Pinautomaten Pelion
#1
Ter informatie voor de Peliongangers, dit jaar kon men nergens meer geld pinnen in de grote dorpen. De pinautomaten in Argalasti en Kala Nera zijn buitenwerking gesteld en je kan alleen maar in Agria pinnen (daar zijn er 2). We spraken met de lokale bevolking en die konden de logica er ook niet van in zien. Toeristen moeten nu steeds naar Agria rijden, wat vlak na Volos ligt. Niet echt handig dus, hopelijk komen ze volgend jaar tot inzien.
Quote
#2
Weet je ook wat de reden daarvan is? Idd knap onhandig als je geen huurauto hebt.
Quote
#3
Ik pin wekelijks in Argalasti. Daar is overigens wel 1 van de 2 verdwenen. Heel soms is de automaat leeg. Die kans is het grootst in augustus.
Quote
#4
(06 September 2014, 06:28)Jan Milina schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Ik pin wekelijks in Argalasti. Daar is overigens wel 1 van de 2 verdwenen. Heel soms is de automaat leeg. Die kans is het grootst in augustus.

Update: vanmorgen geen probleem bij de automaat in Argalasti.
Quote
#5
Van de zomer (juni 2014) 1x pin probleem gehad in Argalasti.

Apparaat was van slag maar dit was wel na een hevige regen- en onweersbui dus het kan ook een probleem van buitenaf geweest zijn.

De volgende dag kwamen er gewoon weer Euro's uit.
Cynthia's signatuur Neem ook eens een kijkje op mijn fotosite:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




of via de Facebook pagina
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





fotosmiley
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Pelion in de spotlights: Beste olijfolie Irini45 0 3.834 03 June 2016, 17:58
Laatste bericht: Irini45
  Pelion in de spotlights: Restaurant Kritsa (Portaria) Irini45 0 3.736 03 June 2016, 17:58
Laatste bericht: Irini45

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)