Bedankt Xander, ècht jammer....!
#1
Multiquote:Kreta-prikbord:

Beste forumleden / prikkers,

Na 14 jaar gaat dit forum sluiten. In de loop van oktober kunnen geen nieuwe berichten meer worden geplaatst.
Vanaf dat moment zal het forum op ‘read only’ worden gezet.Dat wil zeggen dat vanaf moment berichten alleen nog gelezen kunnen worden.
Op termijn zal het forum geheel worden verwijderd zodat ook niet meer gelezen kan worden.

Reden van de sluiting van het prikbord is dat de beheerssrtuctuur van alle forums die onder Startpagine draaien wordt gewijzigd.
Een van de gevolgen daarvan is onder meer dat ik dit forum dan niet meer kan beheren.
Een andere reden is dat het aantal bezoekers op dit forum te laag is geworden om het verantwoord open te houden.

Ik dank jullie allen hartelijk voor de vele discussies die de afgelopen jaren op dit forum zijn geplaatst.

Met groet,
Xander
Bart0riste's signatuur Een vooroordeel is een mening die doorgaans niet op feiten is gebaseerd.....
Quote
#2
Ik beheer zelf óók twee Startpagina's; de Epirus en de Kythira Startpagina (met bijbehorende prikborden). Het is inderdaad zo dat Startpagina een poosje geleden is overgestapt naar een nieuwe layout'. De bijbehorende 'prikborden' worden momenteel ook omgezet naar een totaal nieuwe opmaak, genaamd 'Athene'. Het jammere is dat alle informatie (topics/berichten) op die prikborden bij een overgang (en vroeg of laat moet men overgaan) verloren gaat; je begint dan dus weer helemaal bij "af". Erg onhandig maar vooral jammer van al die verloren informatie.
Daarnaast hebben die nieuwe prikborden veel minder mogelijkheden dan de huidige, bijvoorbeeld een moderator aanstellen gaat helemaal (nog) niet.

Om een indruk te krijgen hoe die nieuwe Startpagina-prikborden eruit gaan zien hier een voorbeeldje van de
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




.

Ik ben er nog niet helemaal uit of ik wel of niet door wil gaan met mijn twee Startpagina's Epirus en Kythira; ik wacht nog even af wat de mede 'Startpagina-beheerders' doen en/of er nog op tijd drastische verbeteringen voor de nieuwe prikborden vanuit Startpagina worden doorgevoerd.

Ook ik wil mijn collega Xander bedanken voor zijn goede werk de afgelopen jaren. Het is/was vaak niet gemakkelijk; niet iedereen werkte daar mee om er een fijn prikbord van te maken zoals we allemaal weten. En als je dan bedenkt dat er nogal wat tijd in gaat zitten en dat je het allemaal als liefhebberij en vooral pro deo doet, is dat wel een compliment waard lijkt me.
Quote
#3
(11 September 2014, 19:46)Bart0riste schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Multiquote:Kreta-prikbord:

Beste forumleden / prikkers,

Na 14 jaar gaat dit forum sluiten. In de loop van oktober kunnen geen nieuwe berichten meer worden geplaatst.
Vanaf dat moment zal het forum op ‘read only’ worden gezet.Dat wil zeggen dat vanaf moment berichten alleen nog gelezen kunnen worden.
Op termijn zal het forum geheel worden verwijderd zodat ook niet meer gelezen kan worden.

Reden van de sluiting van het prikbord is dat de beheerssrtuctuur van alle forums die onder Startpagine draaien wordt gewijzigd.
Een van de gevolgen daarvan is onder meer dat ik dit forum dan niet meer kan beheren.
Een andere reden is dat het aantal bezoekers op dit forum te laag is geworden om het verantwoord open te houden.

Ik dank jullie allen hartelijk voor de vele discussies die de afgelopen jaren op dit forum zijn geplaatst.

Met groet,
Xander
Quote
#4
Wat jammer van de sluiting/verandering van de startpagina/prikborden van van alles,keek er toch geregeld op,zeker op die van Kythira!Met dank aan de beheerders.Er gaat dan ook heel wat informatie verloren dat is zeker,Ger!
Quote
#5
Even om misverstanden te voorkomen:
Deze topic gaat over een prikbord van Startpagina, Oríste gaat absoluut NIET sluiten hoor!
Kreeg namelijk vanochtend een aantal mailtjes van ongeruste leden -en niet-leden die wél meelezen- die me vroegen om toch vooral door te gaan met Oríste! :)

Dus geen paniek mensen, het inmiddels vertrouwde Oríste! - jóuw Griekenland-forum blijft gewoon online.
Quote
#6
Ik keek nooit op startpagina en de bijbehorende prikborden omdat ik het vrij onoverzichtelijk vond. Dit forum is veel overzichtelijker (en naar mijn bescheiden mening ) ook gezelliger.
Quote
#7
Wel gezellig(er),maar er staan ook geregeld verhalen ,foto's en informatie op(prikpagina) die hier misschien weer niet tot hun recht zouden komen? We zien wel ,het een komt het ander gaat !
Quote
#8
ik hoop alleen dat diegenen die het ginder verziekt hebben het hier ook niet gaan doen
Quote
#9
(12 September 2014, 17:28)kritikaster schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




ik hoop alleen dat diegenen die het ginder verziekt hebben het hier ook niet gaan doen

