Thassos Natuurlijk, leven op een Grieks eiland
#1
Dit lijkt me een heel nuttige rubriek voor diegenen die geinteresseerd zijn in boeken e.d. IK wilde via deze weg ook vertellen dat eind juni ons boek is verschenen, dat wij, twee Nederlandse vrouwen, Roos Gruwel en Barbara Giannakos-Teunissen, schreven over het leven op het eiland Thassos. de titel: "Thassos Natuurlijk, leven op een Grieks eiland", waarin we alle aspecten van het werkelijke leven van de Thassiten beschrijven, de natuur, bomen, bloemen, planten en dieren, het leven van de oudere generatie in harmonie met de natuur, waarvan ze veel gebruiken en benutten in het dagelijks leven, de imkerij, olijventeelt en-oogst, geitenhouderij, visserij, het dorpsleven, de tradities en cultuur, geloofsbeleving en bijgeloof, geologie, belangrijke feestdagen, muziek en kunst, maar ook recepten en anekdotes. Een levendige, afwisselend boek met gedichten, verhalen en veel informatie over dit mooie groene, bergachtige eiland in de Noord-Egeische Zee. Wij wonen beide al meer dan 25 jaar op Thassos.
Te bestellen via Boekscout.nl of via de boekhandel onder ISBN: 978-94-022-0893-1
Het boek is een paperback 16 x 24 cm, bevat foto's en illustraties, 298 pagina's en kost in Nederland 21,45 €.
Quote
#2
Ik hoorde er toevallig gisteren over Barbara.
Ik wil graag een exemplaar hebben! Hoe kan ik het hier op Thassos verkrijgen?
Groetjes Tanja
Quote
#3
Hallo Tanja,

Het ligt hier nog niet in de boekhandels op Thassos, maar we zijn er wel mee bezig, waar woon je op Thassos? We kennen elkaar niet eens! of ben je hier op vakantie? Mijn medeschrijfster Roos gaat wel wat exemplaren bestellen, ik kan er ev. meer door haar laten bestellen want ze worden bij mij bezorgd, op postkantoor Limenaria, ik woon in Potos. leuk dat je zo snel reageerde!

Sorry Tanja, natuurlijk ken ik je, maar we zien elkaar zo zelden..... Hoe is het daar met jullie? Vandaag worden exemplaren besteld vanuit Nederland, je hoort van me!
Quote
#4
We zien elkaar inderdaad te weinig Sad
Kun je me bellen als je er eentje voor me hebt?
6945949819.
Hopelijk tot gauw! (hebben we goed excuus om elkaar weer te zien ;) )
Quote
#5
Hallo Tanja!

Duurde een tijdje voor ik reageerde omdat mijn computer kapotging! Maar nu ben ik weer bereikbaar en kan ook zelf weer mailen e.d. Hoe is het met Joop?
Ik heb nog geen extra exemplaar te pakken kunnen krijgen van ons boek, ga je nog naar Nederland binnenkort? Wij gaan eindelijk weer eens eind november omdat we op 30 november ook een presentatie van ons boek gaan doen in een grieks restaurant in Amerfoort, wat me erg leuk lijkt. Vrienden van ons die daar wonen helpen met de presentatie, ook met muziek!Roos kon geen extra exemplaren bestellen, het is nogal duur. Maar we gaan voor volgend seizoen zeker zorgen dat er hier ook exemplaren komen, dus als je nog zo lang geduld kan hebben..... Geen reden om elkaar niet al eerder te zien, ik noteerde je telefoon! groeten, Barbara.
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Mijn boek 'Leven als een godin in Griekenland' Margotho 2 3.510 23 November 2014, 16:40
Laatste bericht: Margotho
  boekbespreking: Kythira, gewoon een bijzonder eiland Erwin 2 3.142 28 August 2012, 21:09
Laatste bericht: Ger

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)