Supermaan.....!
#1
De Grieken werden afgelopen nacht getrakteerd op een “supermaan”. Dit verschijnsel doet zich voor als de maan het dichtst bij de aarde komt. De maan is dan 30 procent helderder en lijkt 14 procent groter. Op 20 augustus komt de "supermaan" nog een keer tevoorschijn.

[Afbeelding: skvt6h.jpg]
Bart0riste's signatuur Een vooroordeel is een mening die doorgaans niet op feiten is gebaseerd.....
Quote
#2
Gezien boven mijn huis......prachtig!
Quote
#3
Já, 't was echt indrukwekkend met heel bijzondere lichteffecten.

En ik kan mij vergissen, maar meende wolvengehuil in de bergen rond Koxari te horen....! Dodgy

[Afbeelding: 2m32u80.jpg]
Bart0riste's signatuur Een vooroordeel is een mening die doorgaans niet op feiten is gebaseerd.....
Quote
#4
P R A C H T I G !!!!!

Heh, ik krijg nu al heimwee.
Quote
#5
het was prachtig gisteren ook in ons mooie Drenthe. s avonds kwam ik terug van de werk en stond zo prachtig mooi en was enorm groot naar mijn idee.
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#6
Tzimis,ook hier op het platteland van Fryslân.
Dank voor je prachtige muziek,cadeautje
Groetjes Margaritha
Margaritha's signatuur sirtakisirtaki
Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)