Site met veel Griekse films
#1
Ik weet niet of jullie 'm al kennen maar ik vond gisteren een site waar veel films uit Griekenland op vermeld staan inclusief informatie erover.
Je kunt de films daar zelfs ook meteen downloaden.

Pagina 1
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





Pagina 2
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




&max-results=20
Pagina 3
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




&max-results=20

Best een leuke site, weet er iemand of er meer van dit soort sites bestaan?

Yassas, Yorgos greekfilm
Quote
#2
Ook hier vindt je alle mogelijke Griekse films:

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




&imgrefurl=http://tehparadox.com/forum/f56/greek-movie-collection-eng-subs-295945/&usg=__ffpP8shx36oOIQortSc6I316KP0=&h=355&w=250&sz=46&hl=nl&start=4&itbs=1&tbnid=vANtgYaiWkEMYM:&tbnh=121&tbnw=85&prev=/images%3Fq%3DTo%2Boneiro%2Btou%2Bskylou%26hl%3Dnl%26sa%3DG%26gbv%3D2%26tbs%3Disc​​h:1

En als je daar lid wordt kan je ze zelfs downloaden.......

Ger
Quote
#3
Leuke sites Ger, er staan inderdaad erg veel Griekse films op.
Ik heb er gisteren 2 gedownloaded maar ik krijg ze niet afgespeeld op m'n DVD en Blurayspeler. Doe ik iets fout?
Per film krijg ik 2 bestanden; een .avi en een .srt.
Moet ik verder nog iets doen?

K-A
Quote
#4
Dag Anna, het kan dat je dvd speler / blueray speler geen avi kan lezen.

Dan heb je de keuze :

ofwel koop je een multimediaserver die alles leest
ofwel brand je een DVD met die avi ( nogal omslachtig)
ofwel bekijk je film met een mediaplayer, bv. VLClan

Dirk


(03 April 2010, 10:41)Karen-anna schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Leuke sites Ger, er staan inderdaad erg veel Griekse films op.
Ik heb er gisteren 2 gedownloaded maar ik krijg ze niet afgespeeld op m'n DVD en Blurayspeler. Doe ik iets fout?
Per film krijg ik 2 bestanden; een .avi en een .srt.
Moet ik verder nog iets doen?

K-A
Quote
#5
Als het goed is heb je een .avi bestand en één of meerdere .srt-bestanden. De .avi is de film zelf en het .srt bestand de ondertitels.

Ik brand er altijd een DVD mee en gebruik hiervoor "DVD-Flick" dat je
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




kunt downloaden. Gaat prima en vrij eenvoudig.
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




vindt je een duidelijke uitleg. Begin halverwege pas te lezen bij "Jouw gedownloade film op DVD branden (inclusief ondertiteling)" , de film heb je immers al gedownloaded.
Let wel: het processen en branden van een film duurt zo'n 2 à 3 uur. Je kunt een vinkje zetten bij "pc afsluiten na afloop" en 'm dan bijvoorbeeld laten lopen als je weg bent of naar bed gaat.

Ik heb vorige week 2 films van die site gehaald,
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




van Dennis Iliadis en
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




van Angelos Frantzis.

Volgens de recencies sterke films, ik ben benieuwd.

Succes,

Ger
Quote
#6
bedankt voor de tip, ik heb er al veel gedownload nu, maar ik werd op smallband gezet hier verdorie
Quote
#7
Als je er eenmaal mee begint lijkt het wel een verslaving. Ik heb er al heel wat van die site afgehaald én gekeken.

Eleni
Quote
#8
Dag Ger, site opent niet , zet je hem er nog eens op , mvg, Dirk


(02 April 2010, 19:39)wageral schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Ook hier vindt je alle mogelijke Griekse films:

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




&imgrefurl=http://tehparadox.com/forum/f56/greek-movie-collection-eng-subs-295945/&usg=__ffpP8shx36oOIQortSc6I316KP0=&h=355&w=250&sz=46&hl=nl&start=4&itbs=1&tbnid=vANtgYaiWkEMYM:&tbnh=121&tbnw=85&prev=/images%3Fq%3DTo%2Boneiro%2Btou%2Bskylou%26hl%3Dnl%26sa%3DG%26gbv%3D2%26tbs%3Disc​​h:1

En als je daar lid wordt kan je ze zelfs downloaden.......

Ger

Quote
#9
Hij doet het inderdaad niet meer Dirk. Ik heb even gegoogeld en las op een Engels forum dat de site niet meer bestaat.
Jammer, er stonden veel leuke films op......

Ger
Quote
#10
Volgens mij werkt hij weer kijk maar
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#11
Dirk bedoelde de link die in z'n berichtje stond Theeke, de door jou genoemde site werkt inderdaad.
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Complete Griekse films op Youtube Ger 4 5.108 10 August 2015, 12:45
Laatste bericht: Jessica
  Films over Grieken - Griekenland Corry 5 4.392 26 May 2014, 22:08
Laatste bericht: Corry
  Griekse films op YouTube Natascha 16 11.558 08 December 2013, 14:16
Laatste bericht: Tzimis Bazoukas
  Griekse films Bob Rempetis 24 17.939 11 February 2013, 11:54
Laatste bericht: greece67
  Ruilbeurs ook voor films / DVD's? KarenAnna 2 3.968 20 January 2010, 08:19
Laatste bericht: Ger
  2 films anita 2 3.276 18 January 2010, 11:51
Laatste bericht: anita

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)