Autohuur en appartement Pilion
#1
Hoi,

Vanaf 13 september zoek ik voor tien nachten een leuk onderkomen voor mijn gezinnetje (papa, mama en dreumes van 1 jaar oud) in Pilion. Oostkust of westkust maakt niet uit. Bij voorkeur een 2-kamer appartement voor max 50 euro per nacht met zwembad (de kleine is er gek op).Wie heeft er een leuke suggestie?

Daarnaast ben ik zoek naar een autoverhuurbedrijf (vanaf Airport) met leuke tarieven inclusief afkoop eigen risico. Op het internet ben ik Economycarrentals.com tegengekomen, maar deze krijgt geen beste recensies. Via normale websites betaal je het normale tarief, terwijl in september meer aanbod is dan vraag.

Alvast dank voor de reacties!

Richard
Quote
#2
Wij hebben reeds 4 of 5 x bij EconomyCarrentals gehuurd en dit is echt een prima broker, niets mis mee. Altijd alles keurig geregeld en veruit de goedkoopste. Je moet alleen even kijken welk verhuurbedrijf je uiteindelijk toegewezen krijgt. Zelf vind ik AutoUnion wat minder, maar als je dat aangeeft krijg je ook aanbiedingen bij bv. gerenommeerde bedrijven als Alamo en Avis.
Quote
#3
Ha Vito,

Dank voor je reactie. Site ziet er prima uit en het idee dat je je eigen risico afkoopt geeft mij een veiliger gevoel.

Richard
Quote
#4
hallo richard
hierbij een goede plaats en een goed verblijf met zwembad
dorp kala nera
studios pagaseon
bij dimitri zeg maar dat ik u gestuurd hebt
ik ga hier soms 2 maal per jaar

graag reactie indien goed en wat overeen gekomen
jean-louis beeken belgie

grt;);)
Quote
#5
(26 August 2014, 18:13)beeken schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




hallo richard
hierbij een goede plaats en een goed verblijf met zwembad
dorp kala nera
studios pagaseon
bij dimitri zeg maar dat ik u gestuurd hebt
ik ga hier soms 2 maal per jaar

graag reactie indien goed en wat overeen gekomen
jean-louis beeken belgie

grt;);)

Hio Jean Louis,

Het is Milina geworden. De keuze ging (wat mij betreft) tussen Afissos en Milina. Kala Nera viel af, omdat het toch wat drukker is. Ik zal vast wel een keer op het terras zitten aldaar .

Groet,
Richard
Quote
#6
Jean louis wij waren daar vorig jaar ook en ook heel tevreden, vooral met de goede zorg van dimitri
Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)