Grieksegids nieuws     
Top logeeradresje Rhodos stad gevraagd
#1
Wie o wie heeft de ultieme tip voor mij in Rhodos stad? We zoeken iets leuks, kleins, goeds (gastvrij/schoon) en niet in de grote hotelwijk. Het idee is om half oktober een weekje te gaan.

Alvast dank!
Quote
#2
hallo Corry,

dit moet een heeeel leuk hotelletje zijn (mijn dochter en schoonzoon wilden dit een aantal jaren geleden gaan runnen, maar een italiaans stel was hen voor)...

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






is ook op facebook:

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






via booking.com is het te boeken en denk ook rechtstreeks...


veel succes

robienne
Quote
#3
@Corry,Hotel Atikki in de oude stad van Rhodos is heel apart , leuk, kleinschalig Hotelletje met lieve eigenaren die s morgens een prima
ontbijt serveren in de knusse binnentuin
[Afbeelding: 1j7v36.jpg]
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#4
Klinkt goed, bedankt! Ik ga er eens informeren.
Quote
#5
leuk dat jullie allebei hetzelfde hotel aanbevelen
Quote
#6
kijk eens bij MUSES Erato apptment old town via stefanakis stefanos mooi goed gelegen en schappelijke prijs
rhodos holliday villas
Quote
#7
Wie weet in de old town rhodos een goede en gezellige goedkope zaak voor iets te drinken en ook een goede ouzeri gezocht
Quote
#8
Wie weet vlakbij de haven (Ferry) een leuk klein hotelletje voor één overnachting?
Quote
#9
Mij is ooit deze aanbevolen.
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#10
(11 July 2023, 10:39)SuWe21 schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Wie weet vlakbij de haven (Ferry) een leuk klein hotelletje voor één overnachting?

Kijk wel even bij welke haven je moet zijn, Rhodos heeft er meer !
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Archeologen herontdekken 2500jr oude stad Ger 4 2.469 14 December 2016, 20:38
Laatste bericht: chris
  Rhodos, de oude stad. jjohn 19 7.415 24 October 2016, 23:19
Laatste bericht: coby
  Pavlopetri - de verzonken stad Ger 1 1.789 06 April 2016, 07:29
Laatste bericht: Marian55
  Storm raast over Samos stad siepke 4 3.285 25 November 2013, 11:33
Laatste bericht: rhodosliefhebber

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)