Frikes dat trouwens op Ithaca ligt.
Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#72
(01 June 2014, 13:33)Patrick schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Even een kleine rechtzetting bij de foto van deze week. Ik zag dat ik een kleine vergissing (nou, klein? Zeg maar flater Blush ) maakte bij het doorsturen naar Ger. Het is uiteraard Fiscardo in Kefalonia en niet Frikes dat trouwens op Ithaca ligt.

Geen probleem hoor Patrick; ik heb het inmiddels aangepast.
Even refreshen in je browser en dan zou de goede locatie er op moeten staan ;)
Quote
#73
Wauw! @Debs: Complimenten, ik blijf naar je foto kijken en ben gelijk weer in Griekenland, ik voel de warmte als het ware, klassefoto! Cool
JohanV's signatuur Many people walk in and out our lives, but only true friends leave footprints.

[Afbeelding: footsteps.png]
Quote
#74
Je haalt me de woorden uit de mond JohanV. Echt een prachtige foto, waar je naar blijft kijken! duimpie
Quote
#75
Bedankt voor de complimentjes op mijn foto van de week. Ik zit nu bij een vriendin in Kos en wou nog ff gauw checken of mijn foto gebruikt was. Misschien niet zo handig om in te sturen vlak voor ik weg ging. Leuk dat hij geplaatst is en dat hij gewaardeerd word! Groetjes vanuit zonnig Kos!!
Quote
#76
Patrick, wat een plaatje. Mooie foto van de week. Ithaka.
Quote
#77
Patrick,werkelijk prachtig deze foto van de week..
Als ik in september weer op Samos ben pluk ik ze vaak en doe ze dan als ontbijt door de Griekse yoghurt heerlijk,(net als de granaatappelen die er dan overvloedig zijn) maar vraag me altijd af:wat is het verschil tussen de groene en de blauwe vijgen zoals op jouw foto?
Voor mij maakt de smaak niet echt het verschil.
Ben benieuwd,
Fijne zondag allen,
Groetjes Margaritha
Margaritha's signatuur sirtakisirtaki
Quote
#78
De foto van deze week komt me heel bekend voor...
Kan het zijn dat deze in Kalamaki is gemaakt?
Quote
#79
(10 August 2014, 11:53)Frederique schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




De foto van deze week komt me heel bekend voor...
Kan het zijn dat deze in Kalamaki is gemaakt?
Klopt Frederique, de inzender van de foto had er inderdaad 'Kalamaki-Kreta' bij vermeld.......
Quote
#80
(03 August 2014, 11:52)Margaritha schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Patrick,werkelijk prachtig deze foto van de week..
Als ik in september weer op Samos ben pluk ik ze vaak en doe ze dan als ontbijt door de Griekse yoghurt heerlijk,(net als de granaatappelen die er dan overvloedig zijn) maar vraag me altijd af:wat is het verschil tussen de groene en de blauwe vijgen zoals op jouw foto?
Voor mij maakt de smaak niet echt het verschil.
Ben benieuwd,
Fijne zondag allen,
Groetjes Margaritha

Hangt van het ras af. ->
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Foto van de week wordt Foto van de maand Ger 5 3.854 12 April 2023, 14:51
Laatste bericht: Ger
  Rubriek 'Foto van de week' stopt eind van de maand Ger 24 5.349 15 June 2022, 21:22
Laatste bericht: Harma
  Rubriek foto van de week nog gewenst? Ger 31 5.809 25 October 2021, 10:07
Laatste bericht: Ger
  'Aparte' foto van de week Esther Corfu 5 2.750 31 January 2021, 09:57
Laatste bericht: Nanny
  Foto van de week: voorraad begint te slinken. Ger 4 3.358 09 November 2020, 22:31
Laatste bericht: Ger
  Foto van de week Els Cuijpers 48 17.897 31 August 2019, 16:40
Laatste bericht: Margo
  Dit jaar nog geen 'Foto van de week' ingestuurd? Ger 0 3.595 25 July 2019, 14:28
Laatste bericht: Ger
  Bodem van voorraad 'Foto van de week' komt weer in zicht Ger 7 5.814 11 June 2019, 13:00
Laatste bericht: frank65
  Foto v.d. week Samos janos54 4 4.995 15 February 2019, 11:42
Laatste bericht: jacq1970
  De rubriek 'Foto van de week' Ger 16 8.242 12 February 2019, 10:05
Laatste bericht: grek

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 10 gast(en)