Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum. Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.
Aangezien ook in de reiswereld de vergrijzing toeneemt, zie ik weinig succes voor dit soort formules. Je ziet eerder het omgekeerde dat je stoelruimte kunt "bijkopen"
Binnenkort moet we mee trappen om de motoren draaiende te houden?
Maar ik denk dat dit soort dingen toch niet echt door een veiligheden keuring kunnen komen
Het moet inderdaad niet gekker worden!Ik reageerde al eens met:moeten we betalen voor gebruik van de bagagebakken,al of niet bij het raampje.Vergelijk:Gisteren gingen 35 koeien in een transportwagen,wat lagen,stonden ze er vorstelijk bij:minstens 60cm stro,waterbakken,voederbakken en 'n ruimte om u tegen te zeggen! We zeggen wel eens:het lijkt wel veetransport,maar als die op reis gaan is het veelal beter geregeld!
dit is mischien zeer extreem, maar waar we zeker heen gaan is naar een basiszitje zonder comfort of beenruimte, en als je dat niet wilt moet je bijbetalen voor alle mogelijke suplementen
Voor korte vluchten is dit misschien nog niet zo'n gek idee. Lijkt me in ieder geval beter als te weinig beenruimte. Ergonomisch best wel een relaxte houding lijkt me.
20 July 2014, 13:37 (Dit bericht is bewerkt op: 20 July 2014, 13:47 door sam.)
(19 July 2014, 10:17)Tzimis Bazoukas schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum. Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.
over een tijd koop je bij Ikea je eigen bouwpakket, je bouwt je eigen vliegende tapijt of stoel of kast en je vlieg zelf heen.
en dan vraag je aan het einde toch weer af waar dat ene boutje nu voor is wat je over houd..
Volgens mij kan dat nooit door de veiligheid regels komen.
Pak bijvoorbeeld een Boeing 737-800 waar ongeveer 180 man in past. Qua veiligheid is dat dus ook gebouwd dat mocht het nodig zijn die 180 man ingeval van nood zo snel mogelijk het vliegtuig kan verlaten. Als je dus opeens een vliegtuig voor 180 man voorziet voor bv. 200 man zit je toch met het probleem dat dat toestel nog verder moet worden omgebouwd?
Je moet de volgende x wanneer je in zo’n Boeing 737 zit is de noodhouding proberen toe te passen, ik geraak dus niet met mijn hoofd tot aan mijn knieën. De stoel van mijn overbuurman zorgt ervoor dat daar niet de ruimte voor is, en zo’n gangpad is +/- 50 cm.