woordenboek
#1
Is iemand bekend met het boek:
Lexiko ton dyskoloion kai ton lathon sti christi tis Ellinikis van Georgios Babiniotis?
Ik heb de titel van iemand doorgekregen. Ik kan het niet vinden op internet.
Quote
#2
Kijk eens hier: 
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#3
let op public.gr zou de beste verkoper moeten zijn, maar voor buiten griekenland sturen ze je naar Amazon en daar vind ik weinig van hun boeken. ik heb nu een bestelling via een boeken verkoper al 2 weken onderweg. dus als je iemand hebt die dat voor jou kan brengen zou de beste oplossing zijn. ze kunnen de boek in griekenland overal kopen.
Quote
#4
Alle griekse schoolboeken dus ook de woordenboeken zijn online te vinden en als pdf te downloaden.
 
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Jef Dockx's signatuur " Εγώ... σαλεύω, ή το νησι... ταξιδεύει; "
                                                      ( Κ. Ι. ΣΕΡΒΑΝΤΩΝΑΚΗ )

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#5
(08 October 2014, 00:19)Jef Dockx schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Alle griekse schoolboeken dus ook de woordenboeken zijn online te vinden en als pdf te downloaden.
 
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





Dank je Jeff,hele fijne link dit!
Quote
#6
dank voor de link Jeff. Nu moet ik volgens mij nog eens kijken of ik het woordenboek kan vinden. Ik vind de site niet zo heel handig, maar dat kan aan mij liggen hoor. Ik heb er nog niet zo heel veel tijd aan kunnen besteden.
Quote
#7
(09 October 2014, 18:23)marjan schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




dank voor de link Jeff. Nu moet ik volgens mij nog eens kijken of ik het woordenboek kan vinden. Ik vind de site niet zo heel handig, maar dat kan aan mij liggen hoor. Ik heb er nog niet zo heel veel tijd aan kunnen besteden.

Een zoekfunctie zou inderdaad makkelijk zijn Wink
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  woordenboek met uitspraak petra mens-omtzigt 0 1.180 06 September 2018, 16:26
Laatste bericht: petra mens-omtzigt
  Prisma woordenboek gezocht Jorik 5 3.928 31 January 2016, 12:25
Laatste bericht: Karidiès
  GEZOCHT: Prisma Groot Woordenboek NIEUWGRIEKS - NEDERLANDS Paul 5 5.372 03 December 2015, 14:49
Laatste bericht: Jorik
  Wie heeft een Grieks - Nederlands woordenboek? Vito 12 7.884 03 September 2013, 13:43
Laatste bericht: Erwin

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)