Healthy Greek Food
#1
vanaf donderdag 17/7 Griekse dagenBig Grin bij Lidl Belgie
Quote
#2
hebben we pas in Nederland gehad stelt niets voor Keftedes in een blik smaakt nergens naar evenals de dolmadakia. wel goed is de olijfolie en de yogurth.
eet smakelijk
Quote
#3
Ik weet niet hoe het in België is, maar hier in Ollandia hebben ze de literbakken Griekse yoghurt niet meer van Eridanous, maar van Milbona of iets dergelijks. Die kan je met een rietje drinken. Laatst gekocht, niet naar het merk gekeken natuurlijk, mijn hele tzatziki de mist in, zelfs toevoegen van creme fraiche mocht niet baten. Deze week was er zo'n regiomanager aanwezig, aan hem gevraagd of dit merk yoghurt een blijvertje was. Helaas wel dus.. Confused De kleine bakjes zijn wel nog van Eridanous.

Altijd wel leuk om even te kijken wat ze in de Griekse week in de aanbieding hebben. Zitten altijd wel wat lekkere dingen tussen, bv de Retsina was er weer Tongue
JohanV's signatuur Many people walk in and out our lives, but only true friends leave footprints.

[Afbeelding: footsteps.png]
Quote
#4
(12 July 2014, 11:49)Leo schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




hebben we pas in Nederland gehad stelt niets voor Keftedes in een blik smaakt nergens naar evenals de dolmadakia. wel goed is de olijfolie en de yogurth.
eet smakelijk

volledig akkoord, is niet te vergelijken met het echte werk, maar je moet er uit halen wat wel nog enigzins lekker isTongue
Quote
#5
Dunne yoghurt die je wil gebruiken voor tzatziki kun je in een theedoek ophangen een nacht in de koelkast en je hebt lekkere dikke yoghurt ;)
Quote
#6
(13 July 2014, 10:30)Sophia schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Dunne yoghurt die je wil gebruiken voor tzatziki kun je in een theedoek ophangen een nacht in de koelkast en je hebt lekkere dikke yoghurt ;)

Klopt, maar als ik zin krijg in tzatziki, heb ik geen nacht de tijd Big Grin
Ik koop nu weer ouderwets bij de Turk de groene emmers met standyoghurt, die kan je zonder uitlekken snijden met je mes Tongue
JohanV's signatuur Many people walk in and out our lives, but only true friends leave footprints.

[Afbeelding: footsteps.png]
Quote
#7
Appie verkoopt gewoon Total en andere dikke Griekse yoghurt, dus daarvoor hoef ik niet te wachten op Griekse weken. Ik had verleden jaar wat producten gekocht en vond het allemaal tegenvallen.
Quote
#8
(13 July 2014, 11:10)Vito schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Appie verkoopt gewoon Total en andere dikke Griekse yoghurt, dus daarvoor hoef ik niet te wachten op Griekse weken. Ik had verleden jaar wat producten gekocht en vond het allemaal tegenvallen.

Vito: heeft Appie ook de 10% versie? Vinden we de lekkerste van Total Tongue (slecht, ik weet het Angel )

De Griekse yoghurt heeft de Lidl overigens altijd in het assortiment, zoals genoemd de liter emmers (niet meer aan te bevelen dus), de kleine bakjes per 4 stuks van Eridanous en de versie met aardbeienpulp zal ik maar zeggen.
JohanV's signatuur Many people walk in and out our lives, but only true friends leave footprints.

[Afbeelding: footsteps.png]
Quote
#9
Heel lekker bij Appie zijn de bekers Krikri, uit Drama. 10% (het lekkerst!) en 0% (koop ik alleen als ik vele nodig heb en kan mengen met 10%).
Quote
#10
Hoi alle Yoghurt-liefhebbers.
Ik ontdekte vorige week ook bij de Lidl in Leeuwarden dat de Eridanous er niet meer was,en inderdaad ook niet meer komt.
Ik koop regelmatig bij de Aldi roomyoghurt 10% van het merk :Milsani
Emmer 1 liter 1,45 Euro,zelfs mijn kat vindt het heerlijk,krijgt elke dag een klein schoteltje .
Heb ooit bij Appie geprobeerd de Yoghurt Griekse stijl van De Zaanse Hoeve,1 liter emmer ook 10%
helemaal niks,nog dunner dan de gewone boerenland volle yoghurt,niet kopen dus.
Ik zal morgen eens kijken hier op het dorp bij Appie of ze ook de Total hebben,
Groetjes Margaritha
Margaritha's signatuur sirtakisirtaki
Quote
#11
Hier een test uit België

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Lesvos food fest Patrick 2 1.840 08 March 2018, 11:25
Laatste bericht: Markos

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)