Belastingontduikers worden aangepakt in Griekenland
#1
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#2
Denk niet dat zij veel rekeningen hoeven te onderzoeken.
De meeste hebben wel gezorgd dat het geld het land UIT is!
Of thuis gewoon opgeborgen, als je ziet hoeveel alarm installatie bedrijven er BIJ zijn gekomen en zijn geinstaleerd, ga je dat al snel geloven.
Dit wordt wel bevestigd als je eens goed gaat opletten als je in de rijen staat bij de banken als er weer iets betaald moet worden.
Dan zie je uit de zakken en tassen "pakken" geld komen van minimaal honderden of zelfs niet duizende euro'sHuh omdat ze GEEN geld hebbenAngry
Quote
#3
Machinist, wanneer ik het zo lees, hebben een aantal Grieken meer geld onder de bank, dan op de bank.
Quote
#4
Dit zal duren tot er bekende namen, vooral uit de politieke wereld, opduiken waarbij alles snel in de doofpot zal verdwijnen.
Quote
#5
En weer is Yannis met de pet de "sjaak" en wordt iedere Griek over dezelfde kam geschoren. Wist u dat een betaalde baan inmiddels minder oplevert dan een uitkering? Voor nuances zie Parekalo van Natscha. Ik word doodziek van dit generaliseren. Ik hoop echter,
hoewel tegen beter weten in,
dat deze actie iets oplevert. En voor ons als betweters:
nog niet al te lang geleden kochten we een bureau en trokken dat af van belasting want dat was nodig voor de schaak vereniging. Belastingontduiking komt overal voor en in alle lagen van de bevolking. Ook hier. Ik keur het absoluut niet goed. Maar wordt hoogste tijd dat er koppen gaan rollen op allerhoogste niveau. Tot die tijd kan ik Yiannis met de pet geen ongelijk geven. Ons als nettobetaler aan EU Euro ed met bijbehorende kritiek ook niet. Maar laten we onder gegeven omstandigheden niet met beschuldigend vingertje wijzen terwijl wezelf geen haar beter zijn!

ps hier rijdt directeur woningbouwvereniging een Masseratie en verdient meer dan de premier. Wie zijn wij om eerste steen te werpen?
Quote
#6
(04 August 2014, 17:09)Erwin schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




En weer is Yannis met de pet de "sjaak" en wordt iedere Griek over dezelfde kam geschoren. Wist u dat een betaalde baan inmiddels minder oplevert dan een uitkering? Voor nuances zie Parekalo van Natscha. Ik word doodziek van dit generaliseren. Ik hoop echter,
hoewel tegen beter weten in,
dat deze actie iets oplevert. En voor ons als betweters:
nog niet al te lang geleden kochten we een bureau en trokken dat af van belasting want dat was nodig voor de schaak vereniging. Belastingontduiking komt overal voor en in alle lagen van de bevolking. Ook hier. Ik keur het absoluut niet goed. Maar wordt hoogste tijd dat er koppen gaan rollen op allerhoogste niveau. Tot die tijd kan ik Yiannis met de pet geen ongelijk geven. Ons als nettobetaler aan EU Euro ed met bijbehorende kritiek ook niet. Maar laten we onder gegeven omstandigheden niet met beschuldigend vingertje wijzen terwijl wezelf geen haar beter zijn!

ps hier rijdt directeur woningbouwvereniging een Masseratie en verdient meer dan de premier. Wie zijn wij om eerste steen te werpen?

Welke uitkering ??????
Jef Dockx's signatuur " Εγώ... σαλεύω, ή το νησι... ταξιδεύει; "
                                                      ( Κ. Ι. ΣΕΡΒΑΝΤΩΝΑΚΗ )

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#7
ww uitkering
Quote
#8
(04 August 2014, 17:45)Erwin schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




ww uitkering

allang niet meer w.w 75% van kale loon is voor minima geen vetpot
Erwin
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Resterende coronamaatregelen worden opgeheven iakovos 0 917 18 March 2023, 00:34
Laatste bericht: iakovos
  Zo worden de schapen gemolken in Kritsa Arthur 1 1.799 04 May 2017, 20:08
Laatste bericht: kokino17
  Wat worden de bestemmingen in 2017? jjohn 13 5.703 14 October 2016, 19:50
Laatste bericht: Frederique
  Worden wij of zij afgezet???? Maria 10 5.393 13 July 2015, 15:29
Laatste bericht: El Greco
  T moet niet gekker worden! Japio 2 2.266 07 March 2015, 15:39
Laatste bericht: JohanV
  Syrische chemische wapens worden vernietigd bij Kreta Lyonesse 1 1.813 09 July 2014, 12:54
Laatste bericht: Markos
  Woekerprijzen taxiritten aangepakt Ger 1 2.187 12 January 2011, 10:03
Laatste bericht: Petra
  Grieks onderzoek: koffiedrinkers worden ouder Ger 0 1.848 01 September 2010, 09:52
Laatste bericht: Ger

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)