Kos
#1
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#2
Kan er inkomen... alle dagen lawaai, schijtezat, arrogantie en de boel letterlijk op stelten zetten.
Quote
#3
Opgeruimd staat netjes ik heb dit soort zogenaamde kenners van Griekenland aan het werk gezien met groepen toeristen hier op Kreta.

Heb het gezien hier op Kreta hoe ze ondernemers onder druk zetten, heb ook gezien dat ze de horeca uitgeschopt werden.
Vreselijk wat een arrogantie hebben dit soort reisleiders en ze bezorgen de Nederlanders nog een slechte naam ook.

Kan er goed inkomen dat ze op Kos actie hebben ondernomen.
Er zijn trouwens al reisorganisaties die hun reisleiders/sters onder curatele hebben gezet en dit soort acties ten strengste verbieden.
Quote
#4
Oh oh Cherso revisited ???

Opruimen die handel. Als je dergelijke groepen bezig ziet ben je beschaamd landgenoot te zijn.
Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#5
" de vakantie gangers worden opgevangen"··· moest het driemaal lezen. Is vakantie houden verworden tot praktijken welke wij kunnen zieb op " de commercielen"? Waarom streven reisorganisaties dergelijke losbandigheid na? Wat is er mis met locale bewoners hun gebruiken en tradities te respecteren. Waarom moet in Griekenland alles kunnen terwijl wij in ons eigen land aanpassing van buitenlanders verwachten?

Ooit logeerde ik op Kerkyra. Het was voorjaar. Geen jeugd te bekennen. Accomodatie van Beachmasters. Heerlijke vakantie. Alleen... bij bar hingen foto 's van hoe het er aan toegaat in hoogseizoen: halfnaakte meiden op bar die whiskey per fles ingegoten krijgen. Nu op de maat vol is moet dergelijk pleps worden opgevangen? Plaatsvervangende schaamte. GoGo: Go away!
Quote
#6
(28 July 2014, 16:28)Patrick schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Oh oh Cherso revisited ???

Opruimen die handel. Als je dergelijke groepen bezig ziet ben je beschaamd landgenoot te zijn.

Helemaal mee eens wij hebben de als Nederlanders de mond vol over Engelsen en russen maar als je dit volgt dan is het beschamend dat je Nederlander bent.

En het ergste is dat ze ook nog regelmatig proberen om zonder te betalen weg te gaan en als ze gesnapt worden geven ze een grote bek met het idee we zijn toch met vele.
Triest, triest en nog eens tries
t.
Quote
#7
Dit is Griekenland niet! Deze toestanden bestaan jammer genoeg overal in toeristische bestemmingen. Ik zal NOOIT dergelijk plaatsen opzoeken en ook NOOIT dulden. Dergelijke groepen maken de sfeer kapot! Geef mij maar mijn rustig stekje op 't zuiden van Lesvos met de echte lokale oudere bevolking.
Quote
#8
Als Mithyllini fan @
Markos. welk stekkie? vertel het heus niet verder
dan dit forum. pssst.
ps stekkie is in Grieks fonetisch stekie.
tis maar een weet.
Quote
#9
Erwin,
mijn stekkie is gelegen in Skala Polichnitos aan de baai van Kalloni. Een klein vissersdorpje, weg van de toeristische plaatsen op Lesvos waar het heerlijk rustig vertoeven is, een strand helemaal voor jezelf, een zeer gastvrije lokale bevolking.
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Kos JA of Kos NEE. Cor Nieuw Vennep 3 1.821 24 August 2018, 10:46
Laatste bericht: Arthur

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 2 gast(en)