goedkoop ticket Heraklion Wie kan mij helpen?
#1
Beste forumleden,

Ik lees regelmatig dat jullie er in slagen om goedkoop tickets van en naar Kreta te bemachtigen.
Ik zoek voor 2 personen een enkele reis vanaf Heraklion richting Nederland op 23/10 (ik ben helaas niet flexibel met de datum). Dit mag ook Brussel, Keulen, Dusseldorf of iets dergelijks zijn. (Meerdere) overstappen maakt mij ook niks uit. Voorwaarde is dat de aankomsttijd niet later is dan ca. 20.00 uur.
Ik kom zelf bij Transavia uit (190 euro voor een enkeltje), maar daar komt een behoorlijk bedrag bij (stoel met meer beenruimte omdat ik lang ben, bagagekosten etc.).
Kunnen jullie mij misschien helpen?
ALvast hartelijk dank!
Quote
#2
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Kijk eens op TUIfly.com

Hebben vaker een goede prijs
Quote
#3
Els, dank voor je reactie!
Bij Tuifly helaas ook geen betaalbare mogelijkheden. Ik wilde vandaag bij Transavia gaan boeken, was het sinds gisteren 60 euro duurder per persoon! € 250,-- voor een enkeltje is echt niet leuk meer. Heb uiteindelijk Aegean geboekt voor rond de 30 euro minder dan Transavia maar dan wel inclusief bagage, maaltijden en mogelijkheid tot stoelreservering. Is toch even andere koek he?
Quote
#4
Je had wat meer geduld kunnen hebben. Die prijzen gaan op en neer en in feite betaalt de dure stoel het goedkope ticket van je buurman. Je had ook nog kunnen vertrekken vanaf Chania naar Eindhoven, wel een stukje met de bus. Prijs vandaag 157 euro kaal, maar is morgen wellicht weer een stuk goedkoper.
Quote
#5
Beste Chris,
Als ik voor 2 personen kies, dan kost het direct al 185 euro. Nadeel is ook dat de aankomsttijd van Ryan Air te laat is. In verband met verplichtingen moet ik voor 20 uur in NL zijn.
Je hebt natuurlijk gelijk dat de prijzen schommelen. Het risico is echter nogal groot door lang te wachten als je niet flexibel kunt zijn wat voor mij geldt in dit geval. Het is precies in de herfstvakantie en de prijzen lijken alleen maar te stijgen...
Maar goed, ik heb nu een ticket, al betaal ik er voor mijn gevoel wel (te) fors voor.
Quote
#6
De praktijk leert ons dat wanneer je een goedkoop vliegticket wilt bemachtigen, je toch enige flexibiliteit moet hebben. Hetgeen ik hierboven gelezen heb, is deze flexibiliteit niet aanwezig. Dat betekend dat je je schikt in je lot, of dat je enorm veel geluk moet hebben om toch nog een goedkoop vliegticket te bemachtigen. Maar ik begrijp dat je voor de eerste optie hebt gekozen.
Damiaatje's signatuur Je hoeft de top niet te bereiken, halverwege de berg is het uitzicht ook fantastisch.Big Grin

Als je met twee voeten op de grond blijft staan, kom je geen stap verder. Cool
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  goedkoop vliegen naar Kreta en Athene Arthur 19 14.057 01 December 2014, 21:35
Laatste bericht: TreinopStad
  goedkoop naar Kreta Arthur 0 2.666 04 March 2011, 16:49
Laatste bericht: Arthur

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)