Dalaras op Kreta
#1
Voor de liefhebber, Dalaras geeft 5 concerten op kreta, in de voorverkoop €15 en aan de deur €18 entréé, hotelgasten krijgen 15%korting.
[Afbeelding: 21loheh.jpg]
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote
#2
Dat zijn nog eens schappelijke entreeprijzen!
Jammer dat ik in die periode niet op Kreta ben...
Quote
#3
Dat is een heel stuk goedkoper dan in Nederland. Big Grin
greece67's signatuur zwaaivlag
LIVE YOUR LIFE! YOU ONLY HAVE ONE!

Quote
#4
Ik denk, (ik weet), dat er heel veel geld betaald wordt uit de gemeentelijke potjes voor cultuur.
Helaas komt het concert in Chania voor mij een maand te vroeg. Maar voor alle toeristen die er op dat moment zijn, gaat dat zien!
Quote
#5
Er zijn begin augustus ook nog een aantal concerten gepland in openluchttheaters op de Pelops (Nemea, Paralia Astros,....)

7/8 - Nemea
9/8 - Paralia Astros
16/8 - Platsa
17/8 - Epidavros theater
Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#6
Nou wij gaan eens kijken of we kaarten kunnen bemachtigen hier in Chania. We waren ongeveer 8 jaar geleden toen we nog in Nederland woonden ook bij Georgos Dalaris in de Heineken Music Hall en toen al betaalden we 25 euro voor een kaartje. We waren vorig jaar ook bij het concert van Charis Alexiou in Chania. Voor de pauze kwam ze niet goed op gang (uit de verf zoals we in Nederland zeggen) maar de 2e helft was het stukken beter. Laten we hopen dat we nog kaarten kunnen krijgen. Groeten vanaf een warm Kalyves.
De Haarlemse mug.'s signatuur Als je met beide benen op de grond blijft staan, kom je geen stap verder.
Quote
#7
Op zijn eigen pagina staat het hele concertprogramma. Helaas niet bij ons in de buurt :-(
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#8
mocht je ze nodig hebben in griekenland vraag je naar ωτοασπίδες.
Quote
#9
kan er mij hier iemand uitleggen hoe je kan downloaden van Greek-parea.net ? Ik geraak er niet wijs uit.
thnx
Quote
#10
Arthur,
Bedankt voor deze tip. Wij waren erbij in Chania op vrijdag 1 augustus, en het was een supergoed concert.
Zullen we nog lang herinneren.
Damiaatje's signatuur Je hoeft de top niet te bereiken, halverwege de berg is het uitzicht ook fantastisch.Big Grin

Als je met twee voeten op de grond blijft staan, kom je geen stap verder. Cool
Quote
#11
was er graag bij geweest,waar was het te doen in chania
Quote
#12
Het was in het openlucht theater, tegenover het Kriti hotel., was bijna uitverkocht.
Damiaatje's signatuur Je hoeft de top niet te bereiken, halverwege de berg is het uitzicht ook fantastisch.Big Grin

Als je met twee voeten op de grond blijft staan, kom je geen stap verder. Cool
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
Music Georgos Dalaras komt naar Nederland maria kaptein 1 1.301 04 September 2022, 17:30
Laatste bericht: johan
  Dalaras in concert op 18/06/2022 vlagreco 0 1.173 28 May 2022, 23:34
Laatste bericht: vlagreco
  Vicky Leandros & George Dalaras naar Rotterdam Ger 12 4.429 26 September 2018, 13:41
Laatste bericht: Ger
  Σ' αγαπώ door Dalaras Karidiès 4 2.456 10 August 2018, 12:17
Laatste bericht: jacq1970
  Dalaras naar Rotterdam Rododafni 20 7.636 16 May 2017, 17:06
Laatste bericht: maria kaptein
  Dalaras wascoo 2 2.926 01 December 2015, 00:51
Laatste bericht: Tzimis Bazoukas
  Dalaras & Farantouri: maandag 12 oktober 2015 Rotterdam Erwin 4 4.481 22 June 2015, 23:05
Laatste bericht: Erwin
  Yiorgos Dalaras in 2014 naar Nederland? Erwin 23 16.311 02 May 2014, 21:56
Laatste bericht: vlagreco
  George dalaras- rempetiko magemeno 2 cd theeke 22 15.605 28 November 2010, 12:50
Laatste bericht: Choreftis
  Concert Giorgos Dalaras Greek-Music 3 4.299 11 May 2010, 13:08
Laatste bericht: prasoudi

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 2 gast(en)