SNELLE vertragingen
#1
Goede morgen

Zit ik even te kijken op de luchthavens of er nog veel toeristen komen met dit slechte weer zie ik wel iets héél vreemdsConfused
Vliegend personeel mag 10 uur vorafgaand een vlucht NIET drinken, maar wat deze medewerker gisteren gedaan heeft Huh
[Afbeelding: se9cu8.jpg]
Bijna iedere vlucht MET vertraging is EERDER binnen Big Grin
Wat gaat de tijd toch snel, gebruikt hem welCool
Quote
#2
Haha, heel opmerkelijk...
Quote
#3
Bij de arrivals in Heraklion staan soms vluchten die nog moeten landen helemaal niet op het beeld scherm, ook op de flighttracker zijn ze niet te zien.
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote
#4
(28 September 2014, 11:12)Arthur schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Bij de arrivals in Heraklion staan soms vluchten die nog moeten landen helemaal niet op het beeld scherm, ook op de flighttracker zijn ze niet te zien.

Klopt, Rhodos idem dito. Volgens de luchthaven daar is mijn dochter er dit jaar nooit geweest, LOL, Big Grin
JohanV's signatuur Many people walk in and out our lives, but only true friends leave footprints.

[Afbeelding: footsteps.png]
Quote
#5
iemand op een verkeerd knopje gedrukt
Quote
#6
(28 September 2014, 11:12)Arthur schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Bij de arrivals in Heraklion staan soms vluchten die nog moeten landen helemaal niet op het beeld scherm, ook op de flighttracker zijn ze niet te zien.

Hé Arthur
Dat is mij ook al meerdere malen opgevallen, of dit nu te maken heb met het doorvliegen of vanaf een ander eiland komen of zelfs Turkey???? ik weet het NIET, wie WEL ?????
Quote
#7
Volgens mij zijn alleen vliegtuigen zichtbaar die zijn uitgerust met Automatic dependent surveillance broadcast, kortweg ADS–B. Niet alle toestellen hebben deze apparatuur of hebben 't uitstaan.....
Bart0riste's signatuur Een vooroordeel is een mening die doorgaans niet op feiten is gebaseerd.....
Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 2 gast(en)