Ik vind dit echt een heel leuke uitspraak
Quote
#10
(12 September 2014, 18:23)Cornelius schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




(12 September 2014, 17:28)kritikaster schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




ik hoop alleen dat diegenen die het ginder verziekt hebben het hier ook niet gaan doen

Ik vind dit echt een heel leuke uitspraak

Ik vind er totaal niets leuks aan. Het is in-en-in triest dat zo'n klein clubje dat voor mekaar heeft gekregen Angry
En Cornelius, persoonlijk vind ik dat jij in deze ook niet helemaal vrijuit gaat dus een pas op de plaats zou je sieren Confused
Quote
#11
Multiquote:Ik vind er totaal niets leuks aan. Het is in-en-in triest dat zo'n klein clubje dat voor mekaar heeft gekregen Angry
En Cornelius, persoonlijk vind ik dat jij in deze ook niet helemaal vrijuit gaat dus een pas op de plaats zou je sieren Confused

Niets een klein Clubje deze pagina is jaren lang totaal verkeerd beheerd, Xander het het geweldig gedaan maar kon de schade niet herstellen.
En verder reageer ik op een nette manier en ga ik hier niet op in.
Ik vind zo wie zo dit bericht hier niet thuishoren, de motivatie van de topicstarter om het hier te plaatsen kan ik wel raden.
Quote
#12
Nu dat het einde van het ander forum is aangekondigd gaat hij hier beginnen. Ik hoop alleen dat GER snel en gepast tussenkomt anders is het hier binnen afzienbare tijd ook gedaan. Dat heerschap moet en zal altijd gelijk hebben en het laatste woord hebben en alles en iedereeen beledigen en afbreken.
Quote
#13
(12 September 2014, 18:40)Cornelius schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




..........., de motivatie van de topicstarter om het hier te plaatsen kan ik wel raden.

Beste Cornelius, dit soort insinuaties van jou zijn nergens voor nodig en ook niet erg netjes. Derhalve ook absoluut ongewenst op dit forum.

Mede gezien de gebeurtenissen op dat andere forum én de gevolgen ervan worden dit soort 'op de man spelen' uitspraken niet meer geduld op Oríste. Mocht men zich daar schuldig aan blijven maken zal ik niet schromen om deze personen tijdelijk op de 'moderatie vooraf' lijst te zeggen. Dat wil zeggen dat berichten van die persoon in kwestie eerst worden gecontroleerd door een moderator alvorens ze geplaatst (of juist niet) worden. Bij herhaling wordt de persoon in kwestie tijdelijk of zelfs permanent verwijderd van dit forum.
Ik weet het: mag niet, niet netjes, censuur enz, enz, maar ik wil met alle beschikbare middelen voorkomen dat dit forum ook om zeep wordt geholpen.

Ik hoop op een ieders begrip in deze zodat Oríste! 'the place to be' blijft voor iedereen die Griekenland een warm hart toedraagt.

Ger
Oríste! - jóuw Griekenland-forum
Quote
#14
Ger, ik ben het volledig met je eens, en als er personen zijn die zich hierdoor aangesproken voelen, hebben die dat helemaal aan zich zelf te danken.
Damiaatje's signatuur Je hoeft de top niet te bereiken, halverwege de berg is het uitzicht ook fantastisch.Big Grin

Als je met twee voeten op de grond blijft staan, kom je geen stap verder. Cool
Quote
#15
toppie Ger, men weze bij deze verwittigd
Quote
#16
Groot gelijk Ger
Dit forum is er om leuke maar ook minderleuke berichten over Griekenland te plaatsen en natuurlijk te lezen
Elkaar helpen bij vragen en natuurlijk niet om elkaar uit de pan te vegen.
Laten we er met zijn allen voor zorgen dat dit het leukste en gezelligste Griekenland forum is en vooral ook blijft
Quote
#17
Groot gelijk Ger
Klasse
Quote
#18
Ben reuzeblij dat dit plezierige en informatieve forum blijft bestaan en hoop dat Ger zal ingrijpen als hij dat nodig vindt.
Bedankt en succes Ger!
Antoinette.
Quote
#19
Ik heb in de tekst zoals in het eerste overgenomen bericht van het Kreta prikbord in dit draadje niet genoemd dat ik van het 'op de man spelen' meer dan genoeg had.
Dat is zeker ook een reden geweest om niet te zoeken naar mogelijkheden om het Kreta prikbord bij Startpagina voort te zetten.

De technische opzet van Startpagina voorziet niet in een adequaat hulpmiddel om bepaalde prikkers uit te sluiten of beter te kunnen volgen (zoals moderatie voor publicatie). Om die reden ging het gezeur van steeds dezelfde prikkers maar door.

Het enige wat ik kon doen was deze prikkers een PB sturen waarin ik ze, achteraf dus, op hun ongewenste gedrag wees.
Veel hielp dat helaas niet.

Gelukkig voorziet Oriste in een 'Kreta hoekje'.
De Kretafans kunnen dus volop informatie blijven uitwisselen.
Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)