Gejat van de Papas te Rotterdam
#1
Star 
Beste Leden,

Dit bericht kwam ik op Facebook tegen:

"Griekse-orthodoxe priester bestolen van icoon in Rotterdam.

Uit de auto van een Grieks-orthodoxe priester uit Rotterdam zijn afgelopen weekend voorwerpen gestolen die bij erediensten worden gebruikt. Een deel van de buit werd in de buurt teruggevonden, maar een zilveren kistje waar een icoon in zat is nog spoorloos, meldt de politie dinsdag.

Het kistje werd zaterdagmiddag ontvreemd uit de Grieks-orthodoxe kerk Agios Nikolaos op de Westzeedijk. De politie denkt dat het zilveren object van ongeveer 45 bij 25 centimeter mogelijk te koop is aangeboden en roept mensen die meer weten op aan de bel te trekken."

Op Facebooksite van Griekseagenda.nl kun je dit bericht terug vinden.

Kalo Vradi

Dick
Quote
#2
En het kistje had wel een héél bijzondere inhoud, getuige
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




.
(Ik moet bekennen dat ik een glimlach niet kon onderdrukken.)
Quote
#3
(10 September 2014, 18:44)Tina K. Noume schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




En het kistje had wel een héél bijzondere inhoud, getuige
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




.
(Ik moet bekennen dat ik een glimlach niet kon onderdrukken.)

Als al die stukjes van het bewuste Kruis op een hoop legt heb je direct een heel bos !!!!!
Jef Dockx's signatuur " Εγώ... σαλεύω, ή το νησι... ταξιδεύει; "
                                                      ( Κ. Ι. ΣΕΡΒΑΝΤΩΝΑΚΗ )

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)