Grieksegids nieuws
Foto van de week (+info)
Prachtige foto. Verval en nieuw leven. Top.

Dankjewel voor ket plaatsen van mijn foto ,gemaakt tussen de olijfbomen op west Kreta ,nabij het dorpje Stalos
(16 January 2021, 12:39)grek schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.

Dankjewel voor ket plaatsen van mijn foto ,gemaakt tussen de olijfbomen op west Kreta ,nabij het dorpje Stalos

Da's pas de volgende week Grek; deze week is deze foto van Zorbathagreek de 'Foto van de week':

foutje,eerst genieten van de mooie foto van Zorbathagreek
Bedankt voor het plaatsen van de foto Ger! Afgelopen zomer van onze favoriete plekje op Kreta, Loutro een stukje e4 pad richting sweet water Beach ( glyka Nera) gewandeld bij het kerkje Agios Stavros wat uitrusten en toen kwam de geit? de zon de schaduw van de kruis van het kerkje. Was erg leuk hoe dat allemaal bij elkaar kwam.
Bedankt Ger voor het berichtje dat een foto van mij als foto van de week geplaatst is.

De Panagia Katapoliana in Katapola staat in een achterafstraatje op dezelfde plaats waar vroeger in de oudheid een tempel van Apollo gestaan heeft. Ik weet niet waarom maar elke dag dat ik in Katapola verblijf loop ik er minstens éénmaal voorbij en blijf ook altijd staan om het te bekijken.

Hetzelfde kerkje 's avonds:

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.

Patrick's signatuur

Hoi Ger.
Leuk dat je een foto van mij heb geplaatst als foto van de week, deze foto heb ik gemaakt vanaf ons balkon van hotel Angela in Parga. Heerlijk wakker worden met zo'n uitzicht, lekker ontbijten op balkon. En dan s'avonds de ondergaande zon geweldig. Hoop er snel weer eens heen te gaan, heerlijk snorkelen in deze baai.

Gr Sjaak

Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  'Aparte' foto van de week Esther Corfu 5 521 31 January 2021, 09:57
Laatste bericht: Nanny
  Foto van de week: voorraad begint te slinken. Ger 4 1.213 09 November 2020, 22:31
Laatste bericht: Ger
  Foto van de week Els Cuijpers 48 7.090 31 August 2019, 16:40
Laatste bericht: Margo
  Dit jaar nog geen 'Foto van de week' ingestuurd? Ger 0 1.353 25 July 2019, 14:28
Laatste bericht: Ger
  Bodem van voorraad 'Foto van de week' komt weer in zicht Ger 7 2.579 11 June 2019, 13:00
Laatste bericht: frank65
  Foto v.d. week Samos janos54 4 2.185 15 February 2019, 11:42
Laatste bericht: jacq1970
  De rubriek 'Foto van de week' Ger 16 4.135 12 February 2019, 10:05
Laatste bericht: grek
  Foto van de week insturen? Het kan nog steeds! Ger 5 2.557 06 October 2018, 16:29
Laatste bericht: Wilma
  Foto van de week Ries 34 7.860 20 July 2018, 21:48
Laatste bericht: roefke
  Foto van de week leuke toelichting over Lesbos jansas 6 3.500 18 December 2017, 19:56
Laatste bericht: Peplos

Ga naar forum:

Gebruikers die deze discussie lezen: wwopkos, 2 gast(en)

Jouw forum-permissies