Leden: 1.987
#1
Het lijkt er op dat we binnen 2 weken het 2000ste lid mogen verwelkomen! duimpie
Harma's signatuur Pluk de dag 
                         gremo
Quote
#2
(16 September 2014, 19:06)Harma schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Het lijkt er op dat we binnen 2 weken het 2000ste lid mogen verwelkomen! duimpie

Waarvan er ruim 1600 al langer dan een maand niet meer online geweest zijn.
Waarvan er er ruim 1500 langer dan drie maanden niet meer online geweest zijn.
Waarvan er bijna 1300 al langer dan een jaar niet meer online geweest zijn.

Het lijkt er op de de over grote meerderheid alleen lid wordt om eens te lezen en dat net zoals elders er maar een kleine groep is die actief is.
De meeste worden lid om alles te kunnen lezen haal die blokkade weg en 75 procent wordt geen lid
Zal me wel weer de nodige onzinnige commentaren opleveren dit bericht maar het zij zo.
Quote
#3
Ach man, waarom weer zó negatief en denigrerend? Je vraagt er gewoon om, onzinnige commentaren te krijgen.
Bekijk het misschien eens van de kant van het halfvolle glas. 400 zijn de laatste maand wel online geweest en hebben een bericht geplaatst, een vraag gesteld (en waarschijnlijk een bevredigend antwoord gekregen), zelf een antwoord geplaatst, een opmerking gemaakt of interessante berichten/topics bekeken.
Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#4
(16 September 2014, 20:01)Patrick schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Ach man, waarom weer zó negatief en denigrerend? Je vraagt er gewoon om, onzinnige commentaren te krijgen.
Bekijk het misschien eens van de kant van het halfvolle glas. 400 zijn de laatste maand wel online geweest en hebben een bericht geplaatst, een vraag gesteld (en waarschijnlijk een bevredigend antwoord gekregen), zelf een antwoord geplaatst, een opmerking gemaakt of interessante berichten/topics bekeken.

Dat er meer mensen zijn die enkel lezen heeft misschien te maken met het feit dat er hier een gozer zit die je over je heen krijgt als je iets schrijft wat niet in ZIJN kraam past, hé Kees alias Cornelius.
Jef Dockx's signatuur " Εγώ... σαλεύω, ή το νησι... ταξιδεύει; "
                                                      ( Κ. Ι. ΣΕΡΒΑΝΤΩΝΑΚΗ )

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#5
(16 September 2014, 19:53)Cornelius schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




(16 September 2014, 19:06)Harma schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Het lijkt er op dat we binnen 2 weken het 2000ste lid mogen verwelkomen! duimpie

Waarvan er ruim 1600 al langer dan een maand niet meer online geweest zijn.
Waarvan er er ruim 1500 langer dan drie maanden niet meer online geweest zijn.
Waarvan er bijna 1300 al langer dan een jaar niet meer online geweest zijn.

Het lijkt er op de de over grote meerderheid alleen lid wordt om eens te lezen en dat net zoals elders er maar een kleine groep is die actief is.
De meeste worden lid om alles te kunnen lezen haal die blokkade weg en 75 procent wordt geen lid
Zal me wel weer de nodige onzinnige commentaren opleveren dit bericht maar het zij zo.

Cornelius, ik begin langzamerhand dóódmoe van je te worden. En gezien de talloze 'gerapporteerde berichten' die ik telkens ontvang n.a.v. het zoveelste dubieuze, denigrerende of zelfs beledigende bericht van jouw kant ben ik duidelijk niet de enige. Is het nou zó moeilijk om eens iets positiefs te melden i.p.v. dit voortdurende negatieve geneuzel en dat afkraken van andermans berichten?
Als het je hier allemaal zo tegenstaat waarom zoek je niet gewoon een forum dat beter bij je aansluit? Ik denk dat je hier menig Oríste-forumlid een groot plezier mee zou doen. Ik ben er nu in ieder geval helemaal klaar mee!
Quote
#6
Tja, toch slaat Cornelius af en toe wel de spijker op zijn kop, Ger. En dat heeft niets te maken met negativisme. Ik vind het echt super leuk dat er 2000 leden aan zitten te komen, maar feit is gewoon dat er niet heel veel mensen echt heel actief zijn. Vaak melden mensen zich aan, stellen een vraag en je ziet ze nooit meer terug. Ditzelfde is op andere reisfora ook wel zo, maar bv. op andere fora heb je wel heel veel actieve gebruikers.
Quote
#7
(16 September 2014, 21:31)Vito schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Ditzelfde is op andere reisfora ook wel zo, maar bv. op andere fora heb je wel heel veel actieve gebruikers.

