Even voorstellen.
#1
Kalispera,

Al ruim 10 jaar Griekenlandganger.

Wij(mijn man, kids en ik) gaan ieder jaar een maand naar Griekenland op zeilvakantie.

Wij hebben al tochten gemaakt naar de Ionische eilanden, de Peloponesos, Cycladen, Dodecanese en uiteraard de Saronische Golf.

Favoriete eilanden:
Hydra
Kefalonia
Paxos
Folegrandros
Syfnos


Hoop hier leuke ervaringen te kunnen uitwisselen en wellicht nieuwe ideeën op te doen voor komende vakanties.

Groet,

Natasja

[Afbeelding: 2i1i521.jpg]
Onze boot(de zeilboot) in Vathi op Syfnos dit jaar.
Quote
#2
Hoi Natasja, jij ook hier ;)
Ik al een tijdje! Welkom op dit leuke forum!
Quote
#3
Natasja
Welkom hier en dat zal best lukken
Quote
#4
Welkom en veel plezier hier. Ik ben hier ook nog niet zo lang maar 't is een leuk forum met veel info en gezellige mensen. :)
Quote
#5
welkom Natasja hier op dit forum
Quote
#6
Je krijgt op dit informatieve forum vast en zeker de nodige tips.
Welkom en veel plezier!
Quote
#7
Welkom Natasja Smile
Quote
#8
(05 October 2014, 22:27)Vito schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Hoi Natasja, jij ook hier ;)
Ik al een tijdje! Welkom op dit leuke forum!

Aan je reactie te zien ken ik jou,....van bokt dan neem ik aan?
Quote
#9
En iedereen bedankt voor het welkom.

Wij zijn inmiddels hier thuis inmiddels al weer aan het mijmeren over de volgende vakantie.
Quote
#10
Wel eens aan Samos gedacht? Bekijk bij die rubriek hier eens mijn fotoalbum.
Quote
#11
Iedereen bedankt voor het welkom.

ElsR Bedankt voor de tip.

Samos lijkt mij inderdaad erg mooi maar ligt zeltechnisch een beetje ongunstig zo hoog in de Dodecanese. Wij zijn namelijk voor onze vakantie aangewezen op de zomervakantie en ja dan blaast de meltemmi. Als je die op het verkeerde moment tegenkomt dan haal je het vliegtuig terug niet.

Al moet ik zeggen dat we van het jaar in de Cycladen erg veel geluk hebben gehad. Geen meltemmi.

Het plan op dit moment is een beetje om via de Cycladen naar de Dodecanese te gaan maar dan komen waarschijnlijk uit ter Hoogte van Patmos. Dat is net onder Samos....maar daarna gaan we naar het zuiden richting Rhodos. Dan hebben we de meltemmi in de rug.
Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)