fietsen op Kefalonia
#1
Vraag voor de Kefaloniabezoekers.
Wij zijn van plan om een vakantie in Sami te boeken.
Omdat ik begrijp dat de omgeving daar vlak is zou ik graag een fiets huren. Ben absoluut niet van plan om per fiets de bergen in te gaan, moet er niet aan denken Confused!
Mijn man ligt graag te zonnen en ik wil dan een eindje fietsen in de omgeving van Sami, het stadje bezoeken, terrasje, het Griekse leven bekijken, enz.
Weet iemand of je een fiets kunt huren in Sami? Kan op internet niets vinden, wel een boel over echte fietstochten maar die ga ik dus niet maken.
Groet, Antoinette.
Quote
#2
In Argostoli zit een fietsenverhuurder, waar ik ook contact mee heb gehad. Ik weet alleen niet of ze ook naar Sami fietsen brengen. Dit is de link.
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Verder zit er ook nog een Nederlandse organisatie in Moussata. Ook zij verhuren fietsen maar zijn wel duurder
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#3
Dankjewel Vito!
Ik heb al een mailtje gestuurd naar het 1e adres.
Even het antwoord afwachten en het 2e adres houd ik in reserve.
Groet, Antoinette.
Quote
#4
In dat gedeelte kun je prima fietsen.
In Sami, in de straat achter de haven zeg maar, zit aan het einde van de weg een scooterverhuur, ik dacht dat ze daar ook fietsen hadden.
Hang me er niet aan op.
Quote
#5
(22 August 2014, 14:45)Tukkeroscar schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




In dat gedeelte kun je prima fietsen.
In Sami, in de straat achter de haven zeg maar, zit aan het einde van de weg een scooterverhuur, ik dacht dat ze daar ook fietsen hadden.
Hang me er niet aan op.

Klopt, dacht vorig jaar ook gezien te hebben dat ze daar fietsen verhuurden. Dit is hun website en mailadres:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





info@kefaloniaislandrentals.com
Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Houten fietsen Nanny 20 4.550 21 June 2019, 17:34
Laatste bericht: Patrick
  Fietsen in Griekenland Fietser 0 1.362 06 December 2016, 15:01
Laatste bericht: Fietser

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)