Veel mensen dúrven niets meer te schrijven door de reden die Jef hieronder al aangaf:

(16 September 2014, 20:56)Jef Dockx schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Dat er meer mensen zijn die enkel lezen heeft misschien te maken met het feit dat er hier een gozer zit die je over je heen krijgt als je iets schrijft wat niet in ZIJN kraam past, hé Kees alias Cornelius.
Quote
#8
Ik schrijf niet veel, maar lees dagelijks de geposte berichten, met heeeel veel plezier.
Ben heel vaak in Griekenland geweest, maar helaas door mijn gezondheid, zit dat er voorlopig niet meer in.
Maar het doet me veel goeds om jullie verhalen te lezen.
Dus ben ik eigenlijk toch wel een actief lid.
Quote
#9
Ben pas 3 weken "lid" van dit geweldige forum en geniet elke dag van de mooie en interessante verhalen en tips die er worden vermeld. Ik kan nog niet overal mee mee discussieren, maar dat komt vanzelf wel.
En ik doe het natuurlijk ook om de Griekse postzegel zoveel mogelijk te promoten. Dus probeer ik bijna dagelijks wat van me te laten horen.
Nogmaals bedankt Ger voor de uitnodiging om dit forum te bekijken en zelf een nieuwe rubriek te openen met Griekse verzamelingen, zoals jullie hebben gezien hebben hier toch al zo'n 1400 bezoeken gehad cool1 op naar de 2000!
Always look on the bright side of life!
[Afbeelding: kua1v.jpg]
Eugene's signatuur Verzamelaar van Griekse postzegels (ελληνικά γραμματόσημα), Griekse bankbiljetten en Griekse munten

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#10
Ik sluit me aan bij war maria alida hierboven geschreven heeft. Alhoewel ik in sommige periodes vrij actief tot zeer actief geweest ben, zijn er ook periodes waarin ik niet meteen een aanleiding zie om op berichten te reageren. Maar ik lees wel een aantal items, zij het soms heel selectief.
Het wil dus niet zeggen omdat je een poosje niet actief te zien bent op het forum, dat je afwezig zou zijn.

Hoe dan ook: met zo goed als 2.000 leden: een grote, knappe Griekse 'familie'.
En een pluim aan de beheerder/moderator om het steeds in goede banen te (blijven) leiden.
vlagreco's signatuur YAMAS !   ->  
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




 
Quote
#11
aan Cornelius, Cees en ja hoor, ook Kees : Ik en met mij velen, zo een kleine 2000 ,zouden het op prijs stellen dat je voortaan iedereen hier op dit forum in zijn waarde laat en op een GEZONDE wijze meningen en ervaringen uitwisselt. Het geduld van de moderators is door U al genoeg op prijs gesteld. Verder kan ik er maar 1 ding hier aan kwijt : Ik benijd je entourage niet, man man man, wat moeten die mensen afzien zèg. Aan diegenen die meer actieve gebruikers zoeken, wel er is niemand die jullie tegenhouden om daar verder de show te gaan stelen hé.
Quote
#12
Ik zeg .....OP NAAR DE 2000

Ik vind het een geweldig forum en complimenten naar Ger dat hij dit voor mekaar heeft gekregen.
Ik kijk niet elke dag maar wel heel vaak.

IK VIND HET HEERLIJK OM BIJ DEZE GRIEKSE FAMILIE TE HOREN !!!!

En diegene die dat niet vinden kunnen beter niet reageren.
En diegene WAT reageren hebben meestal wat leuks te melden.

Ger gank zoe door dich duis ut prima.!!!!!!!!

Groetjes ein trouw lid

Els en Jac Cuijpersgreeksmiley2
Quote
#13
Op 27 maart 2012 melde het 1000ste lid zich aan, eigenlijk was het een oud/nieuw lid maar dat mag de pret niet drukken, mijn aanbod wat toen een kleine prijs, dit lid wou toen niet, deze prijs staat nog altijd, nu voor het 2000ste lid, als zij/hij in de buurt is een tochtje met mijn kaik in de baai van Mirambellou rond Agios Nikolaos, mooier kan ik het niet makenBig Grin
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote
#14
@Arthur. En ik weet nog wie dat 1000ste lid was op 27 maart 2012. Tja Confused
Quote
#15
goedemorgen,griekenland familie,hier mee meld ik me aan als 2000e lid
want zo,n boottochtje lijkt me wel wat .

Groeten uit een warm (25gr.)Rotterdam.

