Aegina
#1
We overwegen om naar het eiland Aegina te gaan. Heeft er iemand nog goede tips voor ons? Ook zoeken we een leuke slaapplaats
pia-will's signatuur Groet,
Πια
gremozwaaivlag
Quote
#2
Leuk eiland 1 uur varen vanaf Piraeus. Vooral tijdens de weekends is het druk met Atheners die een uitstapje maken. Gezellige plaatsen zijn zeker Aegina stad, Perdika, Souvala en Agia Marina. Op Aegina staat ook misschien wel de mooist bewaarde tempel van Griekenland. En vergeet vooral niet de lokaal geteelde pistachenoten te eten.
Maak van de gelegenheid ook gebruik om misschien eens naar het naburige Angistri en Poros over te steken.

heel wat informatie kan je hier vinden:

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Alvast een voorproefje:

Perdika
[Afbeelding: 21kifs4.jpg]

Aphaïa Tempel
[Afbeelding: fa0jcw.jpg]

Aegina Stad
[Afbeelding: 2l946ma.jpg]

Agia Marina
[Afbeelding: 51u3xf.jpg]
Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#3
Nou ... Mooist bewaarde tempel durf ik te betwijfelen Smile maar het is wel een lief eilandje waar je ook lekker kunt zwemmen in het kristalblauwe water
Quote
#4
(18 August 2014, 07:09)ElsR schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Nou ... Mooist bewaarde tempel durf ik te betwijfelen Smile

Daarom dat ik er 'misschien' bijzette. ;)
Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#5
Ziet er prachtig uit zeg
Quote
#6
Aegina vond ik mooi. Maar na enkele dagen had ik het wel gezien. Wij hebben het bezocht in combinatie met Poros en Hydra... en die combinatie vonden wij bijzonder geslaagd. Op elk eiland zo 'n 3 à 4 dagen, en je hebt een heerlijke vakantie. Alle 3 echt verschillend. maar het bijzondere is dat ze relatief kort bij mekaar liggen, en - vooral - dat ze zowat dagelijks heel vlot bereikbaar zijn met ferry's en hydrofoils.
Poros is o.a. leuk omwille van het knap schouwspel van de heel kortbij varende schepen door de nauwe vaargeul. Hydra is gewoon een pareltje... zonde om het niet te bezoeken (en er te verblijven) als je zo kortbij bent. Wij verbleven er destijds in het hotelletje Mistral, een omgebouwde oude admiraalswoning:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




vlagreco's signatuur YAMAS !   ->  
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




 
Quote
#7
heeft er iemand geen kaart van aegina voor mij te gebruiken vanaf 31/07/2015 alsook een wandelkaart
adres acaciastraat 117 hasselt belgie
Quote
#8
Ik heb idd geen kaart van Aegina Smile
Quote
#9
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





@beeken. Wanneer ze de kaart hier niet hebben bestaat hij niet. (Bij wijze van spreken) ze sturen hem ook op.
Quote
#10
Het is prachtig daar, hoop daar deze zomer nog te komen
Quote
#11
perdika is zeer gezellig en voor een goedkope slaapgelegenheid bij Dionysisos rooms te reserveren via face book
mooie wandelingen en boottocht naar moni eiland prachtig strand en eetgelegenheid
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Aegina metaxa 0 5.168 07 September 2014, 10:12
Laatste bericht: metaxa

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)