Wie kent deze artiest?
#1
Ik kreeg van een collega (ook met het Griekse virus besmet ;) ) deze link opgestuurd. Ik vind 'm erg goed, is ie bekend? Ik heb namelijk nog nooit van 'm gehoord Confused
Nou moet ik er wel bij zeggen dat ik niet zo'n kenner ben hoor, ik draai weleens een Griekse CD maar daar houdt het ook mee op.

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






K-A
Quote
#2
Hier de biografie van Notis Sfakianakis:

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Het is zoals de Fransen zeggen, "les goûts et les couleurs ne se discutent pas", maar ik persoonlijk vind hem te "commercieel", al moet ik er wel bij zeggen dat hij toch ook enkele mooie nummers heeft.
Hij was een grote vedette in Griekenland maar is nu op z'n terugweg.
Quote
#3
Ik vind hem wel erg goed. Natuurlijk, hij is (was) erg succesvol en dus wat commercieel, maar geef hem eens ongelijk. Hij heeft een mooie stem en brengt z'n muziek enthousiast. Ik hoorde een nummer van hem járen geleden in een taxi in Athene en was meteen verkocht. Ben direct op zoek gegaan naar een CD en heb er inmiddels een paar. Genieten!
Quote
#4
@Corry, ik heb het ivm "commercieel" niet alleen over zijn muziek. Zoals ik al zei, hij heeft ook goede nummers.
Wij zijn vorig jaar naar een optreden van hem geweest in Enastron in Athene en eerlijk, dat was de slechtste en... duurste avond die we al bijgewoond hadden. Wij gaan jaarlijks naar zo'n 6-tal optredens in Athene, zowel van bekende als minder bekende zangers, maar dit vond ik echt niet kunnen. Het voorprogramma was beter dan de hoofdact, hij kwam op om 01.00 uur en om 02.00 uur stond hij al om de vijf minuten op zijn uurwerk te kijken of hij nog niet gedaan had, gewoon zijn ding doen en weg. Daar betaal je geen 75 euro de man voor, wat het minimum was want de Grieken kochten dan ook nog mandjes met bloemen voor 60 euro per mandje dizzy

Maar goed dat we niet allemaal hetzelfde graag horen of zien, het zou onnoemelijk eentonig worden...
Wat we wel gemeen hebben is dat we hier allemaal van Griekenland houden lovegreece
Quote
#5
Dan hou ik het maar bij z'n CD's! :)
Quote
#6
Volgens mij vrouw toch wel een van de beste zangers uit griekenlandAngel
Quote
#7
Notis, mijn favoriet!
ik heb al zijn cd's binnengehaald via
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





Altijd fijne muziek. hij komt van Kreta, op z'n 7e verhuisd met zijn ouders naar Kos en treedt helaas helaas nooit op buiten griekenland :-(
Zijn website:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





Opvallend is wel dat in griekenland dit een zanger is die, als zijn nummer sgespeeld worden, altijd dansende grieken oplevert!

Tot nu toe zijn mijn meest favoriete nummers:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




&feature=related
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




&feature=related
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




&feature=related
Geniet ervan Smile
Quote
#8
Hallo,
ik ken deze artist wel en heb wat Mp3's op mijn spelertje staan.
Binnengehaald toen Limewire nog werkte. Ik heb geen zin om me overal aante melden dus beperk mijzelf tot vrij verkrijgbare nummers.
In mijn andere boodschap heb ik de link naar een programma om video's van youtube om te zetten naar MP3
Yiannakis
Yiannakis's signatuur με την Ελλάδα εγώ ξυπνάω και κοιμάμαι.....

SAB SKY 4900 HD FTAC -  Triax Schotel  78/80 cm. op Moteck SG 2100A Diseqc 1.2 motor -  Single uni  LNB
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Wie kent deze nog? Patrick 0 1.451 13 July 2017, 12:02
Laatste bericht: Patrick
  Wie kent deze zanger bvi@chello.nl 3 3.092 08 February 2012, 20:54
Laatste bericht: bvi@chello.nl
  Kent iemand Floges in Bochum (Duitsland)? Yorgos 0 2.595 23 November 2009, 17:56
Laatste bericht: Yorgos

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)