JVW.
Quote
#16
Beste mensen leren jullie het dan nooit?
Niet reageren op Cornelius, en zijn reacties gewoon negeren
.
Quote
#17
Já, Oriste groeit gestaag en da's denk ik toch op de eerste plaats een compliment waard aan Ger. Zonder zijn bezielende leiding, geduld en wijsheid was de 2000e registratie waarschijnlijk nog ver weg geweest. Misschien een leuk idee @Arthur om samen met de 1000e èn de komende 2000e samen het ruime sop te kiezen....?
Bart0riste's signatuur Een vooroordeel is een mening die doorgaans niet op feiten is gebaseerd.....
Quote
#18
(17 September 2014, 13:27)dashboot2005 schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




goedemorgen,griekenland familie,hier mee meld ik me aan als 2000e lid
want zo,n boottochtje lijkt me wel wat .

Groeten uit een warm (25gr.)Rotterdam.

JVW.

Jij mag altijd mee @Jan, je bent alleen zo weinig op Kreta.
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote
#19
Mooi! 2000 Geweldig.

Ik zelf ben ook nog niet zo lang hier. Lees met enige regelmaat. Plaats af en toe wat en reageer soms. Het is gewoon een leuk forum.

Moet Cornelius wel een beetje gelijk geven. Ben ook lid geworden om te kunnen lezen hier. Maar wel blijven hangen. Wink

Ik ben groot voorstander van een vrij internet. En derhalve heb ik even getwijfeld of ik mij wel aan zou moeten/willen melden hier. Want het is immers een beetje achter gesloten deuren.

Ik vind dat iedereen alles mag lezen alleen aangemelde gebruikers kunnen/mogen reageren.

Greetzzz BruJa
Quote
#20
Hoewel ik niet vaak actief ben op dit forum,kijk ik wel bijna iedere dag
even wat andere mensen hebben te melden. Ik vind het altijd prettig
om leuke tips en ervaringen te lezen van mensen die van Griekenland
houden en er veel over weten. En wat betreft lieden zoals Cornelis,
negeren,negeren,negeren en nooit op reageren.

Rian.
Quote
#21
Is het dan zo erg als je alleen maar meeleest en niet "actief" bent???
De een is nou eenmaal wat expressiever dan de ander, Niks mis mee.
Zelf heb ik ook niet altijd tijd om regelmatig het forum te bezoeken. Maar dan lees ik weer snel even alle posten door om te kijken wat er zoal aan nieuws is hier. Helaas moet ik dan regelmatig zuchten om de onnodig idiote reacties... maar meestal reageer ik niet. Ben ik dan ook gelijk niet-actief?
Wat mij betreft is die 2000 leden een hele prestatie!
Quote
#22
Hoe dan ook....vandaag weer 1 lid dichterbij de 2000!
Zelf ben ik ook niet erg actief maar lees wel veel mee......
Harma's signatuur Pluk de dag 
                         gremo
Quote
#23
(17 September 2014, 15:38)Arthur schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




(17 September 2014, 13:27)dashboot2005 schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




goedemorgen,griekenland familie,hier mee meld ik me aan als 2000e lid
want zo,n boottochtje lijkt me wel wat .

Groeten uit een warm (25gr.)Rotterdam.

JVW.

Jij mag altijd mee @Jan, je bent alleen zo weinig op Kreta.

Sorry Athur,wegens ziekte en chronies geld gebrek kan ik de laatste jaren niet weg.
Misschien als het niet zo warm is kan ik in oktober misschien een weekje.
Ryan air is niet zo duur vanaf charlois.

Groeten uit een zonnig Rotterdam.
Quote
#24
Zoals het nu gaat zal vandaag of morgen het 2000ste lid aangemeld worden.....
Harma's signatuur Pluk de dag 
                         gremo
Quote
#25
Ik denk dat de klap vandaag nog gaat vallen. Hiep, hiep, h.....
Quote
#26
Hallo allemaal. Ik ben vandaag lid geworden, maar moet het allemaal nog wat leren. Komt goed.
Volgens mij ben ik voor de klap. lid 1999. kiss
Quote
#27
Goedas, maar wel heel welkom hoor. Veel plezier.
Cor.
Quote
#28
Ger Gefeliciteerd!

[Afbeelding: ht5stf.jpg]

llpm is vandaag de 2000e lid geworden .... Welkom op dit forum .
Quote
#29
Welkom op Oríste! 'llpm', zoals je ziet ben jij degene die het magische getal van 2000 leden compleet hebt gemaakt.
Heel veel lees- en schrijfplezier hier op het forum!

[Afbeelding: kalosirthate.jpg]

Misschien wil je je even aan ons voorstellen? :)
Quote
#30
Ger en natuurlijk de tweeduizendste hier, van harte proficiat!

[Afbeelding: 29esps5.jpg]
Bart0riste's signatuur Een vooroordeel is een mening die doorgaans niet op feiten is gebaseerd.....
Quote
#31
Op naar de volgende mijlpaal! Welkom 2000ste lid en proficiat Ger!
Quote
#32
GER ......ghost

Dit is weer een mijlpaal... 2000 leden... je mag er best trots op zijn.
Wat ooit begon met een paar fotos en verhaaltjes is uitgegroeid naar een fantastisch forum waar iedereen een grote Griekse familie is...

En natuurlijk het 2000 ste lid van harte welkom in de familie, envanaf nu heel veel leesplezier daar waar wij al heel lang van genieten.....
Zou inderdaad leuk zijn als je je zou voorstellen zodat alle 1999 leden wie je bent...

Groetjes Els en Jac Cuijpersvlaggetje.gif
Quote
#33
llpm, welkom als 2000ste lid.
Ger, gefeliciteerd!
Harma's signatuur Pluk de dag 
                         gremo
Quote
#34
gefeliciteerd Ger. als ik terug denk aan de startpagina prikbord ben ik blij dat het nu zo is.
op naar de 3000.
Quote
#35
(26 September 2014, 15:58)Tzimis Bazoukas schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




als ik terug denk aan de startpagina prikbord ben ik blij dat het nu zo is.

Tja Tzimis, dát waren nog eens tijden. Helaas is er van die prikborden niet veel meer over.......
Quote
#36
heel mooi 2000 leden ,actief,soms ook maar alleen lezen ,en soms antwoord geven
of een foto plaatsen,dat moet gewoon kunnen
Quote
#37
Dag @Ger. Tgv. de 2000ste ging ik nog even terug in de tijd (ook gegroet Kyriakos!):

Ik citeer uit onze mail-wisseling een stukje van 01-09-2009:

"By the way, op m'n Griekse-tv forum (
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




) heb ik inmiddels ook een off-topic hoofdstuk gemaakt "Yassas! Ti Kanis? Schuif aan in het Griekse "Kafenion" in de hoop dat daar ook een gezellig clubje Griekofielen af en toe een frappeetje komt drinken. We zien wel of er draagvlak voor is.

Groetjes,

Ger"

Remember? Nou en of er draagvlak voor bleek te zijn.Gefeliciteerd
Quote
#38
Nou en of ik me dat herinner Aleko. Ik wilde toen "eventjes een proefballonnetje oplaten" op een klein forumpje dat ten doel had om mensen met een satellietschotel óók Griekse radio en televisie te kunnen laten ontvangen ;)
Inmiddels is een een beetje 'uit de hand gelopen' Big Grin

Wie had toen ooit gedacht dat dit forum binnen no-time tot het grootste Nederlandstalige Griekenlandforum zou uitgroeien? Ik in ieder geval niet Blush

Maar dat maakt het wel ontzettend leuk om te doen, ik 'sleutel' nog altijd graag aan dit steeds leuker en drukker wordende forum.

Op naar de volgende mijlpaal :)
Quote
#39
Niet het 2000ste lid, maar wel onwijs leuk dat ik dit forum heb gevonden.... Ik heb al behoorlijk wat forumervaring, en heb dus geen last (meer) van koudwatervrees op dat gebied... Ik vermoed wel dat jullie me her en der gaan terugvinden in de topics. Ik vind het in ieder geval erg leuk om mee te kletsen op een forum en als enorme Kreta fan, hoop ik me hier thuis te gaan voelen.
Quote
#40
welkom Finanda, er zijn hier nog meerdere Kretagestoorden, onder wie ik haha
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  4001 leden Arthur 2 995 11 July 2020, 21:39
Laatste bericht: Arthur
  Wat denken de forum leden hiervan? Arthur 9 3.254 15 July 2017, 14:58
Laatste bericht: Tzimis Bazoukas
  Gefeliciteerd met 3000 leden Karidiès 1 1.826 30 October 2016, 21:30
Laatste bericht: Ger
  2500 leden Arthur 11 7.803 09 August 2015, 11:26
Laatste bericht: Arthur
  Aan alle Oríste! - leden: Bedankt! Ger 22 14.629 05 January 2015, 00:32
Laatste bericht: iakovos
  Meeting Oríste-leden? Tukkeroscar 82 55.822 03 November 2014, 15:40
Laatste bericht: ostria

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)