Foto van de week (+info)
Gisteren in de vallei van Tertsa op Kreta een wandeling gecheckt! (Ontdek Mirtos... te Voet). Foto gemaakt door Toine van der Meijden (wij maken samen wandelgidsjes op Kreta)

Forummededeling: De links in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.

Berendw's signature
Forummededeling: De links in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.

. Colourful walking guidebooks

Leuk die foto van de week Ger, friends forever.
Arthur's signature Almost all old truckers survive cancer, but some are still fighting against it.
(23 March 2019, 15:48)Arthur schreef:

Leuk die foto van de week Ger, friends forever.

Vertederend plaatje.  Rolleyes
Prachtige foto. Lief

Leuk dat mijn foto deze week de foto van de week is. Bedankt Ger voor het plaatsen.

Hallo Ger,
Bedankt voor het plaatsen van mijn foto. Deze foto is genomen begin feb 2019 in Matala.
Het zijn wel geen echte hippy's die er wonen maar ze roepen wel "money" wanneer je voorbijkomt.

Foto van de week is genomen in het noord-oosten van Chios maar je kijkt naar het zuiden.

Iemand al de vrouw of man zien zwemmen?  Tongue
Mooie foto Kosta!
Hebben hier een aantal jaren terug nog gereden. Prachtig eiland!
Had de zwemmer nog niet gezien, leuk.
Harma's signature Pluk de dag 
                         gremo
(20 April 2019, 13:51)Kosta schreef:

Foto van de week is genomen in het noord-oosten van Chios maar je kijkt naar het zuiden.

Iemand al de vrouw of man zien zwemmen?  Tongue

Heeft nog een lange weg af te leggen precies... Big Grin
foto met de bootjes in de haven is zeer mooi
Dank je Grek

Deze foto is genomen mei 2010 
We zijn rond 1990 3x op Kreta geweest in appartement Elia en Tina gelegen aan de weg tussen Chersonissos en Koutouloufari.
We hebben daarna diverse andere eilanden bezocht en in 2010 zagen we dat de eigenaren van het appartement nog steeds aanwezig waren en wilden daar toch weer eens kijken.
We hebben dus toen weer twee weken bij hun in het appartement gezeten en diverse dingen bekeken waar we in het verleden ook zijn geweest.
In de Haven van Elounda zagen we deze Octopussen hangen vast gemaakt met diverse kleuren knijpers, en vonden het een leuk plaatje.

Co

Dank je wel Ger, dat mijn foto geplaatst is als foto van de week! Altijd weer leuk om je foto te zien "pronken" op dit forum. Ga vooral zo door! Op naar de volgende 10 jaar!
Angeliki's signature Χαιρετισμους! 

gremo
mooie foto Angeliki
(06 May 2019, 16:21)grek schreef:

mooie foto Angeliki

Dank je wel, Grek!
Angeliki's signature Χαιρετισμους! 

gremo
Ger bedankt voor het plaatsen van mijn foto
Het was een hele klim om er te komen maar was wel de moeite waard.

Louise, mooie foto ! Bij welk strand is dit? Het komt me bekend voor maar ik kan niet op de naam komen.

Dank Ger voor het plaatsen van mijn foto, vorig jaar genomen in plomari, na het bezoek aan de ouzo stokerij, een hapje inktvis genuttigd.
steeds heerlijk die combinatie van inktvis met een glaasje ouzo en dat in de hometown van de ouzo.
(08 June 2019, 11:27)roefke schreef:

dank Ger voor het plaatsen van mijn foto, vorig jaar genomen in plomari, na het bezoek aan de ouzo stokerij, een hapje inktvis genuttigd.
steeds heerlijk die combinatie van inktvis met een glaasje ouzo en dat in de hometown van de ouzo.

Toch wel de Barbayanni stokerij hè? Tongue
JohanV's signature Many people walk in and out our lives, but only true friends leave footprints. [Afbeelding: footsteps.png]

(08 June 2019, 12:33)JohanV schreef:

(08 June 2019, 11:27)roefke schreef:

dank Ger voor het plaatsen van mijn foto, vorig jaar genomen in plomari, na het bezoek aan de ouzo stokerij, een hapje inktvis genuttigd.

Toch wel de Barbayanni stokerij hè? Tongue

Zowel barbayani, als plomari bezocht.vergelijken he  Big Grin

"Dat moet toch wel heel goede benzine zijn".

Ger, bedankt voor het plaatsen van mijn foto.
(15 June 2019, 08:57)Cor Nieuw Vennep schreef:

dat is nu zo'n foto die ik doorgaans niet zou maken, en toch is het zo typish grieks, van zodra je dat ziet weet je waar je bent. top idee om deze foto te plaatsen.
Tig keren langs gereden maar is mij nooit opgevallen......
(15 June 2019, 08:57)Cor Nieuw Vennep schreef:

Inderdaad Cor, briljant! En ook zo mooi fleurig verder.

Bedankt Ger voor het plaatsen. Het is een eenvoudige foto. Huisje, tafeltje met plastic stoelen en een zeiltje. Toch voor ons zo vertrouwd Grieks. De bewoners groet je op een wandeling. Wat Griekse woordjes, wat druifjes mee en je wandelt weer door....
Leuke foto! Schoonheid zit soms in de eenvoud. 2x een leuke vakantie gehad in Parga.

Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Foto van de week Els Cuijpers 46 2.493 18 August 2019, 15:16
Laatste bericht: Marianne
  Dit jaar nog geen 'Foto van de week' ingestuurd? Ger 0 298 25 July 2019, 14:28
Laatste bericht: Ger
  Bodem van voorraad 'Foto van de week' komt weer in zicht Ger 7 1.143 11 June 2019, 13:00
Laatste bericht: frank65
  Foto v.d. week Samos janos54 4 1.024 15 February 2019, 11:42
Laatste bericht: jacq1970
  De rubriek 'Foto van de week' Ger 16 2.511 12 February 2019, 10:05
Laatste bericht: grek
  Foto van de week insturen? Het kan nog steeds! Ger 5 1.202 06 October 2018, 16:29
Laatste bericht: Wilma
  Foto van de week Ries 34 5.054 20 July 2018, 21:48
Laatste bericht: roefke
  Foto van de week leuke toelichting over Lesbos jansas 6 2.107 18 December 2017, 19:56
Laatste bericht: Peplos
  Foto van de week Samoslovers 0 1.383 18 August 2017, 21:32
Laatste bericht: Samoslovers
  Foto van de week: stilte voor de storm Vicky 3 1.868 31 July 2017, 17:00
Laatste bericht: Vicky

Ga naar forum:

Gebruikers die deze discussie lezen: 3 gast(en)

Jouw forum-permissies