Griekse webcams op één website
#1
Deze link kwam ik zojuist tegen.
Op deze website vindt je alle links naar webcams in Griekenland.
Leek me wel leuk om hier even te vermelden.
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Grz,Yorgos
Quote
#2
leuk om te zie, wist niet dat Griekenland zoveel kleine eilandjes had...........
edbe's signatuur Gigablue UHD - GigaBlue X3 - Gigablue IP X1 
2 x Bigsat schotel 
Quote
#3
Rond de 3000 Edbe, waarvan er maar zo'n 150 bewoond zijn.
Nu jouw favoriete groep U2 naar Athene komt is het misschien dé gelegenheid om Griekenland eens zelf te gaan ontdekken ;)

Een waarschuwing is hier wel op z'n plaats; voordat je het doorhebt ben je "besmet" met het "Griekofielen"-virus.
De symtomen zijn onder andere een onweerstaanbare drang om weer terug te gaan naar Griekenland, een medicijn is alleen te verkrijgen via het reisbureau helaas (alhoewel, helaas Big Grin )

greeksmiley2
Ger
Quote
#4
heb er op dit moment geen centjes voor, ben sinds januarie werkeloos, die ...crisis.
ik ben al besmet met ierlandvirus, zo erg in de familie dat mijn broer daar is gaan wonen.............
als ik ooit rijk bent koop ik wel een van de 3000 eilandjes op en ga daar lekker wonen.
edbe's signatuur Gigablue UHD - GigaBlue X3 - Gigablue IP X1 
2 x Bigsat schotel 
Quote
#5
Ik zie dat de nieuwe webcam van Parga (erg goede beeldkwaliteit trouwens) ook aan de boven genoemde website is toegevoegd.

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Ger
Quote
#6
kennen jullie deze al ?

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






γειά χαρά
Λευτέρης
Quote
#7
Hé, da's een mooie Lefteris. Bedankt voor de tip, ik heb 'm meteen bij de andere webcam-links op de
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




gezet.

O ja, en voordat ik het vergeet (ik zie dat dit je eerste posting op het forum is):
[Afbeelding: ki.jpg] op dit forum!


Ger
Quote
#8
Zelfs op de ferry Ancona Patras kunnen we Oriste en de webcams up bekijken compleet met het Griekse vlaggetje onder mijn naam. Cool
grz Arthur
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote
#9
Aha, de vlaggetje.gif onder je naam, dan ben je op weg naar stralend weer Cool
Quote
#10
(04 November 2010, 12:12)Yvon schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Aha, de vlaggetje.gif onder je naam, dan ben je op weg naar stralend weer Cool


Vanmorgen aangekomen in Heraklion en om 08.00u aan de koffie in Agios Nikolaos, daarna in mijn Tshirt aan het werk bij 25 graden, een mens kan het ook slechter treffen. Big Grin
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote
#11
Bah! Wat een temperatuur Confused. Geniet ervan Arthur!
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Webcams Arthur 2 701 13 June 2021, 18:33
Laatste bericht: AlexLangendijk
  De griekse website bicyclebrothers.org betrouwbaar? handdiii 11 3.008 02 October 2017, 15:08
Laatste bericht: Xander
  Nog een paar leuke webcams Ger 3 2.194 17 August 2017, 09:52
Laatste bericht: Ger